- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
A külső végképp olyan, amibe bele se megyek sose. Az vagy szerelem első látásra vagy nem.
Gyakorlatilag azzal hogy eltér a két gyártó modellciklusa a Niro most nőtt be kb az id 3 és a 4 közé - szerintem csak külsőre mert az id.3 +5 cm tengelytávja sokat számít - de a tér érzet is szubjektív, amíg nem rakjuk mindkettőt tele 10*10*10 és kockakkal ,azt meg csinálja aki ráér.
Aki nem az meg elmegy beül mindbe és veszi ami....amit ígérnek hogy egyszer talán ideer, másfél év múlva.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Vesa
veterán
Nekem se tetszik ez a Niro, az eleje főleg nem. Ízlés dolga persze. Viszont mellette szól még a garancia, amiben a koreaiak még mindig előtte járnak pl. a németeknek. Ez is szempont lehet sokaknál.
Nekem pl. most volt egy olyan garis javításom az Ionic-on, ami gari nélkül eléggé kiakasztott volna az ára miatt. Egy VW-nél már csengethettem volna a 4 éves kocsival.
A tudomány a valóság költészete!
-
bteebi
veterán
És #54: Egyelőre egy gyárban dolgozom, és még ha nem is jómunkásember vagyok, de hozzáférhető töltőpont nincs. Van egy töltő a gyár területén (ahová amúgy alapból nem lehet bemenni kocsival), de azt az egyik magasabb beosztású vezető X5-ös hibrid BMW-je használja. A legközelebbi település széle kb. 2 km, és ott valószínűleg nagyon kevés töltő van, és ha van is, messzebb. Szóval az én esetemben sajnos egyelőre nem megoldható. A székesfőváros belső kerületeiben nyilván más a helyzet, meg a legtöbb nagyobb városban is, de azért nem mindenhol egyszerű az élet.
Az meg önmagában egy dolog, hogy meg tudod oldani az autód töltését, de nem mindegy, hogy mennyiért. Ingyen már szerintem elvétve lehet, ha meg nem az otthoni 36 Ft/kWh-t kell fizetni érte, hanem mondjuk 100-150 Ft-ot, akkor azért tovább árnyalódik a kép.
Ha már minden bokorban lesz töltő, és "normális" áron lehet tölteni vállalható sebességgel, akkor jó világ lesz. Mindenesetre ha nekem lesz elektromos autóm (szeretnék majd 3-5 éven belül, vagy legalább egy plug-in hibridet), akkor majd nagyrészt otthon fogom tölteni. Akkor már majd talán napelemről.
És még egyszer #54: Értem én, hogy alapból jó az elektromos autó, és nem is ellene vagyok (sőt!), csak azt akartam megírni, hogy azért még mindig vannak vele problémák. De mivel, mint ahogy írtam is, otthon mindenképp tudnám oldani a töltését (vagyis pár hónap múlva, most még nem - költözni fogunk), ezért a probléma inkább teoretikus, bár a jelen helyzetünkben sajnos valós.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.