Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Healbacsi

    őstag

    válasz kenwood #44438 üzenetére

    Akkor pontositom azt amit mondtam korabban. A talentek egyarant jok pve/pvp-re. A pve nem feltetlen jelenti az aktualis progress hc bossokat. Az insta solozas (mount, legendaryfarm) is pve, questeles, mobozas is pve.

    Valoban a rogue elso tier csak stealthrol szol, ami egy 5-10 perces pve progress boss harcban nem tul gyakran fordul elo, viszont a rugok elegge jellemzo abilityje a stealth. Erre ad 3 egeszen frappans megoldast, hogy mikent tudod ezt kihasznalni adott esetben. Insta, raid farmra, mobozasra, pvp-re egyarant jo ez a tier.

    A 2. tier megint nem feltetlen egy progress pve bossfightra kitalalt talent struktura, bar lehetnek szituaciok, ahol irod is, add kezelesre jok. De szinten jok ezek a talentek insta, raid farmra, mobozasra, pvp-re.

    Es igy tovabb az osszes tieren.

    A gond azzal van, hogy az adott szemely mindig csak egy adott szituaciora nezi a talentet, glyphet, es kijelenti, hogy szar. Pedig nem azok. Mara a jatekban annyi minden lehetoseg van, hogy ugy sem lehet eleget tenni a tobb ezer igenynek. Viszont ezek a talentek gyorsan valtoztathatok, akar kiprobalas celjara is.

    Hogy mas ne mondjak, a glyphek se novelnek mar annyira damaget pve progress bossnal mint korabban. Ott sincs mar bis glyph, azoknal is szitu fuggo melyiket kell/lehet hasznalni.

    A diablo 3-hoz hasonloan a rendszer igy baromi rugalmas lett, csak meg kevesen latjak be sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák