Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
Üdv!
Érdeklődnék,hogy milyen minőségben lehet élvezni a Té HD csatornáit?
Jó pár éve UPC-nél van előfizetés HD csomaggal,de az utóbbi időben állandóan xaraxik a szolgáltatás.....kezd elfogyni a türelmem.
Van valakinek esetleg összehasonlítási alapja a 2 szolgáltató koaxiálisan "felskálázott" jeléről,minőségéről?
Megéri váltani?[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Nyilván nem BLU-RAY ....(annál van összehasonlítási alapom)..de valamit csak skáláz a UPC is nem? (ha már egyszer koax megy a box-ba,azon meg analóg jön be)
Akkor megpróbálom újra feltenni a kérdést máshogy......a UPC ,vagy a TELEKOM koaxiálisan bejövő "HD -nak nevezett" csatornája ad szebb képet, minőséget? (Sir) 😁[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Üdv!
A Telekom iptv-jét szeretném beköttetni, és tanácstalan vagyok.....a konkurenciától kapott jelenlegi settopbox-on van analóg rca sztereó csatlakozó ami segítségével az erősítő össze van kötve, így a tv hangját a házimozi rendszeren keresztül tudom megszólaltatni, és a jövőben is mindenképp így szeretném hogy működjön(sajnos az erősítő nem rendelkezik optikai csatlakozással).........de ahogy nézem a telekom oldalán,a settopbox-on nincs audio analóg, létezik?
Kérdésem az lenne, hogy létezik-e olyan"univerzális"settopbox,ami esetleg rendelkezik sztereó audió csatlakozással, és egyáltalán lehet-e használni így a Telekom ip tv-jét?
Köszi! -
bghistvan
senior tag
válasz haxiboy #99528 üzenetére
Szia!
Ilyenre gondolsz esetleg?
Ha igen, vajon elegendő pl a settopbox usb portálról kimenő feszültség, illetve nem romlik a hangminőség, és nem gerjed vagy búg?Hopp.. viszont ha jó is, valamit nem értek..... hogyha a settopboxból kijövő HDMI kábelt bedugom az átalakítóba........akkor tovább hogy viszem HDMI-n a képet a tv-be????
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, nagyon hasznos volt és jól jött!😀
-
bghistvan
senior tag
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy van-e esetleg összehasonlítási alapotok a UPC analóg és digitális HD csatornái és az iptv sima és HD csatorna képeinek minősége között?(remélem azért lesz olyan a képminőség iptv-n keresztül is)
....... valamint ami még érdekelne, hogy 100-as netnél lehet vajon stabilan online játszani úgy, hogy közben nem megy a kép minőség rovására a tv-t nézve,vagy fordítva?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek egy idén áprilisban a kínálatba kerülő Q80A típusú készülék még esélyes, hogy jövő hónap november első hetében lesz készleten?
Telekom azt mondja készlet információja nincs,de általában 1 évig szoktak elérhetők lenni a tv-k.
Tapasztalat, bármi infó esetleg?
-
bghistvan
senior tag
Üdv!
Van esetleg itt valaki közületek akinek van bármilyen tapasztalata is a HDT futárszolgálattal kapcsolatban?
55" felett csak ők szállítanak a szolgáltatónak, személy szerint nekem nincs tapasztalatom még velük, viszont kíváncsi vagyok arra, hogy hátradőlhetek-e a karosszékemben azt illetően, hogy minden gördülékenyen fog menni.(MPL ....... hát csak rossz élményekről tudnék mesélni.)
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Gubu0101,
mgaben,
Kaba;Köszi az infókat!
Én is 65"-t várok, azért bennem van a para, főleg, hogy utána olvastam (bár ne tettem volna) véleményeknek, viszont így részben kezdek megnyugodni, remélem épségben sérülésmentesen és jól működő állapotban érkezik majd meg.
-
bghistvan
senior tag
Üdv, sziasztok!
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, esetleg tapasztalatokra a következő dologgal kapcsolatban.
Üvegszál optikán keresztül jön be az 1000-es net a "nagy fekete routerbe" , ahhoz van csatlakoztatva a "kis fekete setup box" és hdmi megy szokás szerint a tv-be.
Hd csomagra is előfizettem, viszont a HD tartalmaktól nem vagyok annyira elájulva, az SD tartalmakhoz hasonlítható nyilván van különbség,de nem eget verő.
Tv-t most cseréltem, Q80 Samsung......youtubon streamelve , netflix és saját tartalmaktól az állam leesik, viszont a tv HD csatornái nem nagy durranások.
Korábban UPC szolgáltatónál voltam,kicsit Diginél is , és azoknál a HD és SD között óriási különbség volt,a HD tartalmak majdhogynem youtube és netflix minőségben jöttek.
Mi lehet az oka ennek?
Beállítás probléma lehet vajon? (Android boxon belül a felbontás automatikus legjobbra van állítva)Érdemes ezzel a szolgáltatót megkeresnem,vagy tudtok-e javasolni bármilyen megoldást, hogy valóban tapasztalható legyen az SD / HD közötti különbség?
Vagy ez ennyit tud?(nehezen hinném)Köszönök!
-
bghistvan
senior tag
válasz alcapone386 #134089 üzenetére
Hát, értem is meg nem is.... számomra rejtély, hogy a két konkurenciánál a koaxl kábelen bejövő jel ami ugyanúgy a set top boxba ment optikai helyett,majd ugyanígy HDMI-vel volt csatlakoztatva a tv-be, miért volt klasszisokkal szebb és jobb?
-
bghistvan
senior tag
válasz #46824192 #134091 üzenetére
Értem, most nem vagyok otthon, nem tudom a settopboxon milyen be/ki menetek vannak , és lehet ordas nagy hülyeséget fogok kérdezni.......de optikai kábellel lehet a tv csatornákat átküldeni? Ha lehet (ne),akkor is ilyen lenne a minősége?
Illetve a tv hdmi bemeneteket megváltoztatva lehet elérni minőség javulást, esetleg a HDMI kábel minősége is lehet befolyásoló tényező? -
bghistvan
senior tag
válasz MDanny #133958 üzenetére
Sziasztok!
Az otthoni konfig egy 1000Mb net optikán Telekom magenta routeren,egy családi+HD csomaggal a kis fekete színű Android set top box-al hdmi kábellel egy 65Q80A 4K tv-re kötve.(új készülék,120hz)
Azt vettem észre, hogy nem mindig hanem ritkán a hd csatornák (nem mindegyik) a gyors jeleneteknél megröccennek,be-be szaggatnak.
YouTube stream legmagasabb felbontáson is gyönyörűen fut, külső merevlemezről játszott 4K HDR 10bit-es fileok is szépen, simán futnak.Létezik, hogy a Telekomnál lehet a probléma,mit javasoltok??
-
bghistvan
senior tag
válasz patrikcoc #134185 üzenetére
Az szép, és régóta fennálló probléma ez náluk?
Illetve ha az 1000-es netet 2000-re cserélném,akkor is ugyanúgy fennállna ez a jelenség?
Van esetleg ezzel kapcsolatos felhasználó részről érkező panasz feléjük már ami esetleg itt kilett volna vesézve már az oldalon?
Akárhogy is nézem,ez az ő saruk..... kicsit átb....szva érzem magam.....nem ezért vettem egy ilyen tv-t..... másra számítottam a tv szolgáltatás minőségét illetően.[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
Üdv,sziasztok!
Telekom IPtv,1000-es net optikán, fekete kis Settopbox,hdmi megy a tv-be.
Youtube-ról kilépve, és az általam elég silány minőségűnek véleményezett tv adásokra váltva ez a rendszer üzenet fogad a tv( Q80 QLED )menűjében a jobb felső sarokban:
Az létezik,hogy a settopbox-hoz adott (állítólag 2.0)HDMI kábel silány minőségű?
Érdemes lecserélnem?
( A tv eszköz diagnosztikát lefuttatva nem ír problémát a csatlakozó kábelre,de mégis feldobja a fent említett üzenetet)Settopbox a 2.1 HDMI kábelt kezeli?
Ha érdemes, illetve javasolt cserélnem ezt a kábelt,akkor milyet javasoltok?Köszönöm
-
bghistvan
senior tag
válasz #46824192 #134382 üzenetére
A HDMI 1 portra van bedugva a tv-be,az 2.0-ás,a kép nem villog,nem szaggat,nem vibrál, bár ahogy azt korábban is írtam itt a topikban,a Telekom IPtv minőségével nem vagyok megelégedve a konkurens szolgáltatók HD csatornáihoz képest,pedig a tv egyáltalán nem dzsungesz..... egyéb forrásról küldött tartalmak pedig gyönyörűek.((Q80QLED)
Akkor lényegében felesleges "jobb minőségű" kábelt beszereznem a jobb képminőség érdekében?
-
bghistvan
senior tag
Szerintetek érdemes az Iptv-hez adott kis fekete színű Settopbox dobozával járó HDMI kábelt lecserélni?
