- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
Ők nem azok a népek akik erről híresek, annál nagyobb a rivalizálás mint hogy visszaengedje.
Ha kérdezed akkor nem engedte vissza ezért kapta büntetést.
(#897) Integra
Épp ők ketten voltak a Hungaroringi esetnél a szenvedő alanyok csak fordítva.
1-1 az állás.Viszont ha jól tudom akkor Norbi nagyobb mértékű büntetést kapott akkor mint most Poulsen.
(#900) Motion_Blur
Ezt a "hírt" közvetítés alatt is megemlítették.
Egyáltalán Norbinak vannak ez irányú tervei, mármint F1 felé venni a célirányt?[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Motion_Blur #902 üzenetére
Köszi.
Gondolom a támogatottság hiánya miatt írtad de valóban érdekelt a kérdés mert jószerivel csak mostanság kapcsolódtam bele a Zengő Motorsport munkásságába.
-
ruti
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #902 üzenetére
szerencsére nincsenek, azt nyilatkozta már többször is,Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
tag
válasz Motion_Blur #902 üzenetére
Jobban örülnék, ha Norbi a BMW-s tapasztalattal a DTM felé kacsintgatna. Bár ahhoz gyári versenyzőként több esélye lenne. (így egy kicsit melósabb bejutni )
-
Z0C!
őstag
válasz AMD Power #909 üzenetére
kár, pedig a VW Sirocco jól néz ki...
elbírnám nézni a Volvo ellenfeleként@ engem felettébb idegesít a 3 Chevi jelenléte az első sorokban.
Még a Seatot vagy a Volvot megérteném, de a Chevit..
szinte minden versenyen 1-3 a Chevi, csak a mögöttes forgalom változik :/
így nem izgalmas...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Overlocker
veterán
Pedig szerintem sokkal izgalmasabb mint a Forma-1...Most is milyen szoros verseny volt már...igaz a végén már túl agresszívak voltak a srácok... Szívesen mennék ebbe a kategóriába...de még van mit fejlődni...amúgy valaki nem tudja nagyságrendileg mennyi pénz kell ehhez a kategóriához?
-
AMD Power
titán
válasz Overlocker #912 üzenetére
Más nagyon... itt van test-test elleni küzdelem! Az F1 ha csak egy kicsit összeérnek már kuka a futam. Itt azért nem kell olyan óvatosnak lenni.
-
Z0C!
őstag
válasz Overlocker #912 üzenetére
10-15milla biztos. aztán futamonként a nevezési díj + gumi szettek, + szervíz csapat + box hely bérlés..
@ előtte azért szimulátorban kipróbálhatod milyen feeling vezetni
G25. 900fog. 110% force...egy 15körös Monza után erőteljes váll és csukló fájdalmam van
[ Szerkesztve ]
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
tag
VW a ralliba készül, én is úgy tudom. A FIAT-nak szerintem most nincs igazán forrása egy új versenysorozatra (Forma-1, ralli mellett, ráadásul most akarják gatyába rázni a Chryslert is).
Persze, DTM drágább volna. Én is csak elmélkedtem, hogy ha gyári BMW versenyzőként (itt WTCC-ben) tudna felmutatni jó eredményeket, akkor hosszabb távon szóba jöhetne. Viccen kívül: szponzorok után kajtatni meg sosem butaság. -
Overlocker
veterán
-
AMD Power
titán
En itt a WTCC versenyeznek szivesen.
-
Integra
titán
tudom norbi mentes, de érdemes nézni a dtm-et is, jövőre még keményebb gyilkolás lesz, mint idén. nagyon felszivta magát ez a sorozat is a semmiből.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
proof88
addikt
én meg unom h mindig ilyen buzi streameket kell néznem, ami aztán vagy elkezd akadni vagy nem, de egyszerűbb lenne ha nem folyton buzi foci meg ilyenek mennének a tv-ben, hanem több autósport. Mert WTCC-t, GP3, F1, AutoGP van, meg a LeMans24 is volt az tényleg jó. De pl GT3 bajnokságot is közvetíthetnék, DTM-et is, Leon Supercopát is, ezek is neves cuccok. De focit mindig minden mennyiségben. Talán a srácokat itt a játszótéren nem mutatják még a tv-ben. Nem is értek a focihoz, le is szarom, nem érdekel, leszarom. Persze ugyanígy állnak mások az autóversenyhez is, de fociból akkor is sokkal több van közvetítve.
-
Ice!?
őstag
a nagy f1-láz közepette meg ne feledkezzünk Norbiékról:
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
dehogy
Sze
2000-2200 DunaTV: pilóták vs magyar híress. fociSzo
1100-1200 EuSp: AutoGP 1. fut. Németo.
1330-1500 RTL K: F1 IM HuRing
1400-1500 EuSp2: WTCC IM Németo.
1730-1800 EuSp2: GP3 1. fut. HuRingVa
0830-0900 EuSp2: GP3 2. fut. HuRing
1000-1100 EuSp2: AutoGP 2. fut. Németo.
1100-1200 EuSp: WTCC 1. fut. Németo.
1130-1215 EuSp2: Porsche Szuperk. HuRing
1310-1530 RTL K: F1 fut. HuRing
1530-1630 EuSp: WTCC 2. fut. Németo.[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Kis hír morzsa,de legalább plusz súlyt nem lesz végre a BMW-n hátha számít valamit Michelisz szerint Oscherslebenben "szinte lehetetlen" előzni
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
IreN!CuS
őstag
Ugye a BMW-sek alapból nehezebbek(muszáj az rwd miatt) valahol 12xx kg a többiek(fwd) 11xx,és eddig +20 Kg-t kapta a BMW-sek.Én így tudom lehet már volt változtatás azóta vagy csak szimplán rosszul tudom.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ruti
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #938 üzenetére
nem csak mindig a következő szezontól lép életbe az új súlyelosztás?
tehát a chevik a következő szezonban kapják meg a most "kiharcolt" jussukat?javítsatok ki, ha nem így van
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
IreN!CuS
őstag
Nem már most is +60 Kg-val mennek(a OP kékek ) míg a Volvo -20-al talán(lehet -40),ezeket változtathatják bármikor.Amit viszont nem az a megengedett max súlytöbblet jelen esetben a 60kg annál többet nem rakhatnak semelyik kocsira sem legyen bármennyire is gyors.Azt nem tudom hogy mínusz súlyra is van-e ilyen limit értsd max -60kg vagy -40 stb stb.Nem vagyok én sem annyira benne.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz IreN!CuS #940 üzenetére
Javítom magam.
"Hosszú idő óta először fordul elő, hogy a Michelisz Norbert által is vezetett BMW 320 TC nem hordoz büntetősúlyt egy hétvége folyamán. A köridő kalkulációk alapján a BMW 320 TC és az SR León 1.6T nem kap büntetősúlyt Oscherslebenben, míg a Chevrolet Cruze marad 40 kilogrammon, a Volvo C30 pedig 10 kilogrammal könnyebb lesz korábbi súlyánál."
Z0C! A kigyorsításon szerintem mindenképp hátrány a plusz súly,de nem vagyok szaki ebben.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #942 üzenetére
ez igazából sok mindentől függ. Állórajtnál lehet előny a plusz súly, ha hátul van a BMW-ben és ezáltal jobban be tudnak tapadni a kerekek ahelyett h kipörögnének. Az autó viselkedését is megváltoztatja féktávokon, kanyarokban attól függően, hogy hol van. Az biztos, hogy nehezebb kocsival nő a féktáv, de ha hátul van a plusz súly, az a féktávon akár segíthet is a hátsókerekes autónak. Azt is mondtam előbb h kanyarban is más a viselkedése. Hát kanyar bejáraton, azaz fékezés közben ugye segíthet jobban lenyomni a terheletlenné váló hátsó kerekeket, de könnyebben előrelendülhet az autó háta (legalábbis szimulátorban ezt tapasztaltam F1-ben és NAGT-ben is), viszont élesebb bekanyarodás érhető el vele ami van akinek teccik, van akinek nem. Tehát én azt vettem észre hogy ha hátrafelé tolod a súlyeloszlást és hátsókerekes a kocsi, akkor élesebben lehet megkezdeni a kanyart mert valahogy könnyebben kitörhet féktávon a feneke (annak ellenére h elvileg több súly marad hátul féktávon). De cserébe a kanyar kijáraton sokkal stabilabb lesz a feneke, mintha előre lenne tolva a súly.
De van itt más is, ami nagyon fontos és felülbírálhatja a dolgokat, a gumi melegedése. Mert ha hátul már olyan sok súly lesz hogy túlmelegednek emiatt a gumik, akkor az is instabil autót eredményezhet kigyorsításon is. Ha elöl hűvösek a gumik és emiatt zavaróan alulkormányzott az autó, akkor érdemes előre tolni a súlyt kicsit, és így kicsit lejjebb megy a hátsó hőmérséklet és feljebb az első gumik hőmérséklete és ez meg is szüntethetné az alulkormányzottságot, de mint mondtam, ha előre tolom a súlyt, alulkormányzottabb is lehet az autó, mert pont hátra tolt súllyal lehet élesebb bekanyarodást elérni (kicsit olyan farolás style).
De ezek csak ilyen szimulátoros tapasztalatok. Azért a versenyzőn is sok minden múlik, van aki szereti ha kanyar bemeneten túlkormányzottabb a kocsi, van aki azt szereti ha kőkemény stabil a féktávon. -
-
IreN!CuS
őstag
Én meg aug. végig biztos hogy billel vagyok kénytelen menni,csoda hogy "csak" 1.5 mp-t kapok így.Na ne offoljunk
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"