- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rover623
félisten
válasz Calibos #2141 üzenetére
1. csomagolás hiánya nem lehet garanciavesztő tényező...
Sajnos...
A törvények csak a vásárlót (végfelhasználót) védik...a kereskedelmi lánc többi részében farkastörvények uralkodnak...vagyis sok nagyker/disztributor/importőr előírja a kiskereskedőnek a csomagolás prezentálását a garanciális ügyintézés kapcsán.
Szerencse, kapcsolatok, forgalmi viszonyok, stb. kérdése hogy mennyire veszik komolyan...
A lényeg: a garancia feléd mindenképpen áll...de a bolt esetenként bebukhatja...
2. lásd 1. pont...
3. üzlettől függ...ha helyben is van komoly szervízháttér és a cég elég tőkeerős ahhoz hogy legyen sok mindenből raktáron, akkor elképzelhető hogy pár napon belül megkaphatja a vevő a cseredarabot...a kisker aztán majd leveri a nagykeren a dolgot.
De az általános gyakorlat az, hogy a cuccos megy vissza a nagykerbe...kicsi cégeknél időnként ellenőrizetlenül...persze erről hamar leszoknak, mert elég ciki módon be lehet égni egy működő alkatrész visszaküldése esetén...
Innentől a nagykernél a labda...nagyon jó esetben egy, maximum két hét...rossz esetben (pl. a cuccost vissza kell küldeni a gyártónak vizsgálatra mert felmerült az ''idegenkezüség'' gyanúja) hónapokig elhúzodhat a dolog...
A ''cserekészülék'' intézménye megszűnt, mint ahogy az is hogy a kedves vásárló megelégeli a javítás elhúzódását és kéri vissza a pénzét...ezekre tehát már ne hivatkozz...
A kereskedőnek csak annyi a kötelessége hogy törekedjen a javítás/csere elfogadható időn belüli lebonyolítására...ez meg elég tág fogalom...
[Szerkesztve]primus inter pares
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen