Nem nagyon lehet mit mondani arra a helyzetre, amikor a készüléket a hivatalos OTA frissítés teszi teljesen tönkre (értsd: ténylegesen használhatatlanná), főleg akkor nem, amikor Android One készülékről beszélünk. A Xiaomi sem tud sok mindent közölni, csak azt, hogy rettenetesen sajnálják, visszavonták a hibás szoftververziót és dolgoznak a problémán. Nyilván. De mi lesz azokkal, akik egy viszonylag drága levélnehezékkel gazdagodtak a gyártó hibájából kifolyólag?
A hivatalos fórumon közzétett nyúlfarknyi közlemény szerint, a kárt elszenvedett felhasználók keressék fel az illetékes szakszervizt (vagy küldjék be a készüléket), a szerviz pedig minden további, mondjuk kérdés nélkül köteles megoldani a problémát valahogy. Az Android 11 frissítés miatt meghibásodott Xiaomi Mi A3 készülékek javítása természetesen teljesen ingyenes, és ez akkor is így van, ha egyébként már nincs hivatalos garancia az eszközre.