- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Ezért írtam hogy helyesen méri e fel a lehetőségeit.
Ez mindenkinek eltérő. A helyesen meg azt jelenti hogy megnézi hogy 5 perces séta/ tömegközlekedés körben a meló mellett lehet e tölteni. Vagy az otthona körül.
Vagy a lidi be amíg ott vásárol bele megy e közbe 6-10 kw fel óra alatt. Mert az is nagyjából 50 km ami nem hatósági benzinnel 9 l városi fogyi mellett 3200 Ft. De sapka benzinnel is 2200.
Heti 2 vásárlás közbeni töltéssel bele tett 100 km -t és spórolt 4500-6500 Ft ot.
Havonta megvan belőle 400 km és átlag 22.000 Ft, évente meg 4800 km és 264.000 Ft.
És ez csak annyi hogy heti 2x a lidi Aldi fel órája közbe bele ment a kocsiba 6 kw.Ha rá állsz hogy amíg csinálsz valamit ne álljon az autó hanem töltsön akkor ki lehet hozni belőle jó dolgokat.
De csak ha van rá lehetőség valóban. Ha van Lidl meg penny meg esetleg legalább a meló vagy a lakás közelébe egy töltő.
Ha nincs akkor nem megy nyilván.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Vesa
veterán
Teljesen igazad van, az EV jelenleg szerintem akkor éri meg, ha otthon tudod tölteni. Egyéb esetben van vele logisztika, ami nem mindenkinek fér bele az idejébe. De a hatótáv kérdéshez azt is hozzá kell venni, hogy DC-n töltögetni folyamatosan egy EV-t bika teljesítménnyel, nem éppen az akkuk kíméléséről szól, én nem is vennék olyan autót, amit így használtak. Egy 500km hatótávú autónak az akkuját viszont nem 20perc feltölteni, maximum bika DC-vel lehet ezen javítani de az is minimum 1 óra lesz (akkupakktól függően persze), cserébe az akkut szép lassan ki lehet nyírni, legalább is, sokkal hamarabb fog degradálódni, mintha otthon csorog bele a delej lassan, kis teljesítményen.
Vagyis a példánál maradva, ha az enyémhez képest a dupla hatótávú autóval maximum 1-2 napot lehetne nyerni a töltéssel, de akkor viszont hosszabb ideig kell a töltőn lógni és így is heti 3-4 alkalommal tölteni kell.
Nem sok értelmét látom ilyen esetben sem a hosszabb hatótávnak.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!