(korábban már említettem, hogy pocsék a tv adások képminősége,és számomra nem egyértelmű, hogy milyen is ez a kábel)
Szóval ha a csatolt képen lévő kábelek valamelyikére cserélném le,lenne esély arra, hogy javulna a képminőség?
(Utóbbi 8k kábelt támogatja egyáltalán? ,A tv-m az tuti,van rajta 2.1 port,de visszafelé is kompatibilis vajon ez a kábel?)Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz prisz #135192 üzenetére
Hmmmm, értem... tehát elvileg 1.4 és 2.0 esetleg 2.1 között abszolút semmi különbség?
A tv menü a képernyő jobb felső sarkán felszokta dobni azt a rendszerüzenetet, hogy a jobb képminőség érdekében cserélje a HDMI kábelt.
(Samsung QE65Q80A)Más téma.....szerinted egy média lejátszó hdmi kábellel csatlakoztatva jobb képminőséget produkálhat,mint a tv gyári belső lejátszója egy külső merevlemezről usb portra csatlakoztatva?
4K HDR és HDR 10bit tartalmakról van szó. -
bghistvan
senior tag
Köszönöm a segítséget!
Szerintem akkor cseréltetem a settopboxot,van jópár csatorna (sd és hd),amik akadoznak,darabodak,laggolnak,pl spíler nézhetetlen kategória, ezenkívül már sokadjára kifagy kép.... csatorna váltásnál is jellemzően random kifagy, sok csatornánál hd és sd között szinte alig van különbség...... távirányító is meghalt múltkor,azt cserélték.
Iptv,optikai kábelen jön be minden, és nem a xar kategóriába sorolható a tv....
Minden más gyönyörűen fut, streamek, külső adathordozóról is.
Nagy csalódás eddig a Telekom tv szolgáltatás.... -
bghistvan
senior tag
válasz snyper990 #135203 üzenetére
Valóban,most nem,csak a múltkor említettem.......
Pl a settopbox-hoz kapott HDMI kábelről és a boxról annyit, hogy a boxon lévő youtube appot használva a 4k videók nagyon gyérek, fátyolosak, színszegények, életlenek, vibrálnak..... míg a tv saját youtube appja,ami a routerből direkt kapja lan kábelen keresztül a netet, ég és föld!
Ahogy előbb is írtam, gyönyörűen fut.
Tehát ezért is gondolom, vagy a Settopbox vagy a kábel a ludas. -
bghistvan
senior tag
Sziasztok!
Véleményetekre és tanácsotokra lenne szükségem....... mivel már nagyon torkig vagyok a Telekom problémakezelésével.
Január közepén, lassan 1 hónapja bejelentettem egy otthoni szolgáltatásban megjelenő és állandósult hibát, a tv csatornákon nincs szinkronban a kép és a hang, pontosabban csúszik, késik a kép a hanghoz képest,nézhetetlen, mindemellett a HD csatornák minősége is épp csak egy hangya fa...nyival "szebbek", folyamat kifagy a kép, akadozik.
3 napon belül kiküldtek egy technikus kollégát, akinek a szakmai felkészültsége hagyott némi kívánnivalót maga után, mindezt abból sikerült leszűrnöm, hogy fogalma sem volt a Telekomos android box működéséről, a menü rendszerben való navigáláshoz is folyamat telefonos segítséget kellett igénybe vennie, és a goggle fiókomba való bejelentkezésem is keverte az android box visszaállítása utáni bejelentkező felülettel.......
Miután észlelte a hibákat, a kabátja zsebéből előhúzott egy másik android boxot, beüzemeltük (pontosabban én) , majd miután ugyanugy produkálta a hibajelenséget, széttárva a karját elment, és azt tanácsolta, hogy vetessek fel még egy ilyen hibajegyet, majd továbbítja az illetékesek felé, hogy nem járt sikerrel az eszköz csere sem.(az android boxon belül nincs opció pl hangeltolásra, amivel befolyással lehetne bírni a fennálló jelenségre, a tv sem szar, hanem egy felső-közép kategóriás Qled, minden más tartalommal gyönyörűszépen kadenciahelyesen működik, legyen az stream szolgáltatás, külső eszközről való lejátszás, belső lejátszó szoftver, vagy konzol)
Természetesen kaptam egy automata levelet, hogy a hiba elhárítása megtörtént.
Január 28án megtettem újra a hibabejelentést, annyival kiegészítve, hogy a kiszállás óta sokkal rosszabb sűrűbb lett ez az egész anomália, ami nemhogy nem vezetett eredményre, de még moslékabb lett, akkor távolról nemcsak a boxot hanem a routert is újraindították, rámértek, és a routerben találtak hibát ezután jött a rendszerüzenet, hogy a szokásos 24 de legkésőbb 72 óra alatt elhárítják a hibát.
Vártam, nem történt semmi, újra telefonos bejelentés, és azóta még kettő, de mindig az a szöveg, hogy folyamatban van a hibaelhárítás, és állandóan leráznak, magyarul xarnak a fejemre..........
Ma is türelemre intettek, és hogy nem tudnak semmilyen információval szolgálni.
Tehát már lassan egy hónapja megy a semmi.
Mi a jó istent csináljak, hogy végre eltudjam azt érni ennyi idő után, hogy foglalkozzanak a hibával???????Otthoni szolgáltatásom 1000es optikai net, Családi +HD csomag, 2 mobiltelefon előfizetés mobil netekkel, és 2 készülék havi részletei amikbe előleget fizettem be lassan 1 éve már, és ennyire lexarják a fejem.
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
válasz patrikcoc #136443 üzenetére
Megbántam nagyon ezt az otthoni telekomot, és én hülye aláírtam 2 év hűséget Magenta 1ben
Ezek szerint nálad is az oledeken ugyanilyen moslék, gyönyörű......pedig ha egészen véletlenül LG oledjeid vannak, azokban aztán különösen jól dolgoznak az Alpha processzorok képfeljavító algoritmusai, és ha már azokon is ugyanilyen xar mint nálam a Q80-on, akkor elmehet a Telekom a búsba.
Megpróbálom megigényelni a régebbi iptv-t.
Bár a legjobb az lenne, ha a szolgáltatások közül kitudnám vágni a tv csomagot, és inkább előfizetnék máshol tv csomagot. -
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
válasz bghistvan #136437 üzenetére
Páran válaszoltatok korábban reagálva a fenti hozzászólásomra amit köszönök mégegyszer, viszont referálni szeretnék arról, hogy azóta mi történt : SEMMI.
Január közepe óta semmi, azon kívül, hogy sokszor már az android box sem képes bebootolni, ha sikerül, kifagy, akad, a router is ugyanolyan pocsék.
Tanácstalan vagyok, mert a Telekom teljesen lexarja a fejem, csak a sablon szöveg : 24/72 óra, türelem és hamarosan, valamint nem tudjuk sajnáljuk..... kezd tele lenni a padlás, nem akarom elhinni, hogy Budapesten ennyire nincs kapacitásuk egy technikus kiküldésére,vagy hogy lassan 2 hónap alatt tényleg nem tudják megoldani, orvosolni fennálló problémát.
Szerintetek mit lehet tenni ezesetben?
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz snyper990 #136991 üzenetére
Nincs lezárva a hibajegy, bár az applikacióban és a web felületen sem látom (milyen érdekes ugye?), de mikor chat vagy telefonos ügyfélszolgálaton beszélek ügyintézővel, látják a hibajegyet.
Nincs 5.1-re állítva a hang.
Amiket leírtál opciókat, mindet kipróbáltam már, és ugyanez helyzet.De egyébként központból rámértek az értékekre, és már akkor megmondták, hogy a router sem frankó, valamint a box is hibás lehet........
Járt már így bárki, hogy lassan 2 hónapja le se xarják a fejét?
Ennyi erővel amíg él a hűségnyilatkozatom, addig is csinalhatják, művelhetik ezt a nagy semmit!Azt hiszem, befogom jelenteni az illetékes szerveknél ezt a bagázst, hát azért ne nézzenek már ennyire hülyének..... hogy én erre fizetek (mert persze azt mindig tudják küldeni, hogy ne felejtsem el a számlát rendezni)
-
bghistvan
senior tag
válasz tobias40 #137013 üzenetére
Hát ki is hullik a hajam, ha nincs nyitva.......
Mikor betelefonálok, akkor miután az MT azonosítóm bediktálom, egyből mondják, hogy látnak hibajegyet, és mielőtt egyáltalán ügyintézőhöz kerülök, Vanda is közli, hogy lát egy hibabejelentést és azután kapcsol tovább.
Tudod az a szomorú, hogy eddig akarkivel beszéltem vagy írtam, senki sem tud semmit arról, hogy hol tart az ügy, hogy mikor történik egyáltalán valami, csak azt hallgatom, hogy sajnáljuk, nem tudjuk, legyek türelmes, megsürgetik.
Szóval nagyon tele a puttonyom.(legutóbb említettem a nemzeti média és hírközlési hatóságot, de ló..szt sem ért)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.