A Samsung is meghosszabbítja a jótállást

A gyártó korábban már elérhetővé tette a háztól házig szervizszolgáltatást, amit most a jótállási idő növelésével egészít ki.

Hirdetés

A Samsung március 25-től tette lehetővé a szervizelésre szoruló garanciális készülékek esetében a háztól házig szolgáltatást, amivel egy csomó utazás és személyes kontakt elkerülhető. A szolgáltatás határozatlan ideig, visszavonásig áll a felhasználók részére, de csak a még érvényes garanciával rendelkező eszközök esetében. A járványhelyzetre való tekintettel azonban a jótállási időt is meghosszabbítják.


[+]

Sok más gyártóhoz hasonlóan (Huawei, Xiaomi, OnePlus, Realme) a Samsung is úgy döntött, a korábbi intézkedések fenntartása mellett a készülékek jótállását is meghosszabbítja. Azok az eszközök, amelyek jótállása március 15 és június között jár le 2020. július 15-ig továbbra is jogosultak garanciális szervizszolgáltatásra. A jótállás automatikusan meghosszabbodik, a felhasználóknak nincs teendője; ha a készülék meghibásodik, a normál ügymenet szerint jelezhetik a gyártó felé a weboldalon vagy az ügyfélszolgálatnak telefonon (06 80 726 7864).

Előzmények

Hirdetés