BlackBerry – nem csak vállalati ügyfeleknek

John S. Chen, a BlackBerry tavaly novemberben kinevezett vezérigazgatója az alig negyedéves munkássága alatt teljesen átalakította a vállalati struktúrát, hiszen a vezetőség teljes cseréje után termékfejlesztési megállapodást kötött a Foxconnal. A következő öt év során mindkét vállalat készíthet BlackBerry telefonokat, ám ezért cserébe a kínai gyártópartnere átvállalja az esetleges eladatlan raktárkészletekből fakadó veszteségeket. A sajtóközlemény szerint a kanadai gyártó a csúcsmodellekre kíván fókuszálni, míg a Foxconn elsősorban a fejlődő országok számára tervez majd olcsóbb modelleket.

Egy interjú során Chen hivatalosan is cáfolta a vállalati ügyfeleket teljes mértékig előtérbe helyező termékstratégiát és a fogyasztói piac felső szegmensének feladását egyaránt. Chen szerint az új vezetőség számára a legnagyobb kihívást a két réteg igényeinek egyidejű kiszolgálása jelenti, hiszen míg az előbbi a túlélést jelenti, addig az utóbbit jelentősen megnehezíti, hogy az utóbbi évek során a BlackBerry megoldásai nem tettek jó benyomást a fogyasztói szegmensben. A cégvezető szerint az új vezetőség képes lesz újjáépíteni a BlackBerry hírnevét, melyből a vásárlók és a kisbefektetők egyaránt profitálhatnak.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés