Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #32577792

    törölt tag

    Egy kis help kellene főleg olyantól, aki már járt így:
    Mi fiók biztonsági részben egy olyan telefonszámot adtam meg, ami ma már nem az enyém.
    Próbáltam ezt megváltoztatni.
    Eljutottam odáig, hogy majd 3 napon belüli szöveggel lezárja a folyamatot. De se 3, se 13 nap után nem történik semmi.
    Írtam a supportnak, és hát hülye gyerek módjára, lépésről-lépésre leírta azt, amit a telefon is végig mutat.
    Most ott tartok, hogy csak telefonról tudom leszedni a cloudba ment anyagot, gépről nem, mert ugye a biztonsági részben más szám van. amit nem érek el.
    Szóval elakadtam. Javaslat? Járt-e így más is?

    Most jöttem rá. hogy már kérdeztem, de tanács továbbra is jól jönne

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák