Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Templomegere #3736 üzenetére

    A nyomástartó szelepet egyszer már kiszedtem és szédszedtem, megszemléltem, megpuceváltam !
    A golyó látszólag teljesen ép az ülését is fapálcikával végigdörzsölgettem, persze lehet, ennek ellenére már nem stimmel, lehet, hogy amúgy tiszta, de már fémes kopás van benne, ami elsőre nem tűnik fel, hogy pl. a golyó már nem pontosan golyó ! :F :(

    Az üózemanyag pumpáját még sohesem szedtem szép, nem pucoltam, nem néztem, hogy látszólag mennyire ép !

    Az a hülye dolog, hogy valóban vanm javítókészlet 2 ezer forintnyi ár körül, de az csak a két műanyag szelepet és a két rudót, meg nehány réz alátéttet tartamlaz, azt a gumi tömítést, ami az adagoló motorolajjal kent részét az üzemanyagot pumpáló dugattyútól elválasztja, azt nem ! :Y

    Éa azt nem is ismereik, mert az ábra, amiről nézik, az nem mutatja azt az alkatrészt ! :(

    Pedig azért nem hiszem, hogy mindegy lenne, hogy el van e rendesen választva egymástól a két tér, vagy sem. :U

    Amúgy megérdeklődtem már korábban a nyomástartó szelepet is, arra háromésfélezer forint körüli árat mondtak, szóval azért nem mindegy, hogy cserélni kell vagy sem ! :U

    Mondjukk ez, hogy kb egy nap alatt valahol feltehetően elvesztheti a nyomást, mivel annyi állás után már dadpgva indul, az vajon csak a nyomástartó szelep hibája lehet, vagy esetleg más is szóba jöhet szerintedf ??? :F :F

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák