- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Zengő Zoltán véleménye a szabadedzésekről
Akinek van Eurosport2-je, az 14:00-tól ma nézheti Norbit. Egyébként a versenyek holnap lesznek fél12-től a sima Eurosporton.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Norbi locsolóverse: Zolder-dőben jártam ...
-
proof88
addikt
RTL-es vagy Eurosportos felvétel elérhető valahol a neten? Mert kinn voltam de megnézném így is.
-
proof88
addikt
streamet tud valaki? most nem találok :/
-
proof88
addikt
Norbi nagyon keménye tolja!
-
proof88
addikt
válasz Overlocker #789 üzenetére
12 verseny van csupán a szezonban, ebből 5 már lement, sajnos az elsőn nem is tudott részt venni, a kocsival is tökölés volt, még mindig a hozzászokási fázisban vannak inkább, bakik is jönnek, ez a szezon már elment, de azért futamgyőzelmet be tud hozni valahogy, és/vagy jópár dobogós helyezést, de higgadtnak kell maradnunk és reménykedni hogy a következő szezonban már az egész csapat sokkal összeszedettebb lesz és az autóval sem lesznek problémák.
-
proof88
addikt
mindegy hátha a versenyeken összejön valami. De jó lenne ha nem törne össze az autó, mert nem igazán vannak pénzzel eleresztve. Alkatrészt is úgy gyártatják amikor szükség van rá, most is hátsó lökhárítót Engstleréktől kaptak.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
na mé megy megint az időmérő ismétlése ... mondjuk engem nem zavar
-
proof88
addikt
válasz AMD Power #871 üzenetére
Te magad is írtad feljebb h 12:45.
Chevy 3-as győzelem lett, de Huff most 2. lett, előtte Müller nyert, Menu 3. lett.
Norbi nem tudom hanyadik helyen volt, valami 12. környékén, amikor hibázott egy előzési kísérletnél, egy 3-as egymással civakodó csoportot akart megelőzni csak kiforgott sajnos, aztán bement a boxba, lehet csinálni is kellett valamit a kocsin. Meg ez már a verseny végefele volt, már nem tudott volna pontszerző helyet szerezni, mert elmentek mellette mikor kiforgott. -
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #873 üzenetére
azt hiszem a kormány összekötő rúd (?) elhajlott vagy valami ilyesmi, és azért hívták be (fácse)
szerk.: na a 2. futam 15:00-tól lesz és nekünk nincs 2-es eurosport, remélem stream lesz
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
én meg unom h mindig ilyen buzi streameket kell néznem, ami aztán vagy elkezd akadni vagy nem, de egyszerűbb lenne ha nem folyton buzi foci meg ilyenek mennének a tv-ben, hanem több autósport. Mert WTCC-t, GP3, F1, AutoGP van, meg a LeMans24 is volt az tényleg jó. De pl GT3 bajnokságot is közvetíthetnék, DTM-et is, Leon Supercopát is, ezek is neves cuccok. De focit mindig minden mennyiségben. Talán a srácokat itt a játszótéren nem mutatják még a tv-ben. Nem is értek a focihoz, le is szarom, nem érdekel, leszarom. Persze ugyanígy állnak mások az autóversenyhez is, de fociból akkor is sokkal több van közvetítve.
-
proof88
addikt
dehogy
Sze
2000-2200 DunaTV: pilóták vs magyar híress. fociSzo
1100-1200 EuSp: AutoGP 1. fut. Németo.
1330-1500 RTL K: F1 IM HuRing
1400-1500 EuSp2: WTCC IM Németo.
1730-1800 EuSp2: GP3 1. fut. HuRingVa
0830-0900 EuSp2: GP3 2. fut. HuRing
1000-1100 EuSp2: AutoGP 2. fut. Németo.
1100-1200 EuSp: WTCC 1. fut. Németo.
1130-1215 EuSp2: Porsche Szuperk. HuRing
1310-1530 RTL K: F1 fut. HuRing
1530-1630 EuSp: WTCC 2. fut. Németo.[ Szerkesztve ]
-
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #942 üzenetére
ez igazából sok mindentől függ. Állórajtnál lehet előny a plusz súly, ha hátul van a BMW-ben és ezáltal jobban be tudnak tapadni a kerekek ahelyett h kipörögnének. Az autó viselkedését is megváltoztatja féktávokon, kanyarokban attól függően, hogy hol van. Az biztos, hogy nehezebb kocsival nő a féktáv, de ha hátul van a plusz súly, az a féktávon akár segíthet is a hátsókerekes autónak. Azt is mondtam előbb h kanyarban is más a viselkedése. Hát kanyar bejáraton, azaz fékezés közben ugye segíthet jobban lenyomni a terheletlenné váló hátsó kerekeket, de könnyebben előrelendülhet az autó háta (legalábbis szimulátorban ezt tapasztaltam F1-ben és NAGT-ben is), viszont élesebb bekanyarodás érhető el vele ami van akinek teccik, van akinek nem. Tehát én azt vettem észre hogy ha hátrafelé tolod a súlyeloszlást és hátsókerekes a kocsi, akkor élesebben lehet megkezdeni a kanyart mert valahogy könnyebben kitörhet féktávon a feneke (annak ellenére h elvileg több súly marad hátul féktávon). De cserébe a kanyar kijáraton sokkal stabilabb lesz a feneke, mintha előre lenne tolva a súly.
De van itt más is, ami nagyon fontos és felülbírálhatja a dolgokat, a gumi melegedése. Mert ha hátul már olyan sok súly lesz hogy túlmelegednek emiatt a gumik, akkor az is instabil autót eredményezhet kigyorsításon is. Ha elöl hűvösek a gumik és emiatt zavaróan alulkormányzott az autó, akkor érdemes előre tolni a súlyt kicsit, és így kicsit lejjebb megy a hátsó hőmérséklet és feljebb az első gumik hőmérséklete és ez meg is szüntethetné az alulkormányzottságot, de mint mondtam, ha előre tolom a súlyt, alulkormányzottabb is lehet az autó, mert pont hátra tolt súllyal lehet élesebb bekanyarodást elérni (kicsit olyan farolás style).
De ezek csak ilyen szimulátoros tapasztalatok. Azért a versenyzőn is sok minden múlik, van aki szereti ha kanyar bemeneten túlkormányzottabb a kocsi, van aki azt szereti ha kőkemény stabil a féktávon. -
proof88
addikt
a verseny elején megint elferdült az a rohadt kormány Norbinál ...
-
proof88
addikt
még annyit tennék hozzá, hogy ez tanulóév ezzel a kocsival, ezért érdemesebb most kockáztatni, kevesebb a veszítenivaló, mint mondjuk jövőre
hátsókerekes kocsival egyébként is veszélyesebb az elsőkerekesek között menni, de ugye az állórajtnál milyen látványos az előny. Ha jövőre sikerül az ez évi tapasztalatok alapján jobb setupokkal jobb időmérőket futni, akkor sokkal jobb lesz minden. Versenyben nagyon stabil Norbi, leszámítva az uccsó kör uccsó kanyarját ma, hát van ilyen, legalább hozzászokik fejben még jobban és megerősödik, ennyi. A privát bajnokságot még meg lehet nyerni simán. -
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #1095 üzenetére
ebbe nem gondoltam bele
-
proof88
addikt
Szuzukában nagyjából az 1. szektor lesz a pálya amin mennek majd. Az ugye jó kanyargós rész, terheltek lesznek a gumik eléggé. Remélem a hátsókerekesek most gyorsabban fölénybe kerülnek majd a versenyen, nem csak az utolsó 2-3 körben.
-
proof88
addikt
válasz [CS]Blade2 #1109 üzenetére
én most nagyon reménykedek a Japánok is Norbi győzelmet akarnak látni
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Mata összteleszkópos kerékpár
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer