- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pdr755
tag
De miért ennyire nehéz a T csoportnak legalább állást foglalni, hogy egyáltalán tervezik e a csatornasorrend szerkesztésének lehetőségét az új rendszeren?
Mondjanak A-t vagy B-t, nem hiszem hogy ez így nincs eldöntve.
Lassan 1 éve (?) létezik az androidos csodabox és továbbra sincs tisztázva ennek a funkciónak a jövője.
Nem hiszem hogy olyan extra dologról beszélünk mivel a korábbi rendszeren továbbra is elérhető. Ha a régit kivezetik, én biztos hogy egy fillért nem költök olyan szolgáltatásra ahol a politikai *****-okat nem tudom elrejteni. -
#46824192
törölt tag
válasz pdr755 #136411 üzenetére
Lehet pont ez a cél, hogy ne lehessen módosítani.
A funkció lefejlesztése, bug javítás , tesztelés , garantáltan megvan 3-4-5 hét alatt.
Engem az sem érdekel ,ha nem lehet pakolászni, de legalább józan ész (tematika)szerint lenne összerakva. De ez a lista logikát még a távoli kanyarban sem látott.
-
KrAt
veterán
válasz kabelmania27 #136413 üzenetére
Nincs oszto a kabelen, direktben jon az oszloprol a modembe, kb 40 meter, foldben, dedikalt csoben.
Eddig a tv-n szetesett a kep jobb esetben, rossz esetben modem reconnect, ma voltak kint, sajna nem tudom, mit csinaltak az oszlopon, mert egyszercsak eltuntek... :)
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy helyrajzi szám, egy házszám, ámde két épület kombónál lehet két külön optikai bekötést kérni szerintetek?
-
Kbali
nagyúr
válasz pdr755 #136416 üzenetére
Megkérdezted? Bárki, aki itt felvetette, hogy neki ez a legfontosabb és akár elszerződik, ha nem oldják meg, megtette? Ha nem éri el a kritikus mennyiséget a panaszok száma, nem előzi meg az olyan hibákat a javítások sorrendjében, amelyek előtte állnak, akkor sosem lesz ilyen funkció. Ráadásul ez nem hiba, hanem egy feature, ami a másik rendszeren volt, itt pedig nincs. Az, hogy ennek kihagyása az induló konfigból tudatos vagy sem, azt nem tudhatjuk. Agilis rendszerfejlesztésben (úgy tudom, a T ezt alkalmazza) a működést akadályozó hibák elhárítása és/vagy a sok usert érintő és üzletileg fontos funkciók prioritása mindig magasabb a többinél, ezért sem lehet megmondani, hogy egyáltalán lefejlesztik-e (ha egyáltalán fent van a backlogon).
-
nagyúr
válasz Kbali #136419 üzenetére
Ez nem ficsör, hanem egy alapfunkció, 1978-ban a fekete-fehér 8 csatornás Mátra televíziónk is tudta, pedig még távirányítója sem volt, egyszerűen a 8 gomb bármelyikére bármilyen csatornát be tudtál állítani. Mondjuk eleve volt vagy 4 összesen, amit fogni lehetett, de attól függetlenül tudta. Vagy akár még a Junoszty kistévé is. Ez egyszerűen botrányos, hogy a számítsátechnika korában egy ilyen egyszerű dolgot nem tudnak megoldani (vagyis inkább kifelejteni, mivel eddig volt).
Most meg kell jegyeznem, hogy 64-es, 107-es, 125-ös, 23-as meg a 96-os számon vannak azok a csatornák, amiket legtöbbet nézem, kell egy táblázatot vezetni papíron, hogy mi hol van, mert különben végig kell nyomkodni 50x a töltelékcsatornákat, amit amúgy az eddigi IPTV-n eleve le is tiltottam, hogy ott se legyenek...Aki él és nem boldog, az téved!
-
Kbali
nagyúr
válasz pilóta #136420 üzenetére
Mármint a 9.0 Android TV-n a Telekom TV applikáció alapfunkciója?
