Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Skyhunter #25040 üzenetére
Nem duplázódik, mivel az SLI lényege a párhuzamos feldolgozás által adott nagyobb teljesítmény. Ez azt jelenti, hogy a GPU-k a kártyákon megosztoznak az egyes taskokon, és párhuzamosan dolgozzák fel őket, de ehhez az kell, hogy mindkét kártya VRAM-jába ugyanaz legyen betöltve, és így mindegy, hogy melyik GPU dolgozik az adott processen, ugyanazokon az adatokon tud dolgozni, ezért van a VRAM tükrözve egy SLI konfigban és ebből eredően annyi a felhasználható VRAM, amennyi egy VGA-n van. Ha nem lenne tükrözve a VRAM, akkor előállna sokszor olyan helyzet, amikor egy GPU-nak a másik VGA-n levő VRAM-ból kellene adat, és ugye az SLI hídon történő adatmozgatás nagyságrendekkel lassabb lenne, mint a GPU-VRAM adatmozgatás a kártyán belül.
Szoftveresen később lehet lesz rá megoldás, hogy mondjuk SLI-ben a VRAM egy része GPU-hoz dedikált lesz, egy másik meg shared, és akkor valamivel több VRAM lesz elérhető (bár akkor sem dupla) de ilyen tudtommal még nem létezik.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow