- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #942 üzenetére
ez igazából sok mindentől függ. Állórajtnál lehet előny a plusz súly, ha hátul van a BMW-ben és ezáltal jobban be tudnak tapadni a kerekek ahelyett h kipörögnének. Az autó viselkedését is megváltoztatja féktávokon, kanyarokban attól függően, hogy hol van. Az biztos, hogy nehezebb kocsival nő a féktáv, de ha hátul van a plusz súly, az a féktávon akár segíthet is a hátsókerekes autónak. Azt is mondtam előbb h kanyarban is más a viselkedése. Hát kanyar bejáraton, azaz fékezés közben ugye segíthet jobban lenyomni a terheletlenné váló hátsó kerekeket, de könnyebben előrelendülhet az autó háta (legalábbis szimulátorban ezt tapasztaltam F1-ben és NAGT-ben is), viszont élesebb bekanyarodás érhető el vele ami van akinek teccik, van akinek nem. Tehát én azt vettem észre hogy ha hátrafelé tolod a súlyeloszlást és hátsókerekes a kocsi, akkor élesebben lehet megkezdeni a kanyart mert valahogy könnyebben kitörhet féktávon a feneke (annak ellenére h elvileg több súly marad hátul féktávon). De cserébe a kanyar kijáraton sokkal stabilabb lesz a feneke, mintha előre lenne tolva a súly.
De van itt más is, ami nagyon fontos és felülbírálhatja a dolgokat, a gumi melegedése. Mert ha hátul már olyan sok súly lesz hogy túlmelegednek emiatt a gumik, akkor az is instabil autót eredményezhet kigyorsításon is. Ha elöl hűvösek a gumik és emiatt zavaróan alulkormányzott az autó, akkor érdemes előre tolni a súlyt kicsit, és így kicsit lejjebb megy a hátsó hőmérséklet és feljebb az első gumik hőmérséklete és ez meg is szüntethetné az alulkormányzottságot, de mint mondtam, ha előre tolom a súlyt, alulkormányzottabb is lehet az autó, mert pont hátra tolt súllyal lehet élesebb bekanyarodást elérni (kicsit olyan farolás style).
De ezek csak ilyen szimulátoros tapasztalatok. Azért a versenyzőn is sok minden múlik, van aki szereti ha kanyar bemeneten túlkormányzottabb a kocsi, van aki azt szereti ha kőkemény stabil a féktávon.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer