Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Pist@bácsi #48533 üzenetére

    Neked írom, de mindkettőtöknek szól, mivel az ominózus motor elődje volt a családban, sőt a 4ZZ-ből is ami híresen olajevős: le van írva a gépkönyvben, h mikor melyik olaj kell bele, azt kellene beleönteni amit a gyártó előír és nem 3ezer forinton fillérb@szóskodni egy 25ezres olajcserénél a márkaszervizben, mivel ha kéred akkor 0w20-at öntenek bele, de ugye néma gyereknek... Ja meg úgy drágább és átlag magyar már itt meg is bukott... Mellesleg a downsizing és a fogyasztói társadalom ékes példája, testvére a PSA 0,9TCe névre hallgató csodája: nagy lett a kabát... Vagy az 1,2HTP (hiába taposod paraszt :DDD) mert egyik sem arról híres hogyha nagy gázt adsz az oktogonon, akkor maga alá rántja az Andrássyt... És mire a Hősök terére érsz a Hét vezér még billegne a lovon...

    Egyszerűen alul van méretezve a motor, azt az 1,33as motort egy 1300kgos Aurisban (5 ajtós, nem a kombi!) nem arra találták ki, hogy 140-150-el nyelezd az autópályán, 4600-at forog és ott a vége hivatalosan az 5 gangos váltóval... #csakszolok

    Az igényekhez veszünk autót (és a motort is a bodéhoz) és nem úgy megyünk be a szalonba h mindegy mi, csak szép legyen meg olcsó és főleg új... Meg ugye számít h mit tekergetunk a kormány közepén... Szerintetek miért váltottam én is 30 év toyotázás után??? Amíg a Toyota nem engedi el a szivobenzint, addig ilyen sztorik lesznek, sőt egyre több lesz, ergo kivagja maga alól a saját piacát... Uff. :DD

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák