- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szivacs1987 #49400 üzenetére
Oh, ne is törődj a többiekkel, mi 5 hónapos terhes nővel a leállóban cseréltünk kereket és a kamionosok csak dudálni tudtak... jah meg elsodorni a háromszöget h 2 percenként vissza kelljen sétálnom felállítani... volt amelyik direkt a háromszög felé húzta picit...
Mire megállt valaki már lefelé engedtük az emelőt. Ha arra jártam volna, én lehet megállok és megkérdezem tudok e segíteni.@tboldi: Akkor olcsó volt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #49281 üzenetére
Azért itt reagálok (és nem a yt-on) mert egyrészt megígértem, másrészt meg azért mert így mások nem tudják ki vagyok...
Azért hoztam létre JózsiTheRocket-et, hogy néhány embernek amolyan Csernus doki stílusban értelmet verjek a fejébe, ha csak 100 ember másképpen kezd el gondolkodni akkor már megérte.Persze hogy a hiteles Suzuki 10 év múlva is autó lesz, de ne akarj faberakásos műszerfalat, memóriás masszázs ülést meg hogy mindenki "menőjenő"-nek nézzen... Ami fontosabb egy használtautónál, hogy egyáltalán karban volt e tartva, de általában az ilyen kaliberű autókat nem az atomfizikusok veszik, így már újkorától senki sem tarja karban, csak hajtja, aztán 5 év vagy komolyabb kiadás előtt beadják a neppernek ezáltal lejjebb buktatva a társadalmi táplálékláncban, de költeni egyik tulaj sem költ rá, nem tartja karban, csak mindenki játsza benne az eszét (ami nincs) és végül így végzik 15+ éves korukra.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Laca1212
őstag
Ha egy 2020-as Vitara ezt írja ki, az mit jelent?
"function temporarily disabled (cam vid)" -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Laca1212 #49403 üzenetére
[link] ez a szenzor állt ki neked hibával (ha jól értem amit írtál), nem az első eset. Félre kell állni, motor leállít (teljesen, ne csak a Start-Stop lőjje le!) majd 10-15 másodperc múlva újra beindít és voilá.
A távolságtartó tempomatod szenzora valami ökörséget jelzett vissza és a fedélzeti számítógép biztonsági okokból közölte veled h "ne bízz az elektronyikában"...
(Mondjuk még mindig jobb mint a Tesla-é, az nyélgázon belevezette magát egy kamion hátuljába... )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #49396 üzenetére
Azt gondoltam most a téli felhasználásról van szó. Nyáron is hasznos, nem melegszik fel az utastér, de én akkor is kívülre rakom, hogy még a szélvédő se legyen forró.
Télen meg a belső párával elbírok, az sose okozott rönóba gondot, 10 évig fűtésem se volt benne De a jeges szélvédőt nem szeretem, kaparni meg nem vagyok hajlandó azóta, hogy már amikor megvettem a franciát, annyira karcos volt a szélvédő, hogy konkrétan a napfény is megtört benne, így gondolhatod mennyit lehetett látni éjjel. Úgy van, semmit, főleg esőben semmit. És nem durva karcok, csak amit a jégkaparó meg az ablaktörlőlapát egy kis homokkal össze tud dolgozni 12 év alatt.
És igen, a defektjavító habra értettem a tpms kukázást.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
xmad
őstag
már majdnem kész a kuplung csere, míg nem közölték hogy valamit letörtek a váltóházon.. valami szelep azt mondják ami kell a start stophoz. nélküle nem tudják inditani az autót.. nem tudom mennyire bullshit duma lehet ez,
várni kell az új alkatrészre.. ki tudja mennyit...
-
Gyöször
senior tag
válasz Laca1212 #49403 üzenetére
Valszeg retkes az ablak a kameráknál. Nekem egyszer 2017ben sűrű hóesésben az első pakoló szenzorok dobták be az unalmast a skroccson, illetve a tempomat radarja csinálta 2x mióta megvan, egyszer vastag bogár réteg volt rajta egyszer meg 1db szitakötő, de azt láttam is, hogy nekimegyünk. Nekem nincs ilyen dupla kamerám, így nincs tapasztalatom vele, de vmi ilyesmi lehet.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
válasz 2ozzmexy #49402 üzenetére
Ahh, ez már ott látható, hogy kinek mi a lényeg, hogy az A4-es 2 nappal a TC forgatás után eladták. Úgy, hogy egy ép elem, nem volt az autón, a motor is épphogy még működött, elektronika meg szó szerint semmi. És ezt valaki megvette. Mert 4 karika van az elején.
Haverok megnézik messziről, egyszer megdícsérik aztán kész, ez megér ennyi sz*pást egyes embereknek, hogy garázsban többet fog állni, mint úton menni? (mondjuk jobb is) Sose fogom megérteni.Bezzeg a Toledo / Felicia, nem tudom mikor adják el.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #49407 üzenetére
Tudom h a defektjavító habra értetted, azon ritka emberek közé tartozom akik félmondatokból is meg szokták érteni amit írsz, max nem értek veled egyet.
Elég gagyi jégkaparót használhatott az előző tulaj ha összekarcolta az üveget, nekem a 19 éves corolla szélvédője sem volt karcos, pedig 19 évig télen jégkaparással indult a reggel.
Amúgy sokan mondták hogy el fog repedni alul a szélvédő (sőt még most is mondják sokan akiknek már elrepedt), érdekes, nekem egyik autón sem repedt el, lehet ez a jégkaparással van összefüggésben...
Igen, téli felhasználás volt a téma, de télen is süt a Nap, engem mindig a pára szivatott, ha extrém sportra vágytam, akkor hideg motorral indultam el BP-en és 10 perc után emlékezetből mentem a sávomban..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Javetur
csendes tag
Sziasztok!
Megvettem az első Suzuki swift 1.0i autómat.
Hol tudok utánanézni, hogy gyárilag milyen motorolaj, gyújtógyertya való hozzá, illetve honnan, milyen megbízható webshopból
tudok rendelni gyári alkatrészeket?Ebben kérném a segítségeteket, tanácsotokat.
Jelenleg aksit keresek, milyet ajánlanátok?Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #49415 üzenetére
"Aki majomra vágyik ne sírjon hogy drága a banán..."
Sajnos az ilyen "leszakadt farzsebeket" megmenteni sem érdemes, ahogyan mondták, ez egy igazi hülyegyerek autó, "1,8T, a váci réme" és ezzel gyönöyrűen el is mondott róla mindent. Itt már nem elég egy szűrők-szíjjak-folyadékok triumvirátus csere vásárlás után, hanem konkrétan mint a régi Dacia, darabjaira szét majd újra össze hogy kiderüljön hol van még meghenkölve...Én Vitarát akartam, nem is vergődök h milyen drága prémiummal felgumizni, de nem is spórolom el az éves karbantartást... sok szomszédomtól hallom (a teljessége igénye nélkül szemezgetek, ezek a best of):
"most kapott új akkut 37ezerért, kussoljon egy évig..." (Capture), "most költöttem el 160ezret a téli-nyári szettre, ki ne találja már magát a kis wolfsburgi..." (Golf VII 1,4T), "múlt héten hoztam haza a szerelőtől mert megkotlott a kuplung, ne villogtassa nekem hogy "oil", kirezeteltem a pi***ba..." (Caddy 2.0 PDTDI)
Estig tudnám még folytatni, az ilyeneknek lovasszekér való, nem autó... bezzeg a vasútmérnök szomszédnak van két Swiftje (2005 előttiek), akárhányszor kinézek az ablakon valamelyikből mindig csak a hátsója lóg ki, hol gyertyát cserél, hol fagyállót, hol egyszerűen csak pucolja a motorteret, na őt még sosem láttam köszörülni reggel, de mindegyik lábon jár haza (és egyik sem rozsdás sehol), bezzeg az okostojásoké, amikor a sarkon befordul az autómentő már tudom hol fog lerakodni... de ugye ők be nem üllnének egy Suzukiba, az milyen prosztó már..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #49418 üzenetére
Pedig amúgy szerintem az egyik legszebb A4-es Audi volt.
Nálunk is az volt amúgy. 2-3 éve kezdtünk el komolyabban gondolkodni családdal, hogy 2001-es Zafirát lassan cserélni esetleg (ismert előélet, újkora óta van az is, egyetlen komoly hibája volt csak az évek során). Vagy veszünk egy használt, 10 évest 2-3M-ért (amivel kb. semmivel nem vagyunk előbbre), vagy gyűjtünk még x összeget és esetleg kevés hitellel, de elhozunk egy újat. Így hoztuk el '19 nyarán az utolsó automata Scross-t a közeli szalonból.
Karbantartással ez remélhetőleg 10-15 év múlva is autó lesz.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
SirKero
őstag
Nyolcmillióba kerül az új kombi Suzuki [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
ncc1701
veterán
Olajat, olajszűrőt, meg levegő szűrőt cseréltünk ma 45ekm-nél. Váltó-fék olaj megvolt 40e-nél. Na, amilyen fekete olaj jött le, tudom, h 20ekm a periódusa, de gondolkodom, h a 15ekm is sok neki.
-
-
ncc1701
veterán
Ezt én mind vágom, de meglepően mocskos volt. Van dízel vas is nálunk, az mondjuk brutális. Bár azzal megyünk évi 5 ezret, úgyhogy abban 5 ezrenként van cserélve.
-
TommyY2
tag
válasz ncc1701 #49427 üzenetére
Én gyűjtöm az olaj mintákat (csak kíváncsiságból és viszonyítási alapként), hogy lássam, melyik olaj milyen sűrű (pl. 5W-30 vs 5W-40).
A múltkori olajcserénél (újfajta Lengyel Orlen olaj) elfelejtetten mintát kérni, ezért otthon szívtam le a motorból. Kb. 5km volt benne hazáig, de már korom fekete volt (1.6 benzines).
Egyébként ennél az olajnál tapasztaltam, hogy 5W-40 létére olyan híg, mint az 5W-30-as EcStar (vagy az Eneos Hyper 5W-40 sűrűbb az átlagnál?).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
Szolgálati közlemény:
SX4 + 270,000 HuF \ Vitara +310,000 Huf, készleten lévő autók még régi árasok.
Januártól elkezdik gyártani az automatákat, februártól átvehetőek lesznek. +600 eFt a felár.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
ncc1701
veterán
Régen fikáztam az automatát, de azért közben rájöttem, h jó dolog az.
-
galaxys80
veterán
Sziasztok. Lett egy új Suzuki Scross-unk.
Mit kellene beállítanom, hogy egy iPhone-ről a YouTube musicot tudjam hallgatni?
bt kapcsolódva. Kihangosítás megy, de a zene néma. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #49436 üzenetére
Be kell lőni, hogy lezárt képernyő mellett is játsza le a zenét, elsőkörben azt kellene kipróbálni hogyha elindítod és nem piszkálod a kijelzőt, akkor megáll e a zene.
Aztán nézzük tovább... carplay?@dReFiX: a piacot elnézve várható volt, szerintem még mindig nem drága annyira, a többiek is olyat fognak emelni h a hitelesek bele fognak rokkanni...
@ncc1701: A tisztítóval nincsen gond, csak megoszlanak a vélemények róla. Valószínűlg a sok "hidegüzem" a feketedés oka, nem tud a retek kiégni belőle, mert nem jársz pályán és hosszút.
@tboldi: Azok még szívók, elmennek a Holdig is, ha nem rohadnak...
@Tom1939: Bocsi, de én máig nem szeretem, szerintem elveszi a vezetési élményt, én szeretek gangolni, engem nem zavar a kuplungolás sem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz galaxys80 #49440 üzenetére
BT-ra váltasz és azon is kapcsolódik a telefon a fejegységhez akkor minden hang szólni fog, ezt a telefonon is be kell állítani, hogy úgy legyen. Nem iPhone-al de minden hang megszólal a fejegységen, még a régebbi firmware-el is. Pedig volt néhány.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #49439 üzenetére
Hát... Ez most pont nem nyert. Én is erre tippeltem volna, de nem. Melóhely miatt maglód -m0-m3 bevezető köröket nyomok, az 30km egy irányba, és 10-15km-nél kissebbet nem nagyon megyek vele. Az mondjuk tény, h olyan, h beülök, és lemegyek sopronig 140-el, mostanában nem volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #49439 üzenetére
Csigásnak jobban örülnénk. Vagy megcsináljuk mindkettőt úgy, ahogy Hetyési Zsolt a Junkwagont.
Amúgy nem rohad egyik sem, egyedül az utólagos vonóhorog a WagonR-en, de azért csak jobb lenne valami biztonságosabb, jobban felszerelt autóban ülni.
-
galaxys80
veterán
válasz galaxys80 #49444 üzenetére
Külföldi fórumokon is többen jelezték, hogy nem jön össze az iPhone-al a bt zene. Ami fura, mert nyáron egy Opel combóval tökéletesen ment. A CarPlay viszont tökéletesen működik. De azért az mégis csak kábeles megoldás.
Ha van esetleg itt valaki akinek iPhone-ja legyen kedves megnézni, hogy nála mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest