- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Abel-0101 #129500 üzenetére
Megsúgom. Sem szerelő, sem ott dolgozó nem vagyok. S még csak elfogult sem vagyok velük szemben. De egy szolgáltatóról nem lehet úgy véleményt nyilvánítani, hogy lepkefing ismeret alapján teszel kijelentéseket. Ott, ahol van néhány ezer (úgy kb. 6000) alkalmazott óhatatlan, hogy van hiba. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg alvállalkozó is van.
A szolgáltatásuk minőségére és az esetleges panaszkezelésre az esetek 99,9 %-ában pedig nem lehet panasz.
Tv szolgáltatásom éppen azért van máshol, mert nem tetszik az IPTV technológiai megvalósítása és kierőszakolása. Ők is tudják, hogy egy mára teljesen elavult rendszert üzemeltetnek, változtatnak is rajta. Az átállás folyamatban van. S az új technológia bevezetésével egy időben valószínűleg át is nyergelek. Egyelőre nem, mert nem a végberendezés (androidos box) hoz lázba, hanem arra várok, hogy a képminőség nagyságrendileg javuljon (Olyan vagy jobb legyen mint DVB-C-n) és esetleg eszközfüggetlenül lehessen a műsorokat nézni. Magyarán ne kelljen set-top-box, hanem lehessen egy akár egy appal is nézni bárhol és bármikor.
Hogy miért ilyen lassú a folyamat arra nincs rálátásom, de gondolom nem jó dolgukban halasztották el az új rendszer bevezetését, hanem nyomós indok volt rá. De adott a lehetőség, hogy mást keress arra a szolgáltatásra ami nem felel meg. Ettől még nem szükséges őket olyan jelzőkkel ellátni amiket te használsz. Jogodban áll - bármikor - felmondani egy szerződést! Miért nem teszed?
Ha a Vidanetnél voltál, miből gondoltad, hogy ugyanazon a tyúkbélen majd máshonnan jön a szolgáltatás? Ha kérdeztél volna, szerintem sokan megválaszolták volna, hogy a műszaki háttér miatt valószínűleg nem fog javulni. De nem kérdeztél, most pedig hőzöngsz.
Mi alá kell írás?
-
frovery
senior tag
válasz Abel-0101 #129488 üzenetére
Off.
Miért általánosítassz? Miért fikázod az alvállalkozókat? Pont te vagy az az efi, aki mindenben a hibát keresi. Ha nem tetszett a munkája,jelentsd ezt hivatalosan, meg lesz a következménye,hidd el. Viszont az téged minősįt, hogy itt vered a nyáladat és szidod a Telekomot. Menj a digihez, ahol az ereszcsatornában végigvezeti az optikát, meg egyebek. Ott aztán van minőség.
Részemről ennyi lett volna.On
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Starchm #129501 üzenetére
Nem tudom első mondat hogy fűződött az előző hszemre, nagyon is van problémám a Telekommal, részleteztem is, hogy mivel vannak problémáim.
Ahogyan másoknak is, szolgáltatás ugyanúgy sz.... ahogy a szerelők, az ügyfélszolgálatisok, természetesen fentről jönnek az infók, ezért nem is nagyon akarom minősíteni az ott dolgozó méheket, kivéve a szerelőket, nekik minden eszköz, alapanyag megvan, amivel lehetnének kreatívabbak is, "sokkal". -
kali
legenda
válasz Abel-0101 #129500 üzenetére
Én csak előfizetőjük vagyok*, de nem véletlenül jöttem át ide a privát vezetékes szolgáltatással is - a mobilok 1997 óta itt vannak - és pozitív a véleményem!
Szerintem sokan vannak még így ezzel, de többségében csak azok keresik a fórumokat és írnak, akiknek problémájuk akad és megoldást keresnek.
Az viszont nem a legjobb megoldás, hogy ha valakinek negatív véleménye van egy szolgáltatóval, akkor rendre visszajár a topikba és minden alkalmat megragad, hogy lehúzhassa... (Pláne úgy, hogy a sérelem egy részéről nem a szolgáltató tehet.)*Ja, legyek pontos, csak a lakossági előfizetésünk tekintetben nincs egyéb közöm a szolgáltatóhoz, a munkám kapcsán nem feltétlenül szeretik a nevemet, mert gyakorta adok le hibát - és nem csak a Telekom, hanem szinte minden más szolgáltató felé is.
Szerintem sokan összetennék a két kezüket, ha minden más szolgáltató is úgy állna a hibajavításokhoz, mint a T.[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
Megmondom, őszintén. Már kezdtem írni a hszt, de amikor üzenet végén ezt megláttam... Mond azt, kérlek, nyugtass meg..., Hogy ezt szarkazmusként írtad.
Telekom=Euronics/Samsung (Probléma bejelentéstől-ügy végéig, téren).
A fent megemlített szolgáltató/üzlet/márka, egyszerűen siralmas, hogy miket művelnek.... Elég márcsak belenézni egy a fent említett topik témába, és látni fogod, hogy nem csak pozitív dolgok vannak.(több negatív, mint pozitív).
Nem visszatérő trollkodó vagyok, csak egyszerűen felhúz, hogy false dolgok vannak, amiket a laikusok, épp szolgáltatás váltás előtt állók olvasnak...
-
Elemental
addikt
Szevasztok!
Váltottunk az új telekom tv-re, androidos STB-ket kaptunk. Eddig ugye nem lehetett nálunk bridge módot kérni az iptv miatt. Most már lehet a telekom tv mellett?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
enginev3.0
félisten
Ha bejelentem hogy költözés miatt szeretném új helyen használni a szolgáltatást (gyakorlatilag 1 házzal arrébb), mennyi idő míg átkötik? Igen, ott is elérhető az optika
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
kopa1
aktív tag
válasz enginev3.0 #129512 üzenetére
Amint van időpont, normál létesítésnek számít, max 1 hétre rá lesz szabad időpont, de valószínűbb a 2-3 nap ha ráérsz.
Folyamatos áthelyezést kérj, ilyenkor a cpe-ket "viszed magaddal" (bár az az 1 ház nem távolság :) ) és amint az új helyen bekötik, a régin megszűnik"a kommentek mindennemű egyezése a valósággal csupán a véletlen műve..."
-
#46824192
törölt tag
válasz Abel-0101 #129507 üzenetére
Van baj, tegnap már kitárgyaltuk. De azért szerintem sem ekkora ,amilyet te leírsz. Pedig én sem fogom vissza magam, léirom amit gondolok. Alapvetően a szolgáltatással nincs baj. Ha van akkor jellemzően igyekeznek megoldani, ha meg nem akkor kicsit noszogatni kell őket (mindenki tudja hogyan) és megoldanak mindent.
Én mindenképpen a gyenge lánszemeket szedném ki a gépezetből. Az ügyfélnek akaratlanul is kialakul egy kép a cégről, ha az egyetlen ember akivel a bekötéskor ,hibajavításkor találkozik, az rosszul végzi a munkát. Hiszen akkor abban a szituációban ,ő képviseli a szolgáltatót.
Nem tudom van e még ez az sms pontozós módszer , de akár már ez is egy jó kiindulópont a szűrésre. Csak nem úgy ahogy a T gondolja , hogy küldi én meg válaszoljak. Hát biztosan nem fogok , mert az az én szabadidőmet elveszi.
Lehetne ösztönözni az ügyfeleket ,hogy korrekten pontozzanak válaszoljanak. Pl. azt mondom ,ha a neked küldött összes kérdésre válaszolsz xy időintevallumban , akkor kapsz pici kedvezményt ,jóváírást ,akármit. Nem sokat , csak annyit hogy legyen kedvem alkalmanként 3-5 percet ezzel foglalkozni. Pénzügyi háttér erre adott , infrastruktúra adott , csak akarat kérdése.Nálunk sokszor én vagyok az első ember akivel az ügyfél beszél ,igaz sokszor csak telefonon. De nem tudom,nekem alapvető dolog ,hogy ott és akkor én a cég vagyok és jól kell csinálni, mert ha jól csinálom az meglátszik az eredményeinken ,mert legközelebb is minket választanak.Ha pedig minket választanak ,akkor lesz pénz emelni a fizetésem.
A napokban talán kopa1 vetette fek ,hogy legyen ötletelés és előterjeszti a nagyoknál. Na szóval én pl ezt látnám szivesen. Mert abban nem tudok hinni hogy normális lesz valaha egy hgw szoft a telekomnál.
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
válasz #46824192 #129516 üzenetére
Én vagyok az egyetlen szerintem, akinek csupa pozitív tapasztalatai vannak.
1.) Amikor a kiskutya szétrágta az optikát, kevesebb mint 12 óra alatt kint volt a szerelő és megcsinálta. (Mobilra járt a korlátlan ingyen net)
2.) Ha bejelentem, hogy valami gikszer van (egyszer esett le a sebesség, de mint kiderült és nyomkodtam el valamit), adták a korlátlan netet mobilra.
3.) Állandóan facebook chaten kommunikálok velük, és eddig mindig gyorsan reagáltak
4.) Mobilnál csomagváltásra nem számoltak kötbért, pedig a szerződés szerint kellett volna
5.) Amikor TV-t rendeltem otthoni szolgáltatásra 24 óra alatt kihozta a futár!
6.) Az üzletben külön ügyintézőm van (kiemelt ügyfélnek minősítettek. Gondolom a “családi flotta” miatt)
7.) Úgy tolják rám a készülékkedvezmènyeket, mintha muszáj lenne.
Szóval nekem az ég világon semmi bajom nem volt még velük a 6 évem alatt.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Abel-0101
aktív tag
válasz cherubion08 #129510 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz, amikor aktív, hasonló téma van leírom én is, azt a problémát, amivel szembetaláltam magam, mert a Telekom sajnos egy sz*r.
-
Abel-0101
aktív tag
A 4db 2éves szerződést te fogod felbontani? Illetve a 200ks Tvt, az XR-t, Laptopot?.
Mindent ígérgettek, a végén ahhoz tudnám hasonlítani, mint ami a szakember úr csinált, elképzeltem, hogy jól megcsinálja, helyette csinált egy ótvar munkát, ugyanez van a Telekom többi részén, nem csak a Telekomt szeretném marni, de jelenleg ott vagyok, és szinte csak negetív dolog történik folyamat, egyik dolog megoldódott, jön a következő probléma...
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Abel-0101 #129519 üzenetére
Ha bármiért nem tetszik a történet akkor mond fel a szerződésed. Ha pedig az adott kedvezmények miatt továbbra is igénybe veszed a szolgáltatásokat, akkor be kellene fejezni a folyamatos trollkodást, s másfajta megoldást kellene találnod a problémádra.
[ Szerkesztve ]
Mi alá kell írás?
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129516 üzenetére
Sajnos, azt sem mondhatnám, hogy én hibáztam, hogy általánosítottam a Telekom ügyfélszolgálatát, ott dolgozókat, kb 15-30Emberrel telefonálhattam Telekom munkatársakkal utóbbi 4Hónapban, (Vanda, internetes "chatet" inkább bele se teszem).
Az a legfőbb gond pl ügyfélszolgálatnál is, hogy le van írva szórol szóra mit kell mondani, és ez nem segítség... Azt, hogy kapcsoljam ki, húzzam ki 230ból én is tudom, a alap dolgot pedig az oldalukon lehet látni, vagy akár itt is, az is probléma, hogy noszogatni kell minden héten, hogy adják már meg azt az 500Mbites netet, amiből néha 130alig jön...
