- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
ph A gyártó pozicionálható kijelzővel szállított üdvöskéjét variálható világítással vagy anélkül egyaránt választhatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brae
őstag
válasz Batman2 #6800 üzenetére
Szevasz!
Köszönöm a hosszú választ. Esetemben nem pár forinttal olcsóbb üzemanyagról van szó, mert valószínűleg hozzá tudok jutni ingyen nagy mennyiségű használt étolajhoz valamint 100Ft/l-ért takarmányolajhoz, tehát mindenképp megéri még akkor is ha 15000km-ként kell porlasztócsúcsokat cserélnem. (bár ezt kétlem)
"Az étolajhoz tapasztalatom szrint növelni kell kicsit az előtöltést, hogy optimálisan égjen el, és minden bizonnyal a befecskendezési nyomást is növelni kellene, mert az étolaj nehezebben porlasztható a gázoljanál, és lassabban is gyullad meg"
Én is tisztában vagyok vele, hogy más az étolaj viszkozitása, de 70 fok fölé melegítve már erősen megközelíti a gázolajét. Erre jelenthet megoldást egy gázolajszűrőfűtés. Hidegindítási problémára meg lehet kombinálni elektromos hűtővízmelegítővel, hacsak a tankba nem zselésedik bele az étolaj. (de gondolom a kipufogó hője miatt erre kicsi az esély, meg a tankhoz is van elektromos melegítő, természetesen így az indítási procedúra kicsit időigényes lesz, meg egy -25-ben eltöltött éjszaka után nem is garantált, dehát valamit valamiért). Tehát folyamatosan 70fok fölött tartott étolajnál, valószínűleg nem kell az előtöltést meg a befecskendezési nyomást babrálni.
"az adagoló elemeké viszont lehet, hogy nő, mert az étolajnak állítólag rosszabb a kenőképessége, mint a gázolajnak"
Erre irányult az első kérdésem, hogy motorolaj keni-e az adagolóját a W124-eknek, mert W123-nak biztosan és ott nagy kárt nem tud okozni maximum kikezdi az adagolóban található tömítéseket, de az szvsz nem akkora tétel, hogy gondot okozzon. Pl. egy Lucas adagolónak nincs külön olajozása, annak kenését teljes egészében a gázolajra bízzák, ott sokkal jobban tud rombolni az étolaj.
Egyébként konkrétan az öthengeres szívó 250D-ket néztem ki (190-es kaszniba is), ez állítólag a közvetlen leszármazottja a W123-as 300D-jének, ezért gondoltam rá, hogy szeretni fogja a növényi naftát. Ja és állandó 50-50%-os keverésre gondoltam, így elkerülhetők valszeg a hidegindítási gondok hűsebb időben.Üdv:
Brae[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Suzuki topik
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest