- Netfone
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
The Wolf Among Us 2 - Érkezett néhány új kép
gp Elviekben még idén megkapjuk a régóta készülő folytatást, de a pontos dátumot még mindig nem ismerjük.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
"tölteni se kell sehol, csak otthon éjjel"
Hát ez az! Gázolajért is el kell mennem, de a Te használatoddal ahhoz elég lenne cirka 10 naponta pár perc. Az OK, hogy villanyból 50% -sem fogy naponta, de a második napnak nem szívesen futnék neki 60% -os akkuval. Szóval, (a városlakók többségéhez hasonlóan) otthon töltési lehetőség híjján, mindennapi program lenne a szabad töltőhely vadászat és a "kényszerkávézás" (már ha egyáltalán van erre lehetőség, mert a hozzám legközelebb esőnél semmi ilyesmi nincs).[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Néztem az új Toyota Prius -t. Nekem kevés lenne, meg a bódé sem ideális számomra, de a 100Km körüli városi villanyos hatótávot, konnektoros tölthetőséggel, benzines segítséggel, napelemes tetővel, élhető koncepciónak tartom. Ha a Te példádból indulunk ki és a 240Km -es hatótávodból naponta 50% fölött marad, akkor egy ilyen Prius -szal is tulképp villanyautózhatnál, ugyanakkor nem lennél töltőhöz láncolva.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Két autót cipelsz magaddal? A benzines technológia könnyebb, mint az elektromos. Ha naponta tudsz tölteni és 100Km -t mész, de 240Km a hatótávod, akkor 140Km -nyi akkukapacitást cipelsz magaddal fölöslegesen. A tesztben szereplő autó 1700Kg, az Ioniq 1800Kg, a Prius 5 plugin hibrid pedig 1500Kg.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
madgie
titán
Nálam egy kacifántosabb út megtervezése úgy történik, hogy beütöm az ABRP-be, mit dob a villanyossal, majd a Waze/GMaps-be, mit hoz belsőégésűvel. Ha a kettő között két óra különbség van, akkor hóttziher, hogy az utóbbival fogok menni, mert akármennyire jónak tűnik a hazai töltőhálózat helyzete, a gyakorlatban abból a két óra pluszból simán lehet három is, ha 1-2 töltő nem működik ott, ahol kéne.
Nem mellesleg normális DC töltők meg aztán tényleg foghíjasan vannak az országban, pályáktól, fővárostól messze pláne. -
Somatom
veterán
Az a tapasztalatom, hogy egy benzineshez/dízelhez 200 ezernél kell komolyan hozzányúlni. Ez attól is függ, hogy hogyan használták. A város jobban megviseli. Itt jön képbe a villanyos hatótáv. A Te használatoddal sztem kb. örök élet +1 nap lenne annak a benzinmotornak az élettartama.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Ukrajnai háború
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Eredeti játékok OFF topik
- Netfone
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...