Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • werdaport

    újonc

    Sziasztok!
    A következőt kéne megoldani: Faipari felületkezelő-anyagok. Azaz adott egy faalap. Adottak a pácpigmentek. Adott, hogy kb. mennyire szívja be a pácot az anyag. Adott, hogy az egyes lakktípusok miként viselkednek a pácon. Adott a lakk fényessége. Adott egy eredeti modell, ami lehet egy csempe, egy papírdarab, egy tárgy színe, bármi. Meg kéne állapítani, hogy ennek a tárgynak a színét miként lehet megközelíteni a legjobban az adott faalapon (lucfenyő, gőzölt bükk, tölgy stb.) Egyszóval egy pácreceptúrát kell alkotni. Ilyen típusú modellezésre jó a 3ds Max, vagy máshol keresgéljek? Azért gondolom, hogy jó, mert rendkívül összetett "anyagokat" lehet vele létrehozni.
    Első körben a pácpigmenteket kellene belőni. Ezek alkotnák a színpalettát, amiből keverni lehet a kívánt színt. Létre lehet-e hozni egyéni színpalettákat? Hogyan kell?
    Egyelőre ennyi, ha ezen sikerül átrágódni, további kérdések merülnek fel.
    Remélem létezik rá megoldás!
    A válaszokat előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák