Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz Ariadne #10728 üzenetére

    Ebben a megközelítésben viszont a fogyasztó védelme = minden áthárítva a kiskerre. Oldják meg. Csak valahogy - sorry, nem tudom szebben írni/fogalmazni - ti nem tudjátok felfogni, hogy már amit lehetett, megtettem. Szakmai fórumok, ombudsman, képviselők, ismerősök... Felvetések itt a fórumon... Másik fórumon... Sehogy se megy. Állni és várni, hogy a másik majd megteszi? Én nem tudok többet tenni már. És elkeserítő, mikor a hatóság meg szarik ránk. "Mi van a törvényben?" Tudom, mi van a törvényben.
    Te mint fogyasztó, megteheted, hogy nem mész be abba az üzletbe, ahol nem a megfelelő szolgáltatást kapod. És én mit tegyek? Menjek másik gyártóhoz?
    - Gigabyte alaplapot kérek.
    - Nem adok, mert nem jó a garintézése.
    - Köszönöm, viszlát.
    Berakhatok még pár sort, a lényeg az, hogy más nagykert is hiába választok, a gyártó egy és ugyanaz. Kikerülhetetlen...
    És egy saját érdekképviselettel mire mennénk? Főleg ha már legyen saját ügyvédünk is :D (ja, van ügyvédünk, de fogyasztós dologra még nem kellett :P ) Figyu, annyitól nem véd a törvény, hogy pl nem fizetés esetén mi van. Tudom, járjam végig a törvényes utat... És bukjam be a vevőkbe/fogyasztókba vetett bizalmat, ha már utalásos számlát adtam nekik...

    A lényeg viszont, hogy megint szépen elbeszélünk egymás mellett, és a végén nem lesz semmi. Kényelmes így minden. Miért is tegyünk már valamit a kereskedők érdekében. Látványosabb a fogyasztót védeni :(((

    Én se offolok többet. Esetleg folytatható egy másik topikban :D

    [ Szerkesztve ]

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák