Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #50422 üzenetére

    Nipparts fékbetét volt a gyári a Hondákon egy időben, Toyota esetében még mindig, hacsak a Mazda nyomására nem váltottak TRW-re. :D
    Én azért vettem JP-t, mert az 1800 volt, a gyári legszuro meg 8600 a corollahoz... Azért az már a nem mindegy különbség, főleg h a gyári 4-5k km alatt már bolyhos volt, a JP meg nem, amiket kidobtam JP legszuroket szerintem hátrányosabb helyzetű megyékben még betenne a kövi kuncsaftnak a szerelő...
    Na a kuplungszett megint egy érdekes kérdés, van aki az Aisinra esküszik, szerintem a Valeo is elég h nem megy az ember évi 5-7k km-nél többet, akkor 10 évig simán húzza az is, igaz az Aisin meg menne 15 évet dupla áron, kinek mi, cipőt sem úgy veszünk h mennyire kényelmes hanem azért nézzen már ki valahogyan, az is érzelmi és hitvallási kérdés meg ez az utángyártott alkatrész márka is. :R
    Évi 9k km-es futassal a gyári NGK iridiumos gyertya túl fogja élni a kocsit, hamarabb porlad el a kasztni körbe minthogy újra cserés legyen neki... Az 12 év, soha többet nem kellene cserélnie. :D
    TL;DR

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák