Sony Ericsson K510i - irányító középpályás

Szervezőfunkciók, játékok

Nem üzleti mobillal van dolgunk, így túl sokat ne várjunk ezen a téren a K510-től. A készülék gyárilag mindössze a leglényegesebb funkciókat tartalmazza: naptárat, amelybe különböző eseményeket állíthatunk be, és mindegyikhez riasztást is rendelhetünk, tennivaló, és feladatlistát, számológépet, visszaszámlálót, stoppert, világórát, valamint a leghasznosabb Sony Ericsson alkalmazást, a kódmemóriát. Ez gyakorlatilag úgy működik, hogy megadunk egy kódot, eztuán hozzáféünk a saját adatbankunkhoz, ahová az összes kódunkat, jelszavunkat lementhetjük. Szerintem nagyon hasznos, én rengeteget használom.

Az ébresztőóra is a Sony Ericsson hagyományokat követi. Miután külön menüpontot kapott, ezért reméltük, hogy kicsit komolyodik, de nem igazán. Egy darab egyszeri és egy darab ismétlődő időpontunk lehet, utóbbinál napokra lebontva lehet megadni az aktivitást. A szundi kilenc perc.

A játékok terén jó öreg kedvencemmel a Minigolffal futottam össze, és rájöttem mennyire rég is játszottam, így megint okozott néhány kellemes órát, amíg formába lendültem. (Hát, kicsit lassan lendültél akkor formába – Bog) A Facewarp nevű alkalmazással poénos képeket készíthetünk, míg a Quadrapop nevű szösszenetben valami Tetrishez hasonlóval üthetjük el az időt. Ha esetleg ennyi nem lenne elég, akkor akár a teljes 28 MB belső memória méretéig töltögethetünk le magunknak játékokat.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés