- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- MG4 menetpróba
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
megpróbáltam, nem érdekel téged, ezvan;))
farfusnak egy esélye volt, a lassu balos utáni kigyorson csak ott meg figyelt rydell;) próbálta minél szélesebbről kezdeni de a nyomaték az előtte lévő autóban volt;)
a bmwnek is mintha lenne diesel erőforrása, kérdés mikor vethetik be, mert a teszteken ~1mpel verte a benzinest
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
NA errol az evkezdetrol jolemaradtam:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
a_tesz
Korrektor
ma este futam az eurosporton, hátha valakit érdekel.
19:00 : Race 1
22:00 : Race 2スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
KrAt
veterán
Lada powwwaaaa
Amúgy milyen már, h versenyzés van, és TDI Nálam a verenyautó benzinnel ment, de azért ez durva. Milyen szabálok vonatkoznak a TDI-kre? Ugyanakkora motor, csak dízel és turbó?
-
Motion_Blur
félisten
Leszakadhatott volna az ég 5 perccel korábban is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #259 üzenetére
Pau - Race2- Andy Priaulx
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #260 üzenetére
Király vagy Andy! Hozd az Angol győzelmet.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Bibby
addikt
Alex Zanardi győzött... hát hiába, nem semmi sportember ő.
Ελευθερια η θανατος
-
aesir
veterán
James Thompson óriási volt!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Ha a Honda még tenne bele némi gyári munkát, több pályán is láthatnánk ezt. A BMW teljesen lepattant erre a szezonra, a Seat nem egyértelmű, a Chevy aránylag kiegyensúlyozottan jó, lenne mit keresni a Hondának. Monzaban már lesz még egy autója az N Technologynak, egy japán pilótával.
Bizakodom
Van saját életem...
-
-
aesir
veterán
Eddig hálistennek nem ez a trend A Seat is azóta szenved, mióta lejjebb vették a max fordulatot. Most kb kiegyenlítettek a viszonyok, de már nemigazán lelkesedik senki a versenysportok körül ANNYIRA a traktorért, mint mondjuk 2-3 éve, ez másik szériára is igaz. Baromi sok a probléma és a fejlesztés IS, meg a szervizek IS jóval magasabb költségűek, szal nemigazán éri ez meg, a Seat értékesítésén sem látszik kiugró eredmény. Persze ezeket a versenyistállók sosem fogják direktben nyilvánosságra hozni Én is Uwe papától tudok ilyen bennfentesebb infokat
.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Michelisz Norbi szerezte a Seat Leon Eurokupában a mostani monzai hétvégén a legtöbb pontot, ezért ő utazik Japánba hogy részt vegyen a következő WTCC-futamon egy gyári benzines Leonnal!
Túraautósportban magyar versenyző ilyen messzire még sosem jutott, óriási gratulációm Neki!
Van saját életem...
-
Dirtyz
őstag
Nagyon szép volt, adta az Eurosport 2. Az első futamot nyerte, a másodikban 5-ik lett.
Viszont az öngyújtós Seatok verték a mezőnyt, az első futamon első 3 Seat volt, a másodikon az első, második, negyedik. Csak Larini a Lacettivel tudta tartani velük a lépést. Izgalmas, eseménydús versenynap volt.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
neduddki
nagyúr
HI!
aze CSerkuti Ocsi 2 hejerol a nyito 87es futamrol aze ne feledkezzunk el:- ))) /na jo a gyari joszagok kizarasarol uri modon nezzunk felre:- )))/
udv
neduddki
p.s. de volt emg eb dobogoja ha jol tevedek es akkor nem volt nagyaranyu kizaras
mod: felrertes elkergulese vegett minde Drakulciom es respektem Norbie!!! es mar nagyon vartam!!!
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
aesir
veterán
Hétvégén Macau, nem felejtés emberek!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nem kimondott kedvencem az a társaság.
Most már nem az számít hogy milyen gyors vagyok, hanem az élmény maga. Elég sokat vezettem ebben az évben igazi versenyautókat, ezek interpretálását keresem már csak a szimekben. Meg is találtam sok mindenben, ez kárpótol az online élmény helyett. Olyan hitvitákat pedig már nem kívánok megvívni, amelyekben versenyautót soha nem vezetett emberekkel kell beszélni szimes fizikáról. Szóval így...Van saját életem...
-
aesir
veterán
Hááát, elég érdekes volt Macau, mint mindig
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Semmit nem mutattak ezek a bénák. Hogy Thompson miért is törte össze magát azt sem, csak amikor már nekitántorgott a korlátnak. Egy helyen lengettek csíkos zászlót, de az nem derült ki, hogy Thompson miatt-e, vagy már ő is azon esett el.Valószínű hogy ugyanezen a csúszóson csúszott meg Farfus is, akinek kitörött a kereke, erre ráment Tarquini és így felrepült, szóval hirtelen elfogyott az eleje. Bobby még időben nagyot lassított, így nyert
Talán a keddi összefoglalóban már meglesznek a képek.
Van saját életem...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
Ez itt a lényeg:
"Ein gutes Auto wird immer ein gutes Auto sein, aber jeder Wagen lässt sich verbessern."
Meg főleg ez:
"Wenn ich zurückkehren wollte, dann sicherlich nicht, weil ich nichts anderes finde. Ich möchte unbedingt eine gute Chance auf den Titel haben"
Kár hogy olyan esetlegesen közvetítenek néha BTCC-t, még a WTCC-nél is sokkal izgalmasabb sorozat. Zseniálisak az angol pályák, mondjuk Doningtont kifejezetten utálom, de Croft nagy kedvenc.
Van saját életem...
-
a_tesz
Korrektor
aki még nem tudná, ma este 8tól élőben eurosporton időmérő, holnap 19:00 meg 19:45 pedig a két futam közvetítése Curitibából!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
aesir
veterán
Köszi!
Nagyon kíváncsi vagyok az új Chevy-re. BMW csapat is kicsit átrendeződött, talán nem is lesznek az autók sem olyan esetlenek mint tavaly.
Curitiba-ban zajlik jelenleg az IRC verseny is. Yvan Mullert vitték egy 6km-es Shakedown szakaszon, enyhe mosollyal az arcán élvezte végig, khm..., olyan "érdekes" volt.
Van saját életem...
-
a_tesz
Korrektor
én mindenkire kíváncsi vagyok, még a ladára is, bár nem hinném hogy olyan sok vizet fognak zavarni sajna.
muller meg nem csoda, hogy nem élvezte a furikázást, az andros trophy kicsit nagyobb élmény lehet, főleg ha az ő kezében van a kormány
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Motion_Blur
félisten
Brutális monsoon a 2. futam rajtjánál
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Macka
veterán
válasz Motion_Blur #289 üzenetére
Kár az SC rajtért....
-
fekeandras
őstag
Köztudott, hogy dízel párti ember vagyok.Ennek ellenére semmi értelmét nem látom a dízel versenyautóknak.Dakaron ahol a fogyasztás is számít vagy a 24órás hosszútávú versenyeken van létjogosultsága dízelnek de a túraautó bajnokságokból kizárnám őket.Csak hát qrva jó reklám ez a seat -nak.
-
KrAt
veterán
Na ez is elkezdődött
Viszont nem értem: a tdi-k-nek ekkora szabálybeli előnye van (nyilván nem ugyanolyan motorokkal mennek) vagy egyszerűen ennyivel jobbak? Akkoris traktor
Más: szerintem nagyon nem néz ki jól az új chevrolet
-
aesir
veterán
Azért vízen még mindig Jörg papa az Isten
Lehet hogy nagy reklám ez a Seatnak, de attól még nem lesz jobb az utcai Seat. Kb egy éve vett ilyen Cupra FR-t a családban egy fiú, sűrűn jár vele szervizbe mert valami mindig beszarik rajta. Teszem hozzá, hogy az én 16 éves Honda sportkocsim csak olajcserére van szervizben... vigyorgok is rajta mindig, amikor "elektronikáról", meg "vadonatúj fejlesztésekről" beszél a srác. Határ szar az az autó.
Van saját életem...
-
rootkiller
őstag
Cupra FR?? Ne beszélj zöldeket! Van Cupra meg FR vagyis Formula Race Leon, és lesz Ibizából is Cupra, valamint valszleg FR is. Régen volt a Leonból Cupra R és emlékeim szerint Cupra 4 is, és anno Ibizából 97-98-99ben GTi Cupra Sport, és az én jövendőbelim még a 97es Cupra elötti sima Ibiza GTi, ami egyébként drágább volt a Cupráknál, és 2.0 16V változatban csak 97ben gyártották.
Amúgy nem lehet, hogy az a Cupra hidegen van alázva, vagy egyszerűen csak béna a sofőr??
Artengo TR 990 Pro
-
aesir
veterán
válasz rootkiller #294 üzenetére
De, természetesen hidegen van alázva, a sofőr is béna.
Értem én hogy elfogult vagy, látszik is az aláírásodból, mondjuk más is süt belőle, de azért ne nézz mást is hülyének.
