- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #137649 üzenetére
Netflixre egy megjegyzés.
Attól hogy valahonnan letöltesz egy apk-t és felrakod ,majd távirányítóval nem , de egy külső segítséggel (egér) valahogy használod és fut , az nagyon nem egyenlő a támogatott kategóriával.Sem a hivatalos helyen nem elérhető és sem a netflixtől és sem a telekomtól nem fogsz hiba esetén támogatást kapni.
Az hogy felhegeszted és épp vagy fut vagy nem , olyan mint a kutya vacsorája. A valahogy elfut inkább tudható be ,hogy nincs az áruházban, és kb ennyi a tiltás.Ha nagyon akarnák megoldanák ,hogy ennyire se működjön.
Szóval ezt így támogatott boxnak abszolút nem nevezhető!
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #137651 üzenetére
Play Áruházból töltöttem le, igaz, nem a box segítségével, de az azért nem a "valahonnan" kategória. A felhegesztéstől pedig azért elég messze van egy pendriveról, fájlkezelőből, minden akadály nélküli telepítés.
Telekom amúgy sem hiszem, hogy supportot nyújtana egy 3rd party apphoz egyébként.
Jó, persze, egyébként igazad van, nem optimális megoldás. De a gyártó leírása szerint a box tamogatott, szóval valószínűleg a Telekom hibájából nem elérhető az Android TV-s Play Áruházból -
gabor1974
tag
Sziasztok... Optikás lakossági neten hogyan működnek a wifis kamerák? Gondolom ott ugye nincs fix ip, aki megoldotta az hogyan tette?
Köszi -
-
#46824192
törölt tag
válasz Renwick #137656 üzenetére
...és ettől azt várják , hogy a "premier" filmeket fogják kölcsönözni 600-1000Ft -ért 2 napra, vagy a 95%-ban ZS kategóriás moziklubbot, SD vagy 720p -nek is sirelmas minőségben nézzék 1500Ft -ért.Persze biztosan van az a réteg aki erre ráfanyarodik.
Én nem ismerek olyan telekom előfizetőt a családban,aki hajalndó lenne ezek miatt dobni az NF vagy HBO vagy bármilyen értelmesebb streaminget.
-
mgaben
senior tag
Ezt a netflix hiányolást annyira nem értem. Szerintem aki Netflixre előfizet annak 99%-ban okostévéje van, amire Netflix is elérhető, ráadásul dedikált gombbal a távkapcson.
De lehet én gondolom rosszul.Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #137657 üzenetére
Az i7 bordára sem találtam megfelelő be quiet hűtőt, mégis rátettem két kötegeővel.
Persze jobban örültem volna ha csak rárakom és nem kell külső segítség.Nyilván mindenki más, Te szeretsz ilyenekkel szórakozni, én utálok.
Én azt szeretem , hogy fizetek és az úgy működik , ahogy azt a "gyárban" kitalálták.Ha pedig nem megy, akkor a pénzemért cserébe megoldja a support hogy menjen.@mgaben
Gyere nézd meg az én okostévémen (ami már megbutult), hogy fut a netflix.
(értelemszerűen nem fogok okoskijelzőt venni , hogy pár év után legyen egy második buta kijelzőm, amíg az első betölti ezt a szerepet)
Menni megy, csak a hajad kihullik mire elindul egy film.
Természetesen rendelkezem Google CC-vel , azonban szerintem a legtöbb embernek az a legkényelmesebb ha van egy mindenegyben box és jónapot.
Azt gondolom ez az optimális egy átlagos tévénéző szempontjából.Nekem most épp szerencsém van , mert ez teljesült azzal hogy több év után dobtuk a netflixet és most kipróbáljuk a hbomaxot.
Persze benne van a pakliban , hogy valami jól megfontolt üzleti döntéssel beleköp a cég a levesembe és kukázzák az app-ot. Remélem nem így lesz![ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #137662 üzenetére
Nem szeretek ilyenekkel "szórakozni", de még mindig inkább csinálom, minthogy egy publikus fórumon panaszkodjak és szidjak mindenkit meg a felmenőit, meg gyártsam a konteókat, amikor fizetek, de mégsem minden úgy működik, ahogy azt a gyárban kitalálták... De tényleg mindenki más
Supportra meg legvégső esetben hagyatkozok, mert az esetleges felmerülő problémák nagy részét hamarabb megoldom (és nem gyorskötözővel, az olyan nálam nem meríti ki a megoldás fogalmát)Egyébként ha igaz lenne ez a telekomos összeesküvés-elmélet, akkor szerintem az HBO appja sem menne. Továbbá a Netflix Android TV-s appja is elindul, csak hibakóddal nem enged továbblépni. Valószínűleg ezért nem jelenik meg a boxon a Play Áruházban sem
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #137664 üzenetére
Értem. Vicces hogy az én alternatív megodásom (kötegelő) ,nem megoldás. De a tiéd ( NF usb telepítés,távirányító nem működése) az már az. Pedig pont egy és ugyanaz a gányolás.
