Gyengén startolt a BlackBerry Torch

Az augusztus 12-én piacra dobott új BlackBerry Torch 9800 közel sem startolt olyan jól, mint azt a RIM szerette volna, hiszen a The Wall Street Journal értesülései szerint mindössze 150.000 példányban talált gazdáral az első hétvégén. A kizárólag az amerikai AT&T kínálatában elérhető jövevény mérsékelt sikerét számos piaci elemző előre megjósolta, hiszen a szolgáltató kínálatában elérhető iPhone 4 és Samsung Captivate (Galaxy S) sokak számára vonzóbb ajánlat lehet. A két éves előfizetéssel 199 dollárét megvásárolható 111x62x14,6 milliméteres és 161 grammos BlackBerry Torch 3,2 hüvelykes, 360x480 képpontos érintőkijelzőt, VGA felbontású videók rögzítésére alkalmas, 5 megapixeles kamerát, GPS, WLAN (802.11b/g/n) és sztereó Bluetooth 2.1 modult, HSDPA átviteli képességet, 3,5 milliméteres fülhallgató kimenetet, WebKit alapú böngészőt, Facebook, Twitter és MySpace közösségi szoftvereket, BlackBerry Enterprise Service és BlackBerry Internet Service integrációt, 512 MB RAM-ot, 4 GB belső tárhelyet, 4 GB kapacitású microSDHC kártyát, valamint 5,5 óra beszélgetést vagy 13 napos készenlétet biztosító 1.300 mAh kapacitású akkumulátort kapott.

  • Kapcsolódó cégek:
  • RIM

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés