A világ legértékesebb márkáinak ranglistáját hosszú ideig az ingyenes kereső és térképes szolgáltatásai révén ismertté vált Google vezette, melynek hírnevét a gigászi tárhelyet biztosító Gmail levelezőrendszer, a Google Docs online irodai csomag és az Android platform is évről évre tovább erősítette. Idén azonban mindez már kevésnek bizonyult az első hely megtartásához, így végül bekövetkezett a trónfosztás. A WPP beszámolója szerint az Apple márkanév értéke 2006 óta 859, tavaly óta pedig 84 százalékot erősödött, vagyis ma már körülbelül 153,3 milliárd dollárt ér csak maga az „alma-logó”. A Google neve tavaly óta 2 százalékot veszített értékéből, de a 111,5 milliárd dolláros árával még így is a „szupermárkák” második helyén végzett. A hosszú éveken át negyedik-ötödik legértékesebb márkaként jegyzett Nokia idén már csak az ötvenes ranglistán szerepel.
Az Apple a világ legértékesebb márkája

Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Gurulunk, WAZE?!
- Futás, futópályák
- Bittorrent topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Napelem
- Házimozi haladó szinten
- NFC Ring, avagy gyűrű, amivel fizetni is lehet
- További aktív témák...