- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaniszlokar
aktív tag
2006-os Swiftem van.
A napokban azt vettem észre, hogy elinduláskor, egyesben amikor engedem fel gázadás mellett a kuplungot, akkor időnként rángat egy kicsit. Nem minden esetben csinálja. Ha jobban csúsztatom a kuplungot, akkor nem, vagy még ritkábban fordul elő. 177 E km van benne, egy éve volt cserélve a váltó és a kuplung is. Furcsa, hogy ezt csinálja. Elviszem szervizbe a jövőhéten.
Találkozott már valaki ilyen problémával?Minden ellenállás hasztalan.
-
Fulár
senior tag
Köszönöm szépen a segítsêgeteket!
-
Kicsirics77
veterán
Sziasztok.
Elsősorban azokat kérdezném akinek 2015 utáni Suzukija van, a tipus most nem lényeg.
Akinek szereltek fel vonóhorgot gyári elektronikával, annak van külön vontatási visszajelző az indexhez vagy csak a beépített irányjlző visszajelző van a műszerfalban?
Tegnap vittem első műszakira a kocsit és ebbe belekötöttek,hogy miért nincs, fel kellett a szervizt hívni,hogy elmagyarázzák a műszaki vizsgabiztosnak,hogy hogyan működik a rendszer mert sejtése sem volt róla.
Mondjuk nekem sem..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
kunberci
aktív tag
válasz Kicsirics77 #48053 üzenetére
Szia!
2016-os swift-nél is csak hangjelzés van külön az indexelésnél, külön fény visszajelzés nincs. Újkorában lett beszerelve a vonóhorog, suzuki szak-szervizbe. Ezt a típust építették be: Bosal.
Utánfutóval, vagy nélküle vitted a vizsgára? -
Kicsirics77
veterán
válasz kunberci #48054 üzenetére
mivel nekem nincs futóm, csak bérelni szoktam, így természetesen futó nélkül.
Nekem is hivatalos szervízben szerelték be és Bosal ugyanúgy. A hangjelzést eddig nem tapasztaltam mivel még nem húztam olyan futót amin rossz lett volna valamelyik irányjelző.
A vizsgaállomáson meg csak a régi álványos vizsgáló volt..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
kunberci
aktív tag
válasz Kicsirics77 #48055 üzenetére
Indexelésnél, ha minden jól működik (minden égő világít), akkor is külön (másfajta) hangjelzést hallasz, mint normál indexelésnél, amikor nincs rajta az utánfutó.
Az enyém levehető. Műszaki vizsgára levetted a vonóhorgodat?
Az enyém körbeteszteli az utánfutó komplett világítását, ha rádugod a futót. Gyújtás azt hiszem kell neki.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz kunberci #48056 üzenetére
nekem ugyanaz a hangja, gyári canbus leírás szerint a villogás sebessége ami változik.
nem vettem le a horgot mert alámegy aknába úgyis látja hogy ott a felfogatás meg az elektromos csatlakozó,nem szarakodtam ezzel..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
DeadMeat
veterán
Ha mar az index a tema, 2016-os swift tukor indexenek mindig kellene mukodnie? Vagy ezt valahol be lehet allitani? Nekem csak ha tompitott eg akkor mukodik, egyebkent csak a lampakban levo.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
knltuning
tag
Nem is gondoltam volna, h a nexen gumi ennyire befutott marka
-
kunberci
aktív tag
válasz Kicsirics77 #48057 üzenetére
Azért kérdeztem, mert a levehető vonóhorog legjobb tudomásom szerint nem lehet felrakva, ha nem vontatsz. Le kell szerelni minden egyes alkalommal az utánfutó használata után. Mondjuk én nem szoktam le, és felszerelni állandóan. Nekem mindig rajta van.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Adott meg mindig ez a csodálatos Wagon R+ ... Most olyan probléma van a vezérlés oldala felől alulról 3 kopogó hangot hallani.
Nem folyamatos, hideg motornal pár percenként ismétlődik, melegnel még ritkábban.Nyáron volt cserélve a teljes vezérlés vadi új minőségi alkatrészekkel.
Találkozott már más ilyennel ?
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Most mostuk, waxoltuk a kocsit meg olajcsere... SX4 2007
2 éve cseréltettünk elsó spirálrugókat, mert eltőrt mind a kettő, a gyárik 10 évig bírták. Amiket beraktak meg 2 évet...
Unixnál lenne kedvezmény, de elvileg a Bardinál is.
A kérdésem az lenne, hogy melyik márkát ajánlanátok. Monroe-t néztem, de az nem volt. Van ROC, nem ismerem.
Kellene nekem még stabilizátor rúd is.
Szóval melyik márkát ajánlanátok?
Esetleg gyári alkatrészt hol lehet beszerezni? Ha nem 2x-es áron megy még meggondolnám.
Köszönöm!Bardinal találtam:
TRW stab kar
Monroe rugó 5 év gari
Össz 66k - kedvezmény[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sepsi0 #48063 üzenetére
Nálunk Monroe került a WagonR alá 2 éve, még bírják. A Fékmestertől rendeltem, olcsóbb volt ott, mint az Unix-Bárdi párosban. És pl. a Kauffer ugyanúgy olcsóbb.
Gyári alkatrészeket lehet az említett két boltban is rendelni cikkszám alapján, de azokra nem érvényesíthető a kedvezmény. Jobban jársz a Suzuki specifikus webshopokkal, mint a Sumo, Suzuparts, Suzuminn, stb.
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
kb 80000km
(#48064) tboldi
Hát, hogy is mondjam, köszönöm!
Kicsit bevásárlok..
Eredeti alkatrésznek írja, remélem az, bár ilyen volt a gyári rugónk: MGP - Maruti Suzuki eredeti alkatrész
Ebből a markából válogattam az összeset.
Valami ellenvélemény, negatív tapasztalat ezzel a márkával? Addig nem rendelek.[ Szerkesztve ]
-
-
Ace owner
addikt
válasz sepsi0 #48063 üzenetére
Kovácsautó is jó onnan is szoktam rendelni. De lengőkart most valamelyik suzukis oldalról. Kínai moslék de futárautóba aztán mindegy mit rakok széthullik 1éven belül.
Lenne mégegy kérdésem ezzel a 97-es 1.0 rettenettel kapcsolatban.
Ez az előző ezres swiftemnél is jelen volt mint probléma mát kezdem azthinni hogy ezek gyárilag ilyenek.
Alapjáraton mikor ketyeg az autó olyan szinten vibrál az egész hogy előjött valami durva kopogó hang. Naponta legalább egy megrendelő megjegyzi, többsége egyből hajtókarcsapágyasnak titulálja pedig szerintem csak a vibráció hatására valamelyik kipuffogó alkatrész/hővédő kopácsol. Még nem jutottam el addig hogy lecsekkoljam mi is ez pontosan de nagyon idegesítő napi 12órában. Ha adok egy kis gázfröccsöt és emelkedik a fordulat akkor elhallgat.Néha egyáltalán nem csinálja gondolom akkor magasabb az alapjárat valami miatt. Első körben az alacsony alapjárati problémát kellene elhárítani. Előzőnél is jelen volt csak akkor a többszöri alkalommal is letolatott hátsó lökös ért bele a kipu dobba a rezonancia hatására.
Amire már akkor is gyanakodtam az
a, injektor probléma
b, lamdaszonda
c, gyújtásprobléma ezt elsőkörben kizártam új gyertyákkal, kábelekkel elosztóval stb. Legalább a nedves időben előforduló 2hengerezés akkor megszünt mert már átszakadtak a gyújtáskábelek de a rázkódás megmaradt.
Nem azt várom el hogy sima legyen a járása mint egy Bentley de ne is akarjon már szétesni hiába 3hengeres.
d, motortartóbak is lehet a ludas azt nézegettük a szerelővel, megfeszítette valamelyiket de nem szűnt meg igazán.Galaxy Fold 4
-
Janoo_07
aktív tag
Sziasztok, 2007-es 1.3-as Suzuki Swift GLX AC-hoz milyen akkumulátort érdemes venni?
Köszi előre is!
-
sepsi0
őstag
válasz Janoo_07 #48074 üzenetére
Igazából inkább a nagyobb kapacitásút venném, de tényleg mérnem kell, hogy tutira befér e a nagyobb.
Már írtam, most 10 éves az Exide Excel akksim és még nekiindulok a télnek vele, ha szerencsém lesz, nem kell még cserélnem, így nem tudok majd erről mostanában beszámolni.
Egy biztos, hogy Exide Excel lesz az utód.
Nekem 2007-es SX4-em van. 1.5 benzin (M15)[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz Janoo_07 #48070 üzenetére
Igazából erős túlzással kb tökmindegy, 12V 360 indító legyen minimum, meg méretre férjen be.
Nekem a 2005-ös Swiftben volt már Bosch, Varta a jobb márkákból, ha jót fogsz ki akkor sokáig jó lesz, de nem véletlenül adják 1év garanciával az összes akkumlátort az utóbbi időben. 3 éve a parkolóban halt meg az akksim, vettem bele Auchan 360Ah-t mert csak az volt a közelben a polcon, azóta sincs semmi baj vele.* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zolás
addikt
Nemrég volt vita a motorolajról, 1.6 vitarába akkor melyiket kérjem? Jövő hónapban megyek, addigra ki kellene találnom. Az ajánlatban a 0w-20 van, amit a cég küldött.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #48080 üzenetére
Nagyon jók azok az akkuk, sokat olvastam róluk, a top akku gyártók között van! Az előző autómban arra cseréltem a gyárit ami 9 évet bírt, az új tulaj 5.éve megy ezzel az akkuval, és dízel autóban van!
Az Exide Premium-mal kapcsolatban viszont nincs jó tapasztalatom. 2 év 8 hónapot bírt, igaz egy dízelben, de az az autó többségében hosszútávon megy, és az elektromos rendszere rendben van. Többen lehurrogtak, h ennek ellenére a legjobb akku, csak valami x@...rt fogtam ki, én elhiszem. A kereskedőt felhívtam, aki azt mondta, az átlag "kihordási" idejük két év, és én még ne panaszkodjak.
Ennek ellenére a szerelőm ugyanezt a típust rendelte hozzá , én még a biztonság kedvéért vettem egy ilyet is mellé:
[link]
Ugyanis a jelenség az volt, h egyik vasárnap egy hosszabb út után leálltunk a kocsival, hétfőn már nem indult vele 10,1V a kapocsfeszültsége. Kuka lett minden előzmény nélkül.Joe
-
Zolás
addikt
válasz blakey #48078 üzenetére
Köszönöm, most nem férek hozzá a kézikönyvhöz. Az autó otthon, én meg osztrákban ülök egy kamionba.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
mvkly
senior tag
Vettem egy [ilyet] belső portörlésre, arra jó, és kézi mosás után a külső műanyag és króm elemeket is szépen szárítja. Szélvédőre, lejáróra is jobbnak érzem, mint egy lehúzót.
Viszont a fényezett elemeket illetően kérnék tanácsot: folt/karcmentes szárításra, a lakkot nem sértve melyik az ajánlott típus? A fenti, vagy [autószivacs], [szarvasbőr],esetleg hagyományos mikroszálas kendő (bár utóbbinak megfelel talán az először linkelt kesztyű is).
[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
én mosás után ezt használom. tényleg úgy működik mint a videón. saját súlyával összeszedi a vízcseppeket.
-
Zolás
addikt
-
+1, én is ilyet használok szárításra.
Külső mosásra pedig azt a kesztyűt, amit linkelt a kolléga.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
Azt a kesztyűt nagy ritkán használom külső mosásnál, egyébként semmit nem használok, olyan mosóba járok ahol valóban cseppmentesen szárad. Szarvasbőr meg sajnos nem jó törölgetésre, sokkal több kárt okoz mint hinnénk. Mikroszálas törlőkendő és csak finoman átörölgetve (amennyiben nem cseppmentes öblítés történik) bőven megfelelő.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
-
dethroner
veterán
válasz blakey #48089 üzenetére
Nem tudom hogy csinálod/ hogy csinálják mások, én ha csak a lándzsával mosom, öblítem, sose lesz tiszta. A vízcseppek odaszáradása csak mellékes, azon kívül sokkal bosszantóbb, hogy száradás után a homokszerű kosz is visszajön, foltos marad. De ha ezt a kesztyűt használom, akkor tiszta lesz
Visszatérve egy gondolat erejéig az aksi témára. Érdekes jelenség ez az 1 év garancia, még a legdrágább aksi esetében is. Külföldön miért adnak ugyanezek a gyártók 3,4,5 év garanciákat, jellemzően semmivel nem drágább árakon? [link]A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
blakey
titán
válasz dethroner #48093 üzenetére
Nem tudom hogy csinálod/ hogy csinálják mások, én ha csak a lándzsával mosom, öblítem, sose lesz tiszta. A vízcseppek odaszáradása csak mellékes, azon kívül sokkal bosszantóbb, hogy száradás után a homokszerű kosz is visszajön, foltos marad. De ha ezt a kesztyűt használom, akkor tiszta lesz
A mosást is meg kell tanulni, ugyanúgy ahogy minden mást. Ha nincs viaszos mosás akkor bármi ráragadhat. Természetesen az sem tökéletes, de az eső pl. nem vízköves és nem hagy nyomot. Ha nincs cseppmentes öblítés akkor nem szárad cseppmentesen, azaz megint lesznek cseppnyomok, stb. A cseppmentes öblítés lényege, hogy valóban cseppmentes lesz. Erős szennyeződések esetében (sár, homokos eső, stb) használom az említett kesztyűt, semmi mást. Egyébként a mosás is langyos vízzel történik, a jó mosókban normálisan be van állítva minden és ezáltal hatékony a mosás.
Nálam ilyen az autó egy érintésmentes mosás után. Az egyszerű mosás is nálam úgy végződik, hogy kap egy viaszos- meg egy cseppmente öblítést, ettől jobban lepereg róla minden.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #48093 üzenetére
Ez attól is függ milyen gyakran mosod és mennyire szennyezett, az erintesmentes csak akkor tudja rendesen lepucolni hogyha van rajta vmi tisztességes bevonat (kerámia mondjuk), különben nagymosast kell csinálni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!! Elnézést a sok kérdezősködésért, és nem szeretnék az agyatokra menni, de mint írtam a Zasszonynak keresünk egy kis kocsit, maradtunk a Splash-nél. Tegnap voltunk megnézni egyet, sajnos nem olyan amilyennek írták, ezért hagytuk, de volt a kereskedésben egy 1,6-os sport swift, igaz, h idősebb mint amit behatároltunk (2009-2010-es évjárattól próbálunk keresni, így nagyobb az esélye annak, h nem lesz rozsdás a kasztni), 2007-es, de nekem annyira bejött, h szívem szerint elhoztam volna, de nem tudok róla semmit. Van valaki aki ismeri ezt a kiadást?? Kérlek informáljatok már! Érdemes vele foglalkozni, vagy maradjak a Splash-nél?? Én visszamennék érte ha érdemes.
Joe
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #48097 üzenetére
Azt mondják a sport verziókban sportülés van (kevésbé kényelmes, főleg hosszabb úton), alacsonyabb az autó hasmagassága, keményebb a futómű. Nem biztos hogy mindenkinek, minden esetben megfelelő választás.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #48093 üzenetére
Sajnos az új Suzukik EFB-s akksik. Auchan/Tesco akksik jó ha 1 év lesz. Így elsőre a drágábbat kell megvenni.
A gyári Exide/Varta. Az enyémben Yuasa van. Biztos nem lesz a magyar piacon. Most sincs. Sajnos nagyobb nem fér el.
[Ez] a mostani Swift.
Miért is kell megvenni akkor a drágábbat? Nálam városi forgalom mellett 3 év után 112%-os az indítóárama.
Talán mire a gyári megdöglik addigra elérhető lesz valami. -
Pist@bácsi
őstag
válasz simonjoe #48097 üzenetére
Van itthon 2005 -ös 1.3 Swift és 2012- es 1.6 Swift sport is (ez egy generációval újabb, mint amit néztél).
Nem alacsonyabb a sport, az ülése pedig pont, hogy kényelmesebb. A futóműve feszesebb és sokkal jobban irányítható, cserébe kevésbé komfortos. Nem akarom hosszasan ecsetelni, de lényegében a sport egy sokkal jobb autó (fék, futómű, kormányzás, váltó, motor, illetve az extra felszereltsége is a legmagasabb).
2010 utáni Swift sport nagyon tartja az árát, 2 millió alatt gyakorlatilag nincs belőle eladó. A karbantartáson kívül 2 és fél év alatt nem kellet rá költeni semmit. Külvárosban (Budapest) elmegy 5.3-5.5 liter 100-as prémiummal, ami egy 136 lóerős motortól jónak mondható. Rozsdának nyoma sincs még.
A másikon, a 15 éves Swiften minimális felületi rozsda volt a hátsó lengőkarok bekötési pontjainál, illetve a doblemez alsó részén a műanyag betét alatt. Itt érdemes nézelődnöd rozsda nyomok után.
Pár órás munkával orvosolható volt, még jó pár évet gond nélkül kitart.2010 előtti Swift sport már 1 millió alatt is akad.
A Splash -el nem lehet összevetni, két teljesen más autó. Ha nem számít a vezetési élmény, akkor a műszaki állapot és az ár alapján válassz.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...