A Samsung idén is rendesen odatette magát az új zászlóshajó megalkotásakor, a Galaxy S5-ről a legtöbb szakportál (többek között mi is) elismerően nyilatkozott. A remek marketingkampányt látva pedig biztosak lehettünk a sikerben, a dél-koreai vállalat pedig könnyedén hozta is az elvárt eredményt, túlszárnyalva az előd eladásait.
A dél-koreai vállalat az első Galaxy S megjelenése óta minden évben felül tudta múlni az előd által produkált eladási adatokat, mindez a Galaxy S5 esetén sincs másképp. Az újdonságból tíz millió pédányt szállítottak le mindössze 25 nap alatt, míg a Galaxy S4 ugyanezt az összeget 27 nap alatt érte el. Összehasonlításképpen: a Galaxy S III 50 nap alatt, a Galaxy S II 5 hónap alatt, a Galaxy S pedig 7 hónap alatt érte el a 10 milliós mérföldkövet.
Az eredmény tehát ismét remek, a Samsungot ismerve pedig biztosak lehetünk benne, hogy nincs megállás; kíváncsian várjuk, hogy milyenek lesznek majd a Galaxy S6 eladásai.
Ez a blogbejegyzés a Samsung Electronics Magyar Zrt. támogatásával készült.