A 1422et pedig úgy megszüntetném, ahogy van... Azért fizessek 1500-4xxxFt-ot, hogy megmondják azt, amit a Telekom fórumban látok, illetve a "prémium csapat" sem tud többet, mint a basic 1414... (Az is egy lehúzás...) -
Abel-0101
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #129520 üzenetére
Most attól, hogy használtam a "troll" szót, nem kell sorba írogatni, szimplán nem tetszik, hogy (gondolom) ismerős telekomnál munkálkodik, vagy akár itt is pár személy, és hogy kapnak negatívat is, (jogosan).
Ha segítesz lemondani a 3készlük árát, illetve a kb 8DB szolgáltatást (Otthoni, mobil) most rögtön elintézem a felmondást.
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Abel-0101 #129522 üzenetére
Miben kell segíteni? Felhívod őket, s bejelented, hogy köszi, nem kéred! Az eszközöket meg kifizeted. Ilyen egyszerű. Pont annyira mint egy faék! Ja, hogy fizetni is kellene? Azért ezt vállaltad amikor megkötötted a szerződést. Nem hiszem, hogy fegyvert tartottak a fejedhez. De ha bizonyíthatóan nem teljesíti a T a szerződésben vállalt kötelezettségeit - ezt neked kell bizonyítani - akkor minden további nélkül kiszállhatsz.
[ Szerkesztve ]
Mi alá kell írás?
-
Dewo
aktív tag
Mondjuk mikor szeretnék tőlük valamit kérdezni vagy hibát szeretnék bejelenteni és mikor meghallom a robot "Wandá-t" attól kész vagyok! Hogy istenér se oda kapcsol ahova kellene! De ez legyen a legnagyobb gondom az életembe
A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen.
-
Lacko66
tag
Sziasztok.
Ma furcsamód egyidőben mindkét set top boxom megadta magát. A szolgáltatásaim: Koax 1000/25 net, vezetékes telefon, mobiltelefon, 2db IPTV 2 db tévéhez. A set top boxok típusa Cisco CIS2001. Ügyfélszolgálatnál bejelentettem, nagy valószínűséggel cserélik mindkettőt. Mire számítsak ? Androidos cuccot kapok vagy olyat amilyen volt ?Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
-
#46824192
törölt tag
válasz kakuk.tamas #129517 üzenetére
1. Nálunk mindenki a saját házában lakik, én nem járok a kutyaházba rágcsálni , így a kutya sem rágcsál nálam Erről nem tudok nyilatkozni.
2. Igyekeznek javítani , csak mint mondtam, néha noszogatni kell őket.
Korlátlan mobilnetet ne gondoljuk túl, azért is jár ha bejelentem , hogy fáj a lábam.
Monjuk azt még nem tudtam megfejteni , hogy a drága vanda miért az összesre aktiválja ami, nevemen van , az ügyintézők meg általában csak az én számomra.
Amúgy olyan ez , mint a KFC "ingyen" cola. Ha 25 pohárral iszol , a negyedéves zárás nekik akkor is durván plusszos lesz.3. Párszor írtam nekik ott , pár óra az átlagos válaszidő.
4. Cimborámnak egy komplett tv-t nem kellett kifizetni. Addig kavartak a megrendeléssel ,hogy van vagy nincs tv és mikor lesz, hogy kihozta a futár, számla meg éve óta sehol
Szóval a nagy számok törvénye alapján , mindig lesz akinél valamit benéznek.5. Az én tévémet 2 hét után hozta a futár és az árát is elcseszték. Telefonálgatás után lett korrigálva.
6.Hozzám közeli üzletben a "SEGÍTHETEK" feliratú mobiltudós srác kiválóan elszórakozik a kiálított készülékeken, ahelyett hogy segítene. Az egyik ügyintéző meg egy tipikus hárpia, mint ha neki minden nap meglenne az a bizonyos. Ha hozzá kerülök, már lever a víz
+ Régebben az üzletekben a sorszám gép volt a kedvencem. Nem sorszámot ad , hogy haladjon mindenki , hanem megkérdezi arany vagy platina kártyás vagyok. Mivel nekem halvány fogalmam nem volt, ezért egyszer odahívtam a pult mögül az ügyintézőt , hogy legyen kedves megnézni én melyik vagyok. Ki lettem nevetve és azt mondta nyomjam amelyiket akarom , mert lényegtelen. WTF?? Akkor mi a péklapátért kell fölösleges kérdéseket feltenni?7. Te meg gondolom úgy veszed a készülékeket, mint ha muszáj lenne...
Viccet félretéve , a lényeg , hogy a T hosszútávon ezzel is pénzt keres. Sokszor elhangzott már, ez nem szeretetszolgálat. Természetesen mindenki eldöntheti xyz feltételekkel kell vagy nem a termék.[ Szerkesztve ]
-
Dewo
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #129528 üzenetére
Na köszi a tippet! Szóval ha hívom őket (1414) és ha el kezd beszélni Wanda akkor ne szóljak bele semmit?
A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen.
-
Dewo
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #129530 üzenetére
Következőre kipróbálom!!!! köszönöm még1x
A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen.
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Abel-0101 #129532 üzenetére
Mint írtam már, bizonyítsd be, hogy nem teljesítik a szerződésben vállalt kötelezettségüket, minden további nélkül kiengednek a számodra "előnytelen" szerződésből.
Nem kell hagyni nekik az általad megnyittatott hibajegyet lezárni. Ha mégis megteszik nyittasd újra amikor ismét bejelented a hibát. S ameddig nem javítják a hibát, addig jár neked a kötbér.
Ez nem egy olyan nagyon bonyolult eljárás. Persze közölni kell velük a kötbérre való igényed.
Ez jobb és célravezetőbb megoldás annál, mint itt ordenáré módon kifejezni az elégedetlenséged!
Mi alá kell írás?
-
#46824192
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #129535 üzenetére
Azért azt érezzük , hogy a nagy értékben és részletre nála lévő eszközök ebben az esetben a telekom malmára hajtják a vizet.
Pont annyira mint egy faék! Ja, hogy fizetni is kellene? Azért ezt vállaltad amikor megkötötted a szerződést.
Ha senki nem akarna részletre semmit , akkor a T webshop már beazárhatná kapuit.
A "ja, hogy fizetni is kellene" mondatod max , akkor állná meg a helyét ha kiengednék az előfizetői szerződésből(természetesen ha bizonyította az igazát), ugyanakkor kötnek egy egyedi részletfizetési szerződést a nála lévő részletre vásárolt eszközökre. Magyarul nincs szolgáltatás , de fizeti a részletet amit ő vállalt.
Jól gondolom , hogy ilyen soha nem fog megtörténni ? -
Abel-0101
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #129535 üzenetére
Így van, szórakozzunk a Telekommal addig, amég be nem adják a derekukat arra, hogy bíztositják a probléma megoldását, ami persze 4Hónap alatt nem nagyon sikerült, "bizonyítsd be, hogy nem teljesítik a szerződésben vállalt kötelezettségüket, minden további nélkül kiengednek a számodra "előnytelen" szerződésből." Milyen jó lenne ha ilyen egyszerű lenne, nagyon nagyon dobálózol komoly dolgokkal, ezeknek mind jogi alapjuk van, szerinted fognak foglalkozni egy személlyel, csak azért, hogy még ők engedjék el a temérdek bevételt, bele se kezdenek, amivel alaphangon meghallgatnak, és lehet a "partiba" maradni az egy komoly ügyvéd, mindennek a procedúrája, ideje ott lenne, hogy inkább nem is használom a Telekom szolgáltatásait, de inkább fizetem a havidíjat, mert ha egyszer megkötötted a szerződést, onnan nincs kiszállás, kivéve ha fizetsz mint a katonatiszt....
!!!Szimplán nem értem mi ezen a sírás, vélemény kifejtés, kisebb minősítéssel, (sajnos a helyzet kívánja, mert ez már tényleg vicc), ahogyan 1Évvel ezelött Euronics, itt is az van, hogy nem foglalkoznak a problémás ügyféllel, hanem bekerül a neve a "rendszerbe" és már minnél hamarabb koptatnak le...
-
veterán
válasz Abel-0101 #129538 üzenetére
el nem tudom képzelni, miért nem ugrik azonnal minden ügyintéző megoldani a problémát, ha ilyen stílusban adod elő magad. valójában nem is érdekel.
viszont a telekomnál egyáltalán nem lesz gyorsabb bárminek a megoldása, ha az egész topik veled van tele, szóval csak ezért igazán nem szükséges ezzel fárasztanod magad.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz #46824192 #129536 üzenetére
Szerintem szaladj neki még egyszer az általad leírtaknak, s rájössz, hogy hol a bibi és ellentmondás abban amit írtál. A T nem bank! Hanem egy szolgáltató-kereskedő cég. Fura lehet a számodra az is, hogy ma Mo-n. ők a 3. legnagyobb web shop. Ha annyira rosszul csinálnák nem lennének ekkorák.
Amire még sem te, sem Abel-0101 nem reagált, az a hibabejelentés, és a lezáratlan hibajegy kérdése. Ha úgy lenne ahogy Abel-0101 írta, a számára járó kötbérből már ki is tudná fizetni az eszközöket! Sántít amit írtok. Erősen.
[ Szerkesztve ]
Mi alá kell írás?
-
Abel-0101
aktív tag
válasz qnadam #129539 üzenetére
4Hónappal ezelőtt más volt a vélemény, illetve hozzáállásom, Nem Telekom ügyintézők kellenének, hanem normális szaktudással rendelkező emberek, mert az, hogy 30. hívás után is, más-más problémákkal, mondanak 2mondatot majd átírányitanak a fizetős 1422-re ahol semmit értelmeset nem mondanak, majd mielőtt lenyomják a Telefont, mondják, hogy hívjam fel ezt a márkaszervízt, ezt az ügyfélszolgálatot.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #129541 üzenetére
Akkor viszont szaladj neki még1szer, ennek. Leírtam, hogy hiába teszel kárbejelentést, hibabejelentést, bármilyen egyéb problémát, ahogy az Euronicsban, itt is az van, hogy a Telekom instant lekoptat, ez olyan, mintha egy k*rva nagy céget pl. Youtube, Facebookot akarnál beperelni 10millióra, ügyvéd nélkül, semmire nem mennél vele...
(Érdekességnek megjegyezném, hogy amikor volt bejelntéses ügy, nekem kellett folyamatosan írkodni a Telekomnak, hogy sikerült felülvizsgálni a tényeket, dolgokat, (nem lett változás a szolgáltatások terén sem)azt írták, hogy még tart, majd hirtelen másnap elutasítják...
Nem tudom a kötbérnek miköze van a 3eszköznek(-700k+), otthoni szolgáltatásba meg 2 évre kifizetek 60ezret, azzal nem lenne gond, kifizetném a maradék hónapokat, de annyi szolgáltatás csomag, van.. hogyha azokra is kifzetném a 2évet milliót kellene perkálni ...
(De ha sikerülne is a szolgáltatásos szerződéseket lemondani, az eszközök még mindig ott vannak, amik viszont úgy kerülnek havonta ennyibe, hogy a többit a mobil csomaggal fizetem... )
Fentebb írtam, elég sokat foglalkoztam a dologgal, változás nem volt, elmenni nem lehet, megvárom ezt a 1/1.5évet aztán váltok.
(az a vicces, hogy havonta eszközzel, csomagokkal mindennel együtt, kb 70-80K/havonta elmegy, és ennyire letolják az embert, és még csapkodták hozzá a 1422 es "segítéget is"...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
Abel-0101
aktív tag
válasz sziszi-fuszi #129546 üzenetére
1422 Prémium, szuperszervíz 1500/3000/4500Ft.
Ne keverjük a műszakisokat, a "szuperszervízzel".
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.