Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Shamy #71476 üzenetére

    Érdekesek ezek a statisztikák. A Monk tank minden mutatóban a legutolsó. Legkevesebb selfheal, legkevesebb aoe damage, legkevesebb single target damage, messze a legnagyobb heal igény.

    Az alapkoncepció érdekes, tetszik is, de a megvalósítás az abszolút nem sikerült. Kényszerből pvp-ztem már Prot warriorral, meg guardian druiddal szemben is (sőt utóbbival szemben még ww monkkal is) Olyan volt, mintha egy sziklát ütögetnék, miközben ők szépem szétszedtek. Az ő HP-juk sosem volt 95% alatt, nálam meg elég hamar lement 35%-ra. Ott megállt kicsit (egyetlen fegyver trait miatt), de ott elég egy stun vagy némi burst és ha bemegy olyan 20-25% alá, akkor már game over, mert ott már nincs mit tenni.

    Ha jól értem a selfheal-je valahogy úgy működik, hogy amikor a teljes HP-ját bekapja sebzésben (mitigálatlanul számolva), akkor kaphat egy heal gömböt. Tehát ha kap mondjuk 3 milliós brutó sebzést, akkor kap egy gömböt, ami healel rajta kb. 200k-t. Legtöbbször, 35%-ig úgy vernek le, hogy csak 1 db ilyen heal gömböt kapok. Ez halottnak a csók.

    Megnéztem hogy mitől lehet ez és azt látom, hogy a monkhoz képest tele vannak mentő skillekkel. A monk tank annyire rosszul van összerakva, hogy az elsődleges stat, az agility, gyakorlatilag alig ad valamit a túléléshez. Szinte csak dps növelő stat. A guide-ok is azt hozzák le, hogy szinte az összes másodlagos stat hasznosabb, mint elsődleges agility. A fegyver traitek is bénábbnál bénábbak, a másik felük meg dps növelés csak.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák