Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ujjlenyomat

    csendes tag

    válasz Kezdő vagyok #19334 üzenetére

    Kezdő vagyok (19334):
    "Mikorra várható az Új Világ Fordítás revideált magyar nyelvű kiadásának megjelenése?"

    2017.11.25.-én adták közre a magyar nyelvű revideált Új Világ fordítású Bibliát.

    Bővültek a függelékei: [link]
    Itt bele is olvashatsz közvetlenül a könyvekbe: [link]
    Itt ír a revideált kiadás jellegzetességeiről: [link]

    Az 1Mózes 3:15 Idézete több fordításból:
    "Ellenkezést vetek közéd és az asszony közé, a te ivadékod és az ő ivadéka közé. Ő széttiporja fejedet, te meg a sarkát veszed célba."(SzIT)
    "És ellenségeskedést szerzek közötted és az asszony között, a te magod között, és az ő magva között: az neked fejedre tapos, te pedig annak sarkát mardosod."(Károli)
    "És ellenségeskedést támasztok közted és az asszony között, a te magod és az ő magva között. Az összezúzza a fejed, te pedig annak sarkát zúzod szét."(ÚV)
    "És ellenségeskedést idézek elő közted és az asszony között, a te utódod és az ő utódja között. Az összezúzza a fejed, te pedig annak sarkát sebzed meg."(ÚVr)

    Kékes 525 (21348):
    "Szétnézek a világban és csak nyomort, szenvedést, gyűlöletet, halát látok. Minden nap emberek milliói halnak meg a legnagyobb kínok között. Köztük 100%-osan ártatlanok. Talán, a csecsemőkre még nem lehet ráfogni, hogy bűnösök. Erre maximum azt a rendkívül cinikus választ kapom, hogy Isten akarata kifürkészhetetlen. Ha létezik Isten akkor ez a szöveg az Ördög találmánya."

    Remélem, rá tudsz szánni pár percet a fejezet elolvasására.
    Első sorban a 12-14 bekezdéseket ajánlanám a figyelmedbe, de a jobb megértés miatt érdemesebbb az egész fejezetet elolvasni: [link]

    Kékes (21350):