A support segítségét pedig nyilván nem egy box restartra értettem, én sem.
Részemről off, asszem kitárgyaltuk a témát.
[ Szerkesztve ]
-
Clubforum2
tag
Sziasztok
Valaki kérlek segítsen. Van 5 elofizum a Telekomnál. 2 mobil, 3 otthoni. Szerettem volna venni egy xbox series x-et a mobilomra, mert a hűség most jár le. Na innentől érdekes: Először azt mondja az üfi, hogy rendeljek telefonon, ott nem lehet, online chat ott sem, rendeljem meg magamnak-hibára fut. 1 nap után eljutottunk oda, hogy részletre csak üzletben. Ok, üzletben, erre nem jár kedvezmény, mert csak. Ok. Részletre szeretném, ok, de csak 10 hónap. Mondom mi? Na utána már 20 hónap. A neten 224xxx Ft, a helyszínen 231xxx Ft. Elvileg 20 hónapra lesz, és majd hívnak ha megjön az üzletbe, de már nem vagyok benne annyira biztos. Járt már más is így? Tudom hosszan írtam le, de ez a rövidebb verzió.[ Szerkesztve ]
Magyarosítás kell? szórd le pirospaprikával, kösd át nemzetiszín szalaggal, dobd be gulyáslevesbe és már kész is...
-
Kaba
veterán
válasz Clubforum2 #137667 üzenetére
A story eleje lenne helytálló. Játékkonzolra már nem jár hűségkedvezmény és részletre is csak 10 hónapos futamidővel vásárolható az üzletben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Clubforum2
tag
Ha ezután most bepróbálkoznak a 10 hónappal, akkor fogom magam, és először a 2 mobilt hozom el, utána a többit. Tudom ez nem nagy érvágás, de kezd elég érdekes cég lenni ez is.
Magyarosítás kell? szórd le pirospaprikával, kösd át nemzetiszín szalaggal, dobd be gulyáslevesbe és már kész is...
-
Kaba
veterán
válasz Clubforum2 #137670 üzenetére
Nem Telekom függő. Az összes szolgáltatóra vonatkozik.
2 év hűség vállalásnál kedvezmény, részletfizetés (csak audiovizuális megjelenítő képességgel rendelkező termékek esetén adható( így pl.mobil, tv, tablet, laptop, simes okosóra). Konzol, drón ,hálózati eszköz már nem adható). NMHH rendelet.
A konzolt 12 havi szerződéssel tudod hűségkedvezmény nélkül az üzletben megvásárolni 10 havi részletre.[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz Clubforum2 #137667 üzenetére
Felhívsz 10 ügyintézőt , garantáltan 2-3 féle verziót fognak mondani. Sajnos nincsenek kiképezve csak a kb. 15-20 standard kérdésre.
Nekem volt már ilyenből fejvakarás. Pár éve vettem valamit (nagyobb értékben), csak a számla meg a szerződés nem fedte le azt ami a telefonban rendeléskor elhangzott.
Természetesen ilyen biztosan nincs ,aztán pár hét alatt kinyomozták és megvilágosodtak hogy mégis van .
(persze itt a fórumon egyesek szerint nyilván ilyenkor is én vagyok a szemét kötekedő,akinek semmi sem jó )
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
Kicsit méregettem az nmhh dobozzal. Érdekes hogy bekötéskor még 8-10 ms volt a standard. Ma már keresve sem találni ilyen értéket.
13-14ms a legtöbb mérés, de vannak benne olyan 2200-2500ms értékek ,hogy öröm nézni.
Legalább nincs csomag vesztés és a sebesség is rendben van.Valszeg a kiugráló értékek miatt mondja azt időnként a multi game ,hentelés közben ,hogy menjek a 3.14csába a netemmel!?
Tud ezzel a cég valamit kezdeni, vagy szerződésnek megfelel és hibajegy lezárva ,viszlát , arra van a kijárat?
-
Samen80
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom,h 1hónapja a 300-as net,helyett lett 1000-s,és küldtek egy új routert.Minden müködik vele,viszont ma bekapcsoltam a laptopom(ritkán használom),és nem csatlakozik a netre.Nem látja a routert,de csak az enyémet nem,a szomszédét viszont igen.
Van valakinek ötlete,h mi lehet a gond? -
Kbali
nagyúr
válasz snyper990 #137652 üzenetére
Azért az megvan igaz, hogy egy app-nál, mikor lefejleszted és feltöltöd az áruházba, akkor te, mint fejlesztő állítod be, hogy alapvetően milyen paraméterű (akár konkrét típusú) eszközökre kínálhatja fel letöltésre? És ehhez jön még, hogy a Telekom-Netflix között van-e (avagy nincs valamilyen egyéb szerződés) vagy neadjisten másik szolgáltatónak van valamilyen kizárólagos szerződése a Netflixszel?
-
Adama123
tag
2 új, ukrán nyelvű csatorna a Telekom TV, IPTV és TV GO kínálatában, a 117 es 118-as programhelyeken, 1+1 international és ukraina 24... Ideiglenesen, visszavonásig...
-
-
tuto558
tag
Új Telekom TV esetében mióta nem lehet a jelenlegi MT azonosítómhoz tartozó emailt/telefonszámot használni bejelentkezéshez? Erősködött az ügyintéző, hogy kell új email/telefon a TV szolgáltatáshoz, mert a rendszer nem fogja engedélyezni új Telekom fiók létrehozását a jelenlegi elérhetőségeimmel... Minek egyáltalán új fiók? Jelenlegihez nem lehet beállítani?
[ Szerkesztve ]
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
Moritz
csendes tag
Sziasztok
Tudna valaki küldeni nekem egy Telekom TV GO android app-ot (2.0.520 vagy frissebb), amit telepíthetnék a telefonomra?
A legjobb az lenne, ha ez esetleg egy root-olt telefonból jönne közvetlen, az vírusmentes 🙃Köszönöm
MINIX NEO U22-XJ, MiniMX, CoreELEC
-
Essejó
veterán
válasz Clubforum2 #137684 üzenetére
Ha te webáruház vagy, és ilyeneket forgalmazol, de azt látod hogy nem tőled veszik, hanem 20 havi részletre ingyen hitellel. Tuti te is felnyomod a konkurenciát. És bejött nekik.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
Renwick
őstag
válasz Essejó #137690 üzenetére
Vagy meg lehet közelíteni úgy is, hogy a subsidy meg a kamatmentes, 22 havi részlet egy eszköz annak a célnak az érdekében, hogy a telkók minél több ügyfelet magukhoz láncoljanak két évre. Sőt, gyakorlatilag az egyetlen eszköz ennek érdekében, mivel főszabályként alapesetben egy évre lehet legfeljebb határozott idejű szerződést kötni az efivel.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Hibabejelentést milyen formában érdemes tenni? Próbáltam telefonon. (Röviden: pár hete, vezetékes net - mint a mesében. Wifi még akkor se. Tv-n a moziklub, archív tv stb, csak tölt, de semmi.) Telefonon az értelmetlen robotvanda szerencsétlenkedett, míg meg nem untam a "fekete-fehér-igen-nem játékot"! Írtam emailt. Pár napon belül felhívott valaki, hogy újra konfigurálta a routert, mostmár jó lesz! Sagem valami a router, antenna nélküli, egyébként se ér sokat a wifije. Másfél napig volt net és wifi - majd újra csak néha, a tv-n továbbra sem működtek a fenti dolgok. Újra írtam emailt. Jött a válasz, hogy 2-5 napon belül kollégájuk jelentkezik. A 7. napon írtam nekik, hogy szóljanak már a kollégának, mert több idő telt el az 5 napnál és a semmiért fizetek nem is keveset! Válasz nem jött! Pár nap múlva írtam újra. Erre is jött a 2-5 nap. Már 8 telt el azóta... Ha jól tudom személyesen nem lehet hibát bejelenteni. Hová fordulhatok? Egy nyamvadt kis faluba költöztünk pár éve. Csak ez a szolgáltató van. A városban pont a harmadát fizettük ugyanezért a csomagért, de működött is. Rohadtul bosszantó ez a hozzáállás!
-
#46824192
törölt tag
válasz herrká #137692 üzenetére
Telefon a leggyorsabb, csak vandát kell túlélni valahogy.
Az antenna nélküli wifi gyengeséget én azért megcáfolnám.
Volt régebben asus cuccom (külső antenna nélkül) és a mostani sagemfos is simán agyonveri néhány külső antennás társát.Egyébként attól hogy nem látjuk még a házban lehet antenna, pont úgy mint a laptopoknál. Ott sem látni , mégis van , jellemzően a kijelző keretben.
Természetesen nem vitatom, a tiéd ettől még lehet gyemge vagy hibás is.
[ Szerkesztve ]
-
taki01
őstag
válasz herrká #137692 üzenetére
Itt írd le a hibáda: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet
Van olyan, hogy Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba. Ide küldjed.
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz #46824192 #137694 üzenetére
Szia! Lehet, hogy van a házban, nem tudom. De előtte egy másik router volt, lefedte az egész házat. Aztán jött az optikai meg az 500-as net. Sagem router. A fal másik oldalán, légvonalban 4 méterre már szakadozik a wifi. Mikor reklamáltam rögtön, azt mondták, jelenleg ez a legjobb router! Kb 3-4 éve volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- PlayStation 5
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Háztartási gépek
- Automata kávégépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...