Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bghistvan

    senior tag

    válasz snyper990 #136991 üzenetére

    Nincs lezárva a hibajegy, bár az applikacióban és a web felületen sem látom (milyen érdekes ugye?), de mikor chat vagy telefonos ügyfélszolgálaton beszélek ügyintézővel, látják a hibajegyet.
    Nincs 5.1-re állítva a hang.
    Amiket leírtál opciókat, mindet kipróbáltam már, és ugyanez helyzet.

    De egyébként központból rámértek az értékekre, és már akkor megmondták, hogy a router sem frankó, valamint a box is hibás lehet........

    Járt már így bárki, hogy lassan 2 hónapja le se xarják a fejét?
    Ennyi erővel amíg él a hűségnyilatkozatom, addig is csinalhatják, művelhetik ezt a nagy semmit!

    Azt hiszem, befogom jelenteni az illetékes szerveknél ezt a bagázst, hát azért ne nézzenek már ennyire hülyének..... hogy én erre fizetek (mert persze azt mindig tudják küldeni, hogy ne felejtsem el a számlát rendezni)

Új hozzászólás Aktív témák