Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abel-0101

    aktív tag

    válasz sziszi-fuszi #129541 üzenetére

    Akkor viszont szaladj neki még1szer, ennek. Leírtam, hogy hiába teszel kárbejelentést, hibabejelentést, bármilyen egyéb problémát, ahogy az Euronicsban, itt is az van, hogy a Telekom instant lekoptat, ez olyan, mintha egy k*rva nagy céget pl. Youtube, Facebookot akarnál beperelni 10millióra, ügyvéd nélkül, semmire nem mennél vele...

    (Érdekességnek megjegyezném, hogy amikor volt bejelntéses ügy, nekem kellett folyamatosan írkodni a Telekomnak, hogy sikerült felülvizsgálni a tényeket, dolgokat, (nem lett változás a szolgáltatások terén sem)azt írták, hogy még tart, majd hirtelen másnap elutasítják...

    Nem tudom a kötbérnek miköze van a 3eszköznek(-700k+), otthoni szolgáltatásba meg 2 évre kifizetek 60ezret, azzal nem lenne gond, kifizetném a maradék hónapokat, de annyi szolgáltatás csomag, van.. hogyha azokra is kifzetném a 2évet milliót kellene perkálni ...

    (De ha sikerülne is a szolgáltatásos szerződéseket lemondani, az eszközök még mindig ott vannak, amik viszont úgy kerülnek havonta ennyibe, hogy a többit a mobil csomaggal fizetem... )

    Fentebb írtam, elég sokat foglalkoztam a dologgal, változás nem volt, elmenni nem lehet, megvárom ezt a 1/1.5évet aztán váltok.

    (az a vicces, hogy havonta eszközzel, csomagokkal mindennel együtt, kb 70-80K/havonta elmegy, és ennyire letolják az embert, és még csapkodták hozzá a 1422 es "segítéget is"...

    [ Szerkesztve ]

  • #46824192

    törölt tag

    válasz sziszi-fuszi #129541 üzenetére

    Persze hogy nem bank. Nem is mondtam. Az meg mondjuk pláne nem érdekel hogy hanyadik helyen áll, ha egy nagyobb értékű rendelésem volt és azt sem sikerül siman megoldani :) . A román emag 20 rendelésből ,mindet megoldotta. Azért ez beszédes. Meg a haberom ingyen tévéje is. Bár ő köszöni szépen.
    A hibajegy nyitogatást azt adom. Én is így szoktam csinálni. Persze sok ember nem figyel oda , mert a hétköznapi pörgésben erre nincs mindenkinek energiája.
    Szóval ez megoldás lehetne a kollégának is. +A beszélgetéseket is rögzíteni.
    Halkan jegyezzük meg ,hogy a hibajegyeket szeretik ám olyen-olyan indokokkal bezárogatni és valami titokzatos oknál fogva erről nem mindig jön meg az sms. (Ahogy a visszanyitásról sem.) Véletlen lenne?

    Ne érts félre én nem vagyok ellene olyan szinten mint a fórumtársunk. Inkább azt mondom hogy a nagy egészben ,vannak részek, ahol felelős vezetőket páros lábbal kellene a forgó ajtón kitessékelni.

    @Abel-0101 A lezárt hibajegyet 72 órá belül , ha ugyanaz a hiba előkerül vissza lehet nyittatni és vissza is nyitják!!
    Jótanácskánt mondom , ne edd az ideget , fordulj a fogyasztóvédelemhez, hírközlési hatósághoz. Semmiből nem tart őket felhívni. Hidd el, segítenek megoldani ,mert ők azért vannak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák