Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz sgery #13807 üzenetére

    Hát igen, hatalmas csalódás nekem is. Ez volt az első olyan termékem a Samsungtól, amelyiknél a minőségi hibák miatt komolyan szükség lett volna a kasszánál busásan megfizetett prémium termék-prémium szolgáltatás felárára. Nálam is nagyon leszerepelt emiatt a háttér miatt, egy kínai gagyi telefonnal sem szívnék ennyit valószínűleg, vagy ha igen, a töredékébe került volna, betudtam volna annak. Az ismerőseim, kollégáim is elkerekedett szemmel hallgatták, amikor szóba került ez a hozzáállás az egyik legdrágább mobiltelefonnal kapcsolatban. Már igazából csak túl akarok lenni rajta, elfelejteni az egészet. Ennek ellenére - ha az iPhone-t esetleg kipróbálnám, mert még sosem volt - továbbra is a Samsung csúcskategória felé húzna a szívem, de ilyen tapasztalattal nagyon kockázatosnak látom. Nehéz ez, mert ha hibátlan terméket, vagy legalább kifogástalan szervizes kiszolgálást kaptam volna több százezer forintért, akkor örömmel használnám, de ez egy eszelős szívatás számomra és fogalmam sincs, mikorra lesz lezárva az ügy. Rettentő csalódott és dühös vagyok emiatt az alja eljárás miatt. Az viszont jó, hogy van ellenpélda is, olvastam elégedett kommenteket. Remélem, csak extrém kirívó eset a néhányunké.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák