Apple-Samsung sorrend a viselhető piacon

Az okostelefonok között rendre a Samsung passzolja el a legtöbbet egy-egy negyedévben, a második helyen álló Apple fölözi le ugyanakkor a piac nyereségének abszolút többségét. A cupertinóiak az Apple Watch piacra dobása után viszont eladásban és profitban is egyből az élre álltak, és azóta is letaszíthatatlanok, míg a Samsungnak meg kellett küzdenie a többi szereplővel, és alulmaradt például a Xiaomival vagy a Fitbittel szemben.

Nem csak a promó-képeken tetszetős
Komoly siker a Gear S3 (fent), de az Apple Watchot nem tudja megszorongatni [+]

2017 első negyedévében ugyanakkor fordult a kocka, írja a Strategy Analytics elemzőcég, ami leginkább a Gear S3 okosóra sikerének tudható be. Az eladások utáni 12,8%-os piaci részesedés elég volt, hogy a Fitbitet lepipálják (12,2%), bár az Apple a maga 53%-os tortaszeletével továbbra is elérhetetlen. A The Korea Herald kiemeli: a Gear S3 az üzemidőnek, a navigációnak (beépített GPS is van) és a támogatott helyeken a Samsung Pay mobilfizetési megoldásnak is köszönheti a sikert.

Előzmények

  • Samsung Gear S3 - második kör

    A Gear S3 továbbviszi az elődmodell érdemeit, a tekerőgyűrű további funkciókkal bővült, az ergonómia és a megjelenés kifinomultabbá vált, nem utolsó sorban pedig a hardver is fejlődött.

  • Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra

    Lehetséges, hogy az Apple tudta kihozni a legtöbbet az olyan termékkategóriából, aminek kérdéses, hogy mekkora a vásárlóközönsége. Drágán mérik a precizitást.

Hirdetés