Mellesleg... ha már az aláírásodnál tartunk, kivel alázod TE a WTCC-ben a többi autót? Melyik versenyző is vagy TE? Milyen alapon veszed magad egy kalap alá a gyári versenyzőkkel? Szeretném ha válaszolnál ezekre a kérdésekre. Az nem válasz hogy 16 évesen rajongsz a Seatért, mert messziről már láttál olyant. Szóval magyarázd meg nekem kérlek mint egy ötévesnek, hogy is van ez a T/3 személy...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Van saját életem...
-
fekeandras
őstag
Akkor még AUTÓkat gyártottak csupa nagybetűvel, meg hát nem a garancia periódusra terveztek az autókat mint ma.Nem volt teletömve elektronikával, a G4 ben pl hiába kapcsolod ki az ESP-t gyorsuláskor nem szól közbe de ha kézifékkel megcsúsztatja az ember a kocsit magátol visszakapcsol és "megfog".Micsoda szar már ez...
#291: És a motorban szinte semmi sem ugyanaz mint az utcai verzióban .De ez az átlag vevőt nem érdekli. TDI de f@x@! Toljuk neki, aztán jön a sírás, hogy de nagy szar mert 30000nél cserélni kellett a turbót + eszi az olajat, stb ... A dízel nem versenymotor nem való a WTCC -be.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
A rajongók szoktak úgy beszélni a csapatról, hogy MI. Ez valahogy úgy néz ki, hogy mindenki kicsit részese a győzelemnek, a versenyzők, mérnökök, szerelők, csapatfőnökök, stb. a közvetlen munkájuk miatt, mi, szurkolók meg azért, mert hétről hétre követjük az eseményeket, nézzük a versenyt (akkor is, ha vasárnap kora reggel van mondjuk Makaóban), és már hét elején az van, hogy 7végén verseny, és szorítunk a csapatért.
"6 évesen rajongsz a Seatért, mert messziről már láttál olyant"
ez kicsit erős volt: sorban a 8. SEATunk van, anyám a 2. SEAT szalonját építi, mint beruházási vezető, és gyakorlatilag a konszern modelljei mellett nőttem fel, és előreláthatólag ősztől/téltől én is SEATot fogok vezetni. Ezek után gondolom érthető a fanatizmus. Jah, és anyám SEATjai az elmúlt 12 év során a kötelezőkön kívül nem emlékszem, hogy szervizben lettek volna. Ezek a szériafelszereltségnél erősebb autók is bírják a kiképzést, ha nem barom módjára bánnak vele. Nem véletlen pl. hogy a Golf GTi-k része az olajhőmérséklet jelző, és megvan az aranyszabály hogy mekkora hőfoknál mennyire szabad pörgetni a motort, és ha ésszel bánnak vele, az is sokáig el fog menni.Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #296 üzenetére
A TDi szerintem ma bebizonyította, hogy oda való, amikor a 2 bömös között erőből elment Tarquini. Mondjuk arra lennék kiváncsi, hogy az igazi faszántos hangos kerregő PD, vagy az új CR van benne.
Artengo TR 990 Pro
-
aesir
veterán
válasz rootkiller #297 üzenetére
Értem. Szóval TE azzal veszel részt a Seat győzelmében, hogy felkelsz megnézni a macaui futamot. Most majd kiröhöglek egy kicsit.
Véleményem szerint semmilyen jogod nincs arra hogy T/3-ban beszélj a Seat sikereiről, de természetesen ez a te dolgod, én biztos nem égetném magam ezzel.
Kérlek, minden futam után tisztelj meg minket azzal, hogy a Seat milyen überfasza autó, és győzelem esetén azt se felejtsd el, TE és az adott versenyző mennyire "lenyomtátok" a többieket. Kész felüdülés lesz, komolyan...
Lehet hogy koromnál fogva, de azért én még emlékszem olyan versenyekre is, amikor akár a Chevy, akár a Honda, akár az Alfa, akár a BMW állva hagyta az überalles Seatokat, de mégsem vertem a férjem farkát (nekem nincs) arra, hogy hogy állva maradtak a Seatok. Persze ez lehet szocializáció kérdése, de ezzel már messzire mennénk.
Egyébként ha ősztől-téltől fogsz Seatot vezetni, gondolom egyáltalán vezetni, akkor talán nem is nyúltam nagyon mellé azzal a 16-tal (nem 6-tal mint te írtad).
Van saját életem...
-
rootkiller
őstag
Most mit hisztizel néni? Nem értelek. És a véleményed nem érdekel, tartsd meg magadnak, én továbbra is T/1 (mi) fogok beszélni. Amúgy ne is haragudj, de a T/3 az többes szám harmadik személy, vagyis ők.
Amúgy mégis csak értünk, szurkolókért van a dolog, mert ha a kutyát se érdekelné, akkor nem lenne.
Nah további jó f***verést, remélem a férjed élvezi.
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó