- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Magyarán mehet az E10, csak kérdés, hogy milyen évjáratú, motorkódú Swiftről van szó.
szerk.: A korábbi hsz-aidból kiindulva ez a 2005-2010 közti gombóc Swifté lehet, vagyis M13A és M15A motorokról van szó. Ebből következik, hogy a WagonR, az Ignis, az SX4 és a Jimny is használható E10-zel.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Én használtam egy ideig, de nem Suzukiban - előrelépés volt egy noname után, meggyőzött, hogy később megvegyem a Night Breaker Laser-t
Ma hajnalban én voltam a sofőr, ilyen kihalt országutakon sötétben ritkán vezetek, szinte végig ment a távolsági, még az utasok is megjegyezték, hogy brutál fénye van