Gondolom végeztél legalább reprezentatív felmérést, hogy korábban hányan használták, egyáltalán ismerték ezt a funkcióját a boxnak? Tudom, hogy egyeseknek ez tényleg fáj, hogy nem működik, de lehet használni a guide-ot, kedvencek funkciót. Mellette te is tudod az 5 fő csatornádat (én is). Szóval szerintem kár rugózni, jelentsd le hibára vagy igényként minél több csatornán, esetleg győzz meg ismerősöket is, hogy ők is tegyék meg és akkor hátha lesz eredménye. Addig sajnos csak itteni gőzkieresztgetés. -
-
nagyúr
válasz Kbali #136421 üzenetére
Ez bármilyen TV alapfunkciója. Magához a televíziózáshoz tartozó alapvető dolog.
Én nem nagyon tudok elképzelni olyat, hogy valaki így használja a csatornákat, hogy ahogy esik úgy puffan alapon vannak, inkább ez jellemző egyesekre, a tömegre tuti nem.
Ennyi erővel akkor lehetne fix hangerő is, mert minek tekergetni ugye?Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz KubanitoS #136422 üzenetére
Pont azon meg a beszélgetés, hogy semmit sem lehet állítani. Ahogy a telekom beállította az abszolút logikátlan sorrendjét, az van. Még a kedvencek sem használható, mert csak a műsorújságra van hatással, a sima csatornaszámok akkor is megmaradnak, és még a kedvencen sorrendje is marad az eredeti.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Kbali
nagyúr
válasz pilóta #136423 üzenetére
Két dolog: a csatornasorrendet sajnos nem a Telekom határozza meg, törvényileg a "közszolgálati" csatornáknak kell elől lenniük.
Másik: a Telekom kb. 1 millió TV előfizetője közül szerinted hány nyugdíjas van pl., aki tényleg annyit tud, hogy csattogtatja körbe a csatornákat? Hangerőt meg tényleg nem állítgat.
Nehéz elfogadni, hogy ne magadból indulj ki, főleg, ha számodra ez egy kedves és jó funkció - volt. -
nagyúr
válasz Kbali #136425 üzenetére
Szerintem nagyon kevés ilyen nyugdíjas van. Nagymamám, amikor 80 éves volt (vagy 20 éve), még megkért, hogy a románt tegyem át az utolsó gombra, mert az úgysem nézi. (5 csatorna volt összesen fogható tetőantennával).
Másik dolog: akkor eddig a telekom törvényt sértett? Csak mert egészen a tegnapi napig még tudtam személyre szabni a csatornákat....[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
woodworm
veterán
válasz Kbali #136425 üzenetére
Nincs arra törvényi előírás, hogy rögzíteni kell a közszolgálati adók sorrendjét, csak az alapértelmezett sorrendet írja elő.
Igazad van a nyugdíjasokkal kapcsolatban, tényleg ragaszkodnak a sorrendhez. Csak nem a szolgáltatóéhoz, hanem az általuk megszokotthoz, és kiakadnak, ha nem lehet azon változtatni.[ Szerkesztve ]
-
Rise17
tag
válasz Kbali #136421 üzenetére
Ameddig az 1 éve létező bugokat se képesek kijavítani ezek a szerencsétlenek, ne várjuk ilyen ultra modern funkciókat mint a CSATORNASZERKESZTÉS 2022ben . Legalább a telekomnál a csatornaszerkesztő ne 2 szipuzás rakta volna össze a mostanit,mert akkora katyvasz hogy az hihetetlen . Berakják a Moziverziumot leghátra , az MTV Live HD-t a külföldi csatornák közé....
[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz woodworm #136428 üzenetére
Még mindig azon törpöltök, hogy miért nem lehet. Írtatok azóta a Telekomnak a funkcióval kapcsolatban? Részemről zárom, mert nekem nem fontos funkció, sőt a környezetemben sem hallottam még senkit bosszakodni emiatt. Biztos azért, mert boomer vagyok (és a barátaim, családtagjaim is azok)...
