- Mobil flották
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Három Pixel 9 is lebukott
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Teljesen passzív, ipari célú MSI minigép a Tiger Lake-UP3 platformon
ph A két kijelzőt kezelő, többféleképp bővíthető vasat az Intel OpenVINO MI fejlesztőkörnyezethez ajánlják.
-
Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
ma A hiba mindkét új iPad Pro tabletet érinti, az Apple már dolgozik a javításon.
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dinomano
senior tag
válasz consono #115876 üzenetére
Gyakorlatilag a konzolok "pécésítve" lettek teljesen, illetve hardverileg már PC-k. Aki idősebb, az emlékszik, hogy milyen különbségek voltak gépek/játékok között pl. PS1, N64 időszakban, vagy PS2, X Classic esetén. Az eltérő hardver teljesen más grafikát eredményezett. (Grafikai limitek, jellemző színpaletta stb.)
Most meg az univerzális hardverek miatt nem kell újraírni, átírni motorokat, játékokat; hanem gyakorlatilag a részletességgel variálnak.
Mostanában "csak" annyi történik, hogy butítani kell a grafikát XSS esetén. De aki már játszott PC-n, az ezzel a jelenséggel simán találkozik, ha bemegy a grafikus opciók menűbe, akármelyik game-nél.
Szóval, ha nekiállunk sírni az XSS miatt, akkor azon is lehet(ne) sírni, hogy az eltérő PC-s hardverek miatt millióféle grafikai opció kell/lehet játékokban./(^_^)____7=--- - - >|
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs