Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZavaBalazs

    őstag

    válasz Glenda #60435 üzenetére

    hát pedig sosem lehet "elég biztonságos" a sport, úgyhogy részemről addig párnázzák, amíg csak lehet (feltéve, hogy nem megy a sport kárára, lásd sóderágy helyett tesco parkoló a kanyarkijáratokon). ami szerintem hülyeség (és pont a minap beszéltem egy pályabíró ismerősömmel, ő is így látta), az a dupla sárga, és az újonnan behozott virtual SC. ha valahol komolyabb veszély van, de nem SC szintű (teszem azt bukózónában autómentés, vagy pályáról rakat törmelék felszedése), akkor csak dupla sárgáznak, és "lassítani kell", na most ha ez nincs konkretizálva, akkor ez lesz belőle, mint most Bianchival, mert a versenyző nem fog lelassítani, ha teheti. a másik a VSC, ezt ugye idén vezették be, de hogy miért ezt sikerült, amikor a WEC-ben (le mans + egyebek) ott van a sokkal hatékonyabb slow zone... ugye a különbség az, hogy az f1-ben meg van szabva, hogy mondjuk egy durván 30 mp szektort VSC esetén teszem azt 45 mp alatt kell megtenni. hogy azon belül te hol, és mennyire lassítasz, az totál rajtad múlik, nem egységes, na most érezze magát így biztonságban a pályabíró... míg a WEC slow course arról szól, hogy a baleset mellett mindeni boxutca limiterrel megy el, nem marad mozgástér, még Maldonado sem lenne egy kiszámíthatatlan vadbarom.

    a majom is elvezetné duma már 30 éve is ment, érdemes megnézni. :C

    wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

Új hozzászólás Aktív témák