- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #23986 üzenetére
Na ez egy az egyben egy barátom szövege. Egyszerűen nem értem, mi öröm van abban, hogy járom az országot, vagy a várost, és kuplungolok, váltogatok, pakolgatok, ebben nekem aztán egyáltalán semmi öröm nincs. De semmi. (Nekem.)
Amúgy én se gondoltam hogy van ennek értelme, aztán mikor először mentünk automata váltós kocsival körforgalomban, és indexelni kell hogy jössz ki, kormányozni mert jössz ki, és vissza kell váltani hogy ne rángasson a motor, ja tehát kormány-index-kuplung-gáz-fék kombó, akkor nagyon szuper volt mikor kezek a kormányon maradtak és csak a gázpedállal kellett szenvedni a fentiek helyett.
Meg tempomat automatával. Felérsz az autópályára / kiérsz a városból, szépen beállítod és intézi, nem majd az utolsó fokozatban kell bekapcsolni, hanem amikor úgy döntöttél hogy innen mehet egyenesen a dolog.
Kamion előzése országúton, kukucskálsz, indexelsz, visszaváltasz, gázd adsz, tükröt csekkolsz, tök poén ha ilyenkor van két kezed a kormányon és nem kell váltogatni mert az automata megcsinálja helyetted.Én úgy vettem észre, hogy ez a "vezetés öröme a váltás" azoknál jön elő, akik nem "kötelességként" vagy "munkaként" fogják fel a vezetést, hanem ezt örömmel élik meg. Aki napi szinten hajtja a kocsit muszájból, az szerintem minden olyan feature-nek örül ami ezt megkönnyíti. Hozzáteszem, hogy én abból a szemszögből nézem a dolgokat, hogy én pl nem szeretek vezetni. Ha anyagilag megtehetném simán felvennék egy sofőrt. És ha nagy távolságra kell menni akkor eléggé előfordul hogy megkérek valakit hogy vigyen el. Fel tudok készülni arra amire megyek, tudok nézelődni, kipihenem magam stb., szóval számomra a vezetés ha úgy vesszük alapvetően nemszeretem tevékenység.
Ha nálad ez pont fordítva van, hogy szeretsz vezetni, én ebbe nem tudom magam beleképzelni, lehet hogy akkor ez pont fordítva van.
Hozzáteszem sajnos automata kocsim nekem eddig még nem volt, csak vezettem ilyet. Mindig elhatározom, hogy a következő kocsi automata lesz, de aztán kiderül, hogy az rendszerint jóval drágább, és általában még az is drágítja, hogy jellemzően a nagyobb (2000-es feletti) motorokhoz lehet rendelni, így ár miatt sajnos mindig lemondok róla.
De talán a következő ....