- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Aktív témák
-
Fortissimus
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #1269 üzenetére
Veled nem vitatkozom valszeg úgy van, gondolom akkor a sárga miatt leintették..elvileg a Monzai nagydíj 53 körös, és Hamilton az 52. körben verte oda. +1 kört írnak a neve mellé.
zed1983: az tény hogy hibázott, azt nehéz is lenne vitatni elég látványos volt
Itt az a vita lényege hogy miért nem maradt okosba a fenekén a 3. helyen, miért próbálta meg megszerezni a 2.-t az utolsó körben.
(illetve én csak a hülyézés miatt kezdtem el írni, de ide lettünk )[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #1273 üzenetére
..háát nem volt egy acélos a versenyének az eleje az biztos sőt az kicsit gáz volt sztem ..kieshetett a ritmusból, és aztán nehezen vette fel újra..nagyon sok pozíciót bukott.
Aztán volt még egy vívása valamelyik Force India-val amikor az hideg gumikon jött ki elé, és Kova' a Roggia előtt ráugrott, de aztán kicsit elveszett módon próbálkozott..nem is sikerült. -
!Overdose!
őstag
válasz Flashcash #1343 üzenetére
Ez nem feltétlenül igaz. Végsebességben pl. szombaton Glock 4. lett. Szerintem más is okozhatta a Toyota (Wiliams) gyengélkedését.
Szerintem hasonló a helyzet, mint anno a BAR-nál volt 2004-2005-ben. Ők sem tudták, hogy ha éppen gyors az autó az mitől van vagy ha lassú akkor az mitől. A Toyotához sem kéne más csak egy Ross Brawn szintű szakember, aki össze tudja fogni az erőforrásokat és átlátni a japán vezetés okozta káoszon.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Motion_Blur
félisten
válasz Flashcash #1397 üzenetére
"Az pedig természetes, hogy Hamilton nem használt a mért körében KERSt a parabolica kigyorsításon, hiszen ott nincs értelme használni"
Mi (legalábbis én) a felvezető körre gondoltunk. Amikor visszajátszották Hami pole körét lehetett látni, hogy a Parabolica-ból kifele végig tolja a KERS-t, ami a rajt/célvonalon újratöltődött. Jobban belegondolva tényleg nem sokat számíthat, de a semminél biztosan többet ér
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #1563 üzenetére
Nem...nem annak köszönheti. Egy SC bármikor előfordulhat, nem verhetsz le egyet az SC-t előidéző versenyzőnek hogy de béna vagy most hibáztam mert sietnem kellett.
Mások nem hibáztak, nem raktak fel esőgumit száraz helyett, nem kalimpáltak a nyalókával, és nem álltak döbbenten hogy most mi lesz.
Ez egy SC helyzet volt...szimpla SC, ami bármikor előfordulhat.
A Ferrari meg elengedte Massa-t, mert elrontotta a kiengedésért felelős szakemberük.Amennyiben Piquet nekiment volna Massa-nak, ...de az SC hozzátartozik a versenyhez.
szerk: ez egy valódi SC helyzet volt, az autó olyan helyen állt hogy be kellett küldeni az SC-t.
A Ferrari hibája irányából teljesen mindegy hogy az SC előidézése szándékos volt vagy sem.
Az SC megtörtént és ők hibáztak a tankolásnál.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Flashcash #1569 üzenetére
Egyedül Briós kapta meg a vétség súlyának megfelelő büntetést. Az is nevetséges, hogy ez a kis pondró piké megússza az egészet. Remélem soha nem lesz helye annak a gyökérnek egy csapatban se.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
-
Motion_Blur
félisten
-
Integra
titán
válasz Flashcash #9737 üzenetére
nem is értem azokat, akik itt nem is tudom mit reméltek, izgalmakat, meg sumaherazistengyőzelem etc.. rettenet.
a taknolás megtiltása vicc, még csak minimálisan sincsen taktika. bár már önmagában szomorú, hogy így lehet taktikázással, tankolással valamit az izgalmakon növelni. vagy sem, de mindegy.
a 8 motor szabály meg megadja a kegyelem döfést, már tekergeti mindenki vissza a fordulatszámot, hogy kímélje a technikát.
csírájában ölik meg a versenyzést.
majd most jön a sok nagyokos és megmagyarázza.
ne szépítsünk, ez gyalázatos idáig....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Oliverda
félisten
válasz Flashcash #9754 üzenetére
"A kötelező két - három kiállás még megoldható, ha szólnak a Bridgestone-nak, hogy lágyabb keveréket készítsenek, ami kikényszeríti a minimum két kiállást."
Pont ezt mondtam én is pár hete. Jó lenne ha ezt meglépnék. A mindenkinek kötelezően előírt 2 gumicserének nem lenne sok értelme.
Amúgy voltak ennél jóval unalmasabb futamok az elmúlt években. Elég elhamarkodott lenne messzemenő következtetéseket levonni ebből az egy versenyből.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #10512 üzenetére
Akkor az lehet amit mondott, nem jól futtatta fel a gumijait...mindenképpen problémája volt, mert ha ki akarták volna próbálni a lágyat hogy mit tud, akkor nem végére hagyták volna.
Szal mindenképpen elcseszte/elcseszték, be kellett volna jutnia és ott keményen futnia egy jó qual kört, és akkor ő van Sutil helyben.
Így ez nem jó..le kell rajtolnia Sutil-t, meg kell úsznia a rajtot, és utána lehetőleg még előzni, amíg az eleje kijön kerékcserére.
szerk: Button pl. rosszabb időt ment lágyon mint keményen..Na mindegy ennyit Lewis-ról. Mert a Mercedes is megér egy misét, a Red Bull meg pláne, az egyik a 'gyengesége' miatt, a másik meg az ereje miatt.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Flashcash #10889 üzenetére
Igen, ő ezt állítja, és ezt is állította mikor először rákérdeztek. Valami vibrált, nem stimmelt, utána erősödött, és nem tudott megállni. De a mostani hivatalos nyilatkozat szerint pedig a bal első kerék és a tengely között megszűnt a nyomaték. Ez azt jelenti, hogy blokkolt. Csak érthetetlen, mert úgy látszott normális féktávot vesz, de mégse tud megállni, és látszott hogy bizonytalan az autó.
Don't Tread On Me
-
Vistaboy
veterán
-
ronaldo
őstag
válasz Flashcash #13505 üzenetére
Azért a kemény is rondán elfogyna a verseny felére/háromnegyedére, mivel neki folyamatosan csatáznia kellene.
Az idei szabályok keretein belül ez a "hátulról jöjjünk fel" dolog Monacoban nem fog működni. Amit leírtál az akkor menne, ha még lenne tankolás. Hisz ott lehetett nagy dolgokat meghúzni. Ez így nulla. Még egy gyors pályán is szétspórolják magukat, hát akkor ott ahol nem is lehet előzni?
Egyedül a hátsó szekció tömegkarambolja tudná megmenteni ezt a futamot az év legunalmasabb 1,5 órája címtől
-
wildrain
addikt
válasz Flashcash #13505 üzenetére
Mielőtt utolérné az utolsót? Ne viccelj, az kb. az első kör végén lesz. Szerintem a kiscsapatokat le kell nyomni erőből, meg neki kell menni még a többinek is, egy-két Williams, Sauber, Toro Rosso meglehet még, aztán figyelni kell, hogy hova érkezik a kerékcsere után, és aszerint cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
bdav
őstag
válasz Flashcash #13774 üzenetére
ha jól értem akkor azt mondod h. a "safety car is deployed" azt jelentené h. kiengedés alatt van? én hunny-val értek egyet, ha tükörforgatni akarom a mondatot akkor azt kéne h.
"safety car is deployed" -> sc ki van engedve (tehát a pályán van)
ha éppen engedik ki az angolul sztem az lenne h. "safety car is being deployed"
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
biker
nagyúr
válasz Flashcash #13774 üzenetére
szerintem is, a safety car is deployed azt jelenti, kint van.
tehát ha kint van a SC, akkor is az utolsó körben kijön a boxutcába, és a kocsik előzés nélkül mennek a célvonalig.
de most nem volt kint, mert bejött a SC
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya