- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Aktív témák
-
gV
őstag
válasz venember83 #88 üzenetére
az a két spanyol biztos maradni fog még jó ideig, de a török helyett igazán lehetne Imola ahol legálabb nemcsak pár autó lenne a pályán hanem nézők is a lelátokon
-
gV
őstag
na végre egy izgalmas futam volt, Kimi győzelemmel de jó lenne átmenteni Monzára ezt a formát
-
gV
őstag
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #422 üzenetére
hmm szerintem Kubi is bevállalta rendesen (padló gáz) csak a Ferrari motornak nagyobb a nyomatéka mint a BMW-nek illetve már szélárnyékban volt Kimi, ezért esett úgy rá
-
gV
őstag
válasz hunnylander #428 üzenetére
lol mégis mit várjon az ember Wébertől Kimivel kapcsolatban 2008 Monacó óta, hát persze h megint csak szart dobálja rá ah akkor is
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #431 üzenetére
+ köztudott, hogy Wéber Fizi drukker már nagyon rég óta
hát nekem pedig eddig kimaradt, mondjuk nem is bánom
a kép hatalmas
-
gV
őstag
#470: saját maga
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz !Overdose! #611 üzenetére
De rákenni a másikra egy ilyen nyilvánvaló szituban?
ezt amugy már visszavonta? v még kitart mellette?
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #897 üzenetére
talán az 1:19.5-ös leggyorsabb monzai körön meglehetett a 220, Kimi 2005-ben kb 180-al ment az 1:20.8-as körén, 25 körre való benyával 1 futamos gumikon [link]
-
gV
őstag
válasz hunnylander #927 üzenetére
F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál
-
gV
őstag
válasz hunnylander #941 üzenetére
Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.
nem, csak 2 bi turbos motort hasonlítottam össze; a 458 Italiáé nem az ezért azt nem is hasonlitottam össze velük
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #977 üzenetére
nem hinném h főszponzor lenne az ugyanis a Marlboro ez a santander csak egy a sok más támogató közül
nagyon csipem a Malbit amiatt mert szélel szemben vizel és maradtak az F1-ben a dohányreklámok betiltása ellenére
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #2473 üzenetére
szomorú látni, mivel mikor legutóbb itt volt a mezőny magasan a Ferrarinak feküdt legjobban a pálya [link], érdekes az is h hogyan változtak a szektoridők a szabályoknak köszönhetően
-
gV
őstag
Kimi szépet ment, az kölönösen tetszett ah Heidfeldet elé került
Fisi ezzel a boxból kijövetelel meg hozta Badoer szintjét, fölösleges volt leszerződtetni -
gV
őstag
én lonzival vok így, viszont ellentétben veled nem érzem h változtatnom kéne a hozáálásomon vele kapcsolatban, eltölt leheteőleg minnél kevesebb időt a Ferrarinál azt húzzon el, anno 3 évet irt alá a mekinél azt mi lett a vége 1 év után búcsúzott, történelem ismételhetné magát olyanformában h most a olaszoktól menne el korábban
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #3032 üzenetére
nem tom, de ez így nem F1 v csak nevében
esküszöm több kört ment a medical car(?) a versenyautóknál
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
-
gV
őstag
válasz Iron Funeral #3511 üzenetére
de Ő nem is évközben ugrott be valaki helyére
-
gV
őstag
válasz Iron Funeral #3541 üzenetére
hol vannak már azok az idők amikor Schuminak azt mondták h adnak egy papirt és arra fizetésnek akkora számot ir amekorát akar
-
gV
őstag
Todt ha olyan tökéletes munkát fog végezni mint a Scuderia élén akkor senkit nem fog majd zavarni a multja; amúgy is jó vicc h majd a Ferrarinak kedvez lévén dolgozott még megannyi helyen, azokat miért nem emlegeti senki?
A közvélemény, legalábbis a sport közvéleménye szempontjából azonban Todt személye nem ezért aggályos, hanem azért, mert hosszú évekig irányította a Ferrarit, s így könnyű már előre elfogultsággal vádolni. A pályafutásából kiindulva az az igazság, hogy ez a gyanú valószínűleg megalapozatlan - az évek során nemcsak a Ferrarinál és a Peugetot-nál dolgozott, hanem a BMW-nél, a Matránál, a Mercedesnél, a Renault-nál, a Toyotánál és a Nissannál is, és mindig az aktuális kenyéradó gazdájának az érdekeit tartotta szem előtt (talán túlságosan). forrás
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #4202 üzenetére
94 barcelona sem volt gyönge beragadt 5. fokozatban teljesítette és 2. helyen végzett, boxból már csoda h elindult
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Oliverda #4212 üzenetére
"Az egyetlen bűnünk az volt, hogy akkoriban még túl tapasztalatlanok voltunk, az emberek pedig túl gyanakvók." Mindezek ellenére nemrég, amikor Michael Schumacher egyik régi B194-es autóját eladásra kínálták, az ismertetőben az állt, hogy "eredeti állapotában, kipörgésgátlóval".
a vateras vera meg 1 230 S arul mikozben nem is az:
Az autó szép. Fényes, fekete. 230 S, írja Vera, de ez nem igaz. Ez csak egy 230, állólámpásból sose volt 230 S, hiszen az S a nagy széria a Mercinél. De az állólámpással párhuzamosan futó S-ekből sem volt 230-as, csak a korábbi Fecskéből, tehát kicsit elcsúszott a tájékoztatás.forras
szal egy ilyen eliras nem erdekelUgyanebben az évben a Benetton eltávolította az autókból az üzemagyagtöltésnél használt szűrőt, hogy gyorsabb tankolást tegyen lehetővé. Nagy valószínűséggel ez eredményezte Jos Verstappen autójának kigyulladását a hockenheimi Német Nagydíjon.
errol tudtam mar reges-reg
Persze ha Alonso-Renault párosról van szó akkor Briattore egy utolsó csaló de ha a régi Benetton-ról akkor már egyből ő a tisztesség és fair play földi megtestesítője.
ezt meg honnan vetted? lsd fent, annak fenyebe mar nem mondhatom ezt
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz zoltanz #5684 üzenetére
biztos? mert burdais meg villeneuve alapból szemüveges és mégis sokra vitték autóversenyzőként (azt persze nem tom mihez kell nekik)
egyébként nem örülök h a merci egy nyugdíjast birt csak magának találni és az is pont Schumi, akkor már ott van náluk Ralf is, kafa lesz megint ellenfélnek látni, de sebaj tanitványa, Felipe remélem alaposan megveri -
gV
őstag
válasz wildrain #5755 üzenetére
Nehéz belőni, hogy ki mellé lehet majd tenni, ha befejezi a pályafutását, hiszen ő még az elején tart, a többiekről viszont (Senna kivételével) mind teljes képünk van.
nem csak Senna a kivétel, Clarkban is volt még jópár kimagasló év vagy vitatod?
de Petersont is idevehetem (ha már Motion Őt is megemlítette)
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Nowhereman #5776 üzenetére
lesznek egyáltalán előzések? mikor mindenki a benzin szintet fogja sasolni h elég legyen a célig, illetve míg nehezek a futam elején a gumikat fogják kimélni h birják a nagy sulyt a futam végén meg a szokásos motor/váltó kímélés láthatjuk majd de ne legyen igazam
wildrain: jah, ami sztem külön fájó h Clark még csak nem is F1-es futamon hanem F2-esen, amin csak baráti szíveségből indult
-
gV
őstag
válasz stvnppp #5778 üzenetére
Azért lesz ott előzés, mert mindenki máshogy fogja megoldani az üres tankos időmérő/teli tankos verseny közötti választást, hogy hol akar gyors lenni, és ezért lehet, hogy lesz olyan, aki a verseny elején gyors lesz, a végére gyenge, a másik meg pont fordítva.
/pesszímizmus on
és akkor majd lesz olyan h aki üres tankal jó azt leelőzi a verseny elején az aki nehéz autóval jó, majd Ő azt fogja visszaelőzi a futam végén, nekem ez nem hangzik izgalmasnak hosszutávon (értsd ha 1-2 verseny az elején így menne le, hiába a két előzés ott lenne mindjárt a kiszámíthatóság és akkor azért lenne sz@r az egész)
/pesszímizmus off -
gV
őstag
válasz Oliverda #5786 üzenetére
lehet nem számoltak a dupla diffúzorral
Heidfeld:
"Mindenki több előzést szeretne látni a Forma-1-ben, ezért 2009-re teljesen új autókat fejlesztettünk ki. Kezdetben sokan csúnyának találták őket, a radikálisan megváltozott aerodinamika viszont legalább elérte a célját" - írta saját honlapján vezetett blogján a német.
"Akkor valóban közelebbről tudtuk követni egymást. Aztán jöttek a dupla diffúzorok, és a piszkos légáramlatok tekintetében minden maradt a régiben. Először tehát rengeteg pénzt áldoztunk arra, hogy kifejlesszük a kevesebb leszorító erőt generáló új aerót, hogy aztán mihelyst legálisnak minősítették, újra vagyonokat öljünk a dupla diffúzorba" - tette hozzá.
forrásjövőre várhatóan nem lesz ilyen elem ami ekkora vihart kavar
Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Horgász topik
- Okos Otthon / Smart Home
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Autós topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen