- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Megítélésem szerint a Niro félúton van az ID.3 és az ID.4 között. Belül egyébként az ID.3 nem tágasabb - ennél. Az megint más kérdés, hogy kívülről hogy néz ki, mert én nem bírtam ezt megemészteni, de ez egyéni ízlés kérdése :-D
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
jerry311
nagyúr
Akar 463 km? Ez akar 150 km-rel is tobb lehet, mint a jelenlegi benzines autom. A kulonbseg, hogy ha van a kutfejen kartyaolvaso, akkor 5 perc mulva ujra uton vagyok ujabb 300 km-re. Ami persze egy hazugsag, mert 300 km-t nem autozom egyben. 2 ora (jobb esetben akar 260 km) ugyis szunetet tartok.
Nem a hatotav a problema, hanem hogy k. dragak ezek ma. -
jerry311
nagyúr
50 L, 1.8
Hat nem egy utazoauto, bar megjartam vele a Skandinav felszigetet, 9000 km 18 nap alatt. Nem volt kenyelmes.
Egyre dragabb ra vgyazni. Iden mar 290 GBP volt ra az ado. 6 ev alatt mar kifizettem az vetelarat adoban. E10-es benzint nem szereti, E5 nem olcso. Javitani kellett rozsdasodast: 2100 GBP. Meg mindig olcsobb mint egy uj auto, de azert egyre jobban faj. -
Somatom
veterán
Én csak próbálom beleélni magam a főfalusi átlagpolgár helyzetébe. Ez teljesen más, mint az enyém, mert én 700Km -t utazok egy seggel a munkahelyemre. Szóval, a polgár felkel reggel, elviszi a gyerekeket suliba, aztán irány a meló. Délután hazafelé ugyanez. Nem tudom, hogy ebben mikor kéne időt szakítania a töltögetésre. Ez akkor van, amikor mindenki más is viszi a gyerekeit. Olyankor nem az van, hogy keresek egy másik töltőpontot. Ha azért a reggeli, vagy a délutáni csúcsban csak Moszkva tér másik oldalára kell menni, már az is mission impossible.
Egy dízelbe/benzinesbe ugyanennyi Kilóméterre elég egy héten egyszer tankolni. Azt azért jóval egyszerűbb kilogisztikázni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Így van. Nem mindenkinek ugyanolyan az életmódja, ergo nem mindíg a villanyautó az optimális megoldás. Nekem nincs gyerekem és amikor otthon (értsd: Magyarországon) vagyok, akkor szabin vagyok. Így jobban járok a dízelbatár + roller, bringa, motor kombóval, mint egy villanyautóval. Ha nincs hó, jég, akkor még télen is szívesebben kétkerekűzök. Tavasztól, őszig pedig gyakran van úgy, hogy a pihi kétheteim alatt egy centit nem mozdul az autóm.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bteebi
veterán
És #38: Köszi az infót. Így azért már tisztább (és sajnos kevésbé kedvező) a kép.
#38: Az elég gáz, ha 20-25 millióba még egy gagyibb alufelni se fér bele. Oké, lehessen venni szebb-jobb-nagyobb felnit felárért, de az kész röhej, hogy alapból acélfelni jár. A karosszéria az alapmodellnél ugye nem Duroplast?? Azzal is lehetne még fillérb*ni.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bteebi
veterán
Oké, hogy átkapcsol az agyad, de én most majdnem a puszta közepén (2 település között) dolgozom, ahol parkolóhely ugyan van, töltő viszont fogalmam sincs, hogy hány km-re van. Ahol vagy lenne szabad hely, vagy nem. Persze legfeljebb várok 2-3-4 órát, amíg más elviszi az autóját, és utána, kora délután több km-t sétálok az út mellett (nincs járda), hogy elkezdhessek dolgozni. Életszerű.
Persze tölthetném munka után is, elmegyek este 6-kor 3-4 órára vásárolni, közben töltöm vagy 100 Ft/kWh-s áron, hogy másnap is tudjam használni.
Nyilván nem nagyon kevés embernél megoldható a "publikus" töltés, pláne a székesfőváros elitebb részeiben és elitebb cégeknél dolgozva, de nem mindenhol evidens ez a kérdéskör. Én valószínűleg nem tudnám megoldani. Mondjuk egyelőre nincs elektromos autónk, de ha lesz, legalább majd tudom otthon tölteni.
#46: Ha meg tömegközlekedni is kell a töltéshez, akkor vesz az ember külön bérletet, vagy 2-3 naponta elhasznál 2 vonaljegyet?
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
BReal
addikt
Nekem ezen méretek alapján nem tűnik úgy, hogy jelentős belső méretbeli különbségek lennének. Vannak értékek, amik a Kiánál jobbak (első lábhely, hátsó fej- és csipőhely - gondolom itt a hátsó üléssoron való elférést kell érteni).#7 dolphy17: Ahogy írták, 7 millió forint, vagy +40%. Az rohadt sok. Pláne úgy, hogy hiába erősebb a Tesla, a hatótáv nem sokkal több. 200 lóerő pedig több, mint elég. Azt most hagyjuk, hogy a Tesla milyen minőséget képvisel (belső, emlékeim szerint a festésére is panaszkodnak stb.).
[ Szerkesztve ]
-
Bog
HÁZIGAZDA
Az két embernyi tömeg, a különböző tesztek szerint ez egészen minimális fogyasztásbeli eltérést okoz villanyautók esetében. Erről láttam valami tök alapos anyagot, de nem találom, hogy hol.
(Viszont a saját tapasztalatom is ez, ha egyedül megyek vidékre - 170km - akkor köbö ugyanolyan fogyasztással érek le, mintha bent van még egy ember, a kutya és egy rakás csomag.)
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Somatom
veterán
A hibrid meg cirka 100Kg -ot. Sztem fölösleges ezzel a "fölöslegesen cipel" dologgal előhozakodni. Jelenleg az EV -k több súlyból hoznak ki ugyanannyi Km -t. Ha nincs más hajtási mód, akkor fölé kell lőni a hatótávot, ami jelentős súlytöbbletet eredményez.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A Wiki szerint a legújabb Ioniq 6 változattól függően 1800-2055Kg.
A hibridre értette, hogy két autó, egyben. Ebből a Prius -t hoztam példának, amiből a legnehezebb kb. olyan súlyú, mint a legkönnyebb Ioniq. Sajnos, az új Prius -ról nem találok súlyadatot.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Én is így gondolom. Bár, egy ilyen dinamikusan fejlődő technikánál sztem vétek a 10 évvel ezelőtti állapotot alapul venni. A tíz évvel ezelőtti Prius asszem 12 éve jött ki. Mindazonáltal azzal az elektromos hatótávval nekem nem kéne. Az új viszont 100Km körül tud, ami már elég egy városi, tisztán elektromos közlekedésre. Ez egy teljesen más dimenzió.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Vesa
veterán
"10 éves ioniq-ja van, ami ez"
4 éves, de nincs jelentősége. Még garis. 2017-től volt kapható. Fogalmam nincs, honnan szedted ezt a 10éves dolgot. Gondolom az 1-es Leaf-el kevered.
Pont azért esett erre a választás, mert az Ioniq 5 még használtan se kapható 20milló alatt, az Ioniq 6 most jelent meg, bőven 20milló felett van, ezt viszont meg tudtam venni 9M-ért. Ebben az árkategóriában gyakorlatilag alig van választék, gyak. a kettes Leaf, az i3, meg még pár akármi és ennyi.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Nem volt korábban EV-jük tudtommal, és ezt is csak 2017-ben kezdték forgalmazni Európában. 2016-ban mindössze valami 5000db-ot gyártottak, azok is ilyen korai szériás darabok voltak melyek jellemzően az USA-ban és Dél-Koreában kerültek eladásra. 2017 második félévtől pörgött fel a gyártás, azért is látni a használtautón jellemzően ekkortól gyártott verziókat.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen