Benjamin Ho, a HTC marketing főigazgatója a The Wall Street Journal számára megerősítette a „Quietly Brilliant” szlogen nyugdíjazását, hiszen épp a túlságosan csendes piaci stratégia vezetett a cég pozíciójának jelentős leromlásához. A reklámszakértő jól tudja, hogy a Samsung hatalmas kampányokkal készül a Galaxy S4 sikerének bebiztosítására, mely az azonos szegmensben versenyző HTC One közvetlen riválisa. A gyártási nehézségek miatt a tajvani cég nem tudta kihasználni a piaci premier időbeli előnyét, így a készülék innovatív megoldásaival és az „Ultrapixel” kamera népszerűsítésével igyekszik felhívni a vásárlók figyelmét. Ho tervei szerint a digitális marketingre fordított büdzsé idén 250 százalékkal lesz magasabb mint tavaly, míg a hagyományos reklámokra kétszeres pénzügyi keretet fordítanak. A HTC One március utolsó napjaiban debütál az Egyesült Királyságban, Németországban és Tajvanon, míg más régiókban egészen április végéig csúszhat a premier.
Eltűnik a „Quietly Brilliant” szlogen
Előzmények
-
Mobilarena TV: HTC One
A mai Mobilarena TV-ben a sokak által várt HTC One fog pózolni, mely a tajvani gyártó idei csúcsgépe lesz.
-
Készül az új HTC Butterfly
A One mellett rövidesen egy nagyobb méretű Full HD kijelzővel ellátott HTC csúcsmodell leleplezésére is számítani lehet.
-
HTC E1 – egyszerre két hálózaton
A Jelly Bean alapokon nyugvó kétkártyás HTC 603e végül E1 néven látott napvilágot Kínában.
-
Tudósítás a HTC londoni bejelentéséről
A tajvani gyártó február 20-án, Londonban mutatta be új csúcsmodelljét, amely egyszerűen One néven debütált.