-
snyper990
őstag
válasz snyper990 #131850 üzenetére
Fejlemény Telekom TV androidos box - Netflix ügyben.
A box legutóbbi frissítése óta áramtalanítás utáni bekapcsoláskor a képaránnyal voltak problémák egyes csatornákon, aminek a „megoldásához” elég volt bemenni a box képernyő beállításaiba, majd változtatás nélkül kilépni. Ez elég idegesítő volt ilyen rövid távon is, úgyhogy nyomtam neki egy gyári visszaállítást, majd ismét beállítgattam. Egyelőre úgy néz ki, hogy megoldotta a problémát.
Viszont ha már úgyis újra kellett telepíteni az összes appot, gondoltam felrakom a legfrissebb stabil Netflix appot (8.16.0 build 6 40141).
Jelentem: működik. Többszöri áramtalanítás - újraindítás után is. Ráadásul magyarul.
Így 2 „korlátozás” maradt, amiről tudok:
- nem lehet a távirányítóval kezelni (csak 1-2 menüpontnál látszik, hogy éppen mi van kijelölve, máshol nem), de ez egy (pl. vezetéknélküli) egérrel áthidalható
- alapból csak a beállításokban lévő alkalmazáslistából indítható, de erre a megoldás megtalálható abban a hsz-emben, amire ezt írtam válaszként4K stream nem tudom, hogy elérhető-e benne, nekem az alap csomag van előfizetve. Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy nem, mivel az más eszközöknél is külön tanúsítványt igényel, és ha az meglenne erre a boxra, akkor gondolom a Play Áruházból is le lehetne rá tölteni a Netflix appot.
-
nagyúr
válasz pilóta #136403 üzenetére
Na úgy néz ki, hogy megjelent a Digi is az utcánkban végre, úgyhogy ha nem engedik visszatenni a régit, vagy ha 14 napon belül nem bírálják el (az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy 30 napon belül kell elbírálniuk, de egy hét - 10 nap alatt meg szokott lenni), akkor élek a 14 napon belüli elállás jogával, és váltok Digire.
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
bghistvan
senior tag
Sziasztok!
Véleményetekre és tanácsotokra lenne szükségem....... mivel már nagyon torkig vagyok a Telekom problémakezelésével.
Január közepén, lassan 1 hónapja bejelentettem egy otthoni szolgáltatásban megjelenő és állandósult hibát, a tv csatornákon nincs szinkronban a kép és a hang, pontosabban csúszik, késik a kép a hanghoz képest,nézhetetlen, mindemellett a HD csatornák minősége is épp csak egy hangya fa...nyival "szebbek", folyamat kifagy a kép, akadozik.
3 napon belül kiküldtek egy technikus kollégát, akinek a szakmai felkészültsége hagyott némi kívánnivalót maga után, mindezt abból sikerült leszűrnöm, hogy fogalma sem volt a Telekomos android box működéséről, a menü rendszerben való navigáláshoz is folyamat telefonos segítséget kellett igénybe vennie, és a goggle fiókomba való bejelentkezésem is keverte az android box visszaállítása utáni bejelentkező felülettel.......
Miután észlelte a hibákat, a kabátja zsebéből előhúzott egy másik android boxot, beüzemeltük (pontosabban én) , majd miután ugyanugy produkálta a hibajelenséget, széttárva a karját elment, és azt tanácsolta, hogy vetessek fel még egy ilyen hibajegyet, majd továbbítja az illetékesek felé, hogy nem járt sikerrel az eszköz csere sem.(az android boxon belül nincs opció pl hangeltolásra, amivel befolyással lehetne bírni a fennálló jelenségre, a tv sem szar, hanem egy felső-közép kategóriás Qled, minden más tartalommal gyönyörűszépen kadenciahelyesen működik, legyen az stream szolgáltatás, külső eszközről való lejátszás, belső lejátszó szoftver, vagy konzol)
Természetesen kaptam egy automata levelet, hogy a hiba elhárítása megtörtént.
Január 28án megtettem újra a hibabejelentést, annyival kiegészítve, hogy a kiszállás óta sokkal rosszabb sűrűbb lett ez az egész anomália, ami nemhogy nem vezetett eredményre, de még moslékabb lett, akkor távolról nemcsak a boxot hanem a routert is újraindították, rámértek, és a routerben találtak hibát ezután jött a rendszerüzenet, hogy a szokásos 24 de legkésőbb 72 óra alatt elhárítják a hibát.
Vártam, nem történt semmi, újra telefonos bejelentés, és azóta még kettő, de mindig az a szöveg, hogy folyamatban van a hibaelhárítás, és állandóan leráznak, magyarul xarnak a fejemre..........
Ma is türelemre intettek, és hogy nem tudnak semmilyen információval szolgálni.
Tehát már lassan egy hónapja megy a semmi.
Mi a jó istent csináljak, hogy végre eltudjam azt érni ennyi idő után, hogy foglalkozzanak a hibával???????Otthoni szolgáltatásom 1000es optikai net, Családi +HD csomag, 2 mobiltelefon előfizetés mobil netekkel, és 2 készülék havi részletei amikbe előleget fizettem be lassan 1 éve már, és ennyire lexarják a fejem.
[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
válasz bghistvan #136437 üzenetére
Sajnos nem tudsz vele mit csinálni, szoftveres hiba… 5.1-et a beállításokban próbáld meg kikapcsolni, hátha segít.
Talán sokadik panaszra visszaraknak a régi IPTV-s rendszerre, azzal nincs ilyen (sőt semmilyen) probléma. Amúgy milyen ONT? Nekem amikor 5670 volt rengeteg problémám volt, kifagyott a kép és csak hang volt, csúszott a hang stb… Amióta Technicolor van, “csak” random bejön a Telekom TV töltőképernyő és újra kell indítani, mert nem indul meg az adás. Vagy bekapcsoláskor egyből resetelni kell a Telekom TV appot, mert “a szolgáltatás nem elérhető”… Ezek a problémák is már az indulás óta fennállnak.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
A Google-nál Vagy a telekomnál lehet vmi gond, hogy nem 1-2 perc alatt megy fel a dolog Drive-ra, hanem 24 perc-fél órát ír (?)
-
bghistvan
senior tag
-
patrikcoc
aktív tag
válasz bghistvan #136441 üzenetére
ONT alatt az eszközt értem amibe megy az optikai kábel. 5.1-et mindenképp a boxban nézd, auto helyett PCM-re rakd.
Azt nem tudom, hogy mennyire lehetséges a régire visszamenni, nekem telefonon azt mondták nagyon indokolt esetben lehetséges. Sokan írták, sokkal jobb az androidos box képminősége a régi boxhoz képest, de őszintén szólva én nem látom azt a csodát amit sokan írnak, 3 OLED TV-n nézem, mindegyiken ronda a HD a voda OTT HD-hoz képest. TV GO-n látszik a legjobban hogy milyen undormány a T HD, 720p is jobban néz ki. Az SD-re meg mintha valamilyen filtert raktak volna, ami leszedi a zajt és a képhibákat, cserébe homályosabb a kép jóval.[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz patrikcoc #136443 üzenetére
Megbántam nagyon ezt az otthoni telekomot, és én hülye aláírtam 2 év hűséget Magenta 1ben
Ezek szerint nálad is az oledeken ugyanilyen moslék, gyönyörű......pedig ha egészen véletlenül LG oledjeid vannak, azokban aztán különösen jól dolgoznak az Alpha processzorok képfeljavító algoritmusai, és ha már azokon is ugyanilyen xar mint nálam a Q80-on, akkor elmehet a Telekom a búsba.
Megpróbálom megigényelni a régebbi iptv-t.
Bár a legjobb az lenne, ha a szolgáltatások közül kitudnám vágni a tv csomagot, és inkább előfizetnék máshol tv csomagot. -
bghistvan
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5