Eltűnik a „Quietly Brilliant” szlogen

Benjamin Ho, a HTC marketing főigazgatója a The Wall Street Journal számára megerősítette a „Quietly Brilliant” szlogen nyugdíjazását, hiszen épp a túlságosan csendes piaci stratégia vezetett a cég pozíciójának jelentős leromlásához. A reklámszakértő jól tudja, hogy a Samsung hatalmas kampányokkal készül a Galaxy S4 sikerének bebiztosítására, mely az azonos szegmensben versenyző HTC One közvetlen riválisa. A gyártási nehézségek miatt a tajvani cég nem tudta kihasználni a piaci premier időbeli előnyét, így a készülék innovatív megoldásaival és az „Ultrapixel” kamera népszerűsítésével igyekszik felhívni a vásárlók figyelmét. Ho tervei szerint a digitális marketingre fordított büdzsé idén 250 százalékkal lesz magasabb mint tavaly, míg a hagyományos reklámokra kétszeres pénzügyi keretet fordítanak. A HTC One március utolsó napjaiban debütál az Egyesült Királyságban, Németországban és Tajvanon, míg más régiókban egészen április végéig csúszhat a premier.

  • Kapcsolódó cégek:
  • HTC

Előzmények

Hirdetés