Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    Az id.3 tengelytávja 5 cm-el nagyobb mint a Niro. Alapvető felépítésbeli különbség van az id.3 és a Niro közt. Míg a VW egy szopott gombóc kompakt autót rajzolt minimális tulnyulassal addig a kia egy suv formát (nem suv mert nem nagy a hasmagasság csak a forma az) ahol az első tulnyulas pl engedi a más szempontból hasznos frunkot de a belső térhez nem ad hozzá. Ugyanígy látható hogy hátul a Niro a csomagtartó alatt a lökhárítónal is ki ugrik 5-8 cm -t ami a kocsi hosszat nyújtja egyedül.
    Mivel az id.4 tulnyulasai is minimálisak ezért a nagyobb hossz mellett jóval nagyobb belül. Az id.3 pedig hiába rövidebb, belül nagyobb (több hely van hátul hosszában -amugy fölöslegesen mert mindegy hogy a térd előtt 10 vagy 15 cm van de nagyobb). A bakancs forma miatt a Niro az id.3 al szemben a csomagtartót hozza el.

    A lényeg hogy aki ebben az árban válogat az id.3/ Niro vonalon mozog majd, mert ezek mérete hasonló. Niro csomagtere id.3 belső tere nagyobb. Az id.4 meg egy teljesen más méret osztály és épp ezért ársáv is.

    Ehhez jön hozzá hogy az id.3 .2019 ben lett rajzolva amikor még a régi Niro ment bőven. Természetes hogy nőtt az új Niro de nem egy méretosztályt.

    Annó elég sok próbálgatas után mi épp az id-t vettük a Niroval szemben. Azóta ültem id.4-ben, új Niroban is.

    Csak annyit akartam hozzátenni hogy a cikk 2 helyen is az ár miatt lövi ki az id 4-et de a helyes VW pár az id.3 lenne amellett hogy belül tágasabb de kisebb a csomagtartó és nincs frunk, plusz ott a hülye fedélzeti rendszer a világítás nélküli gombokkal stb pro és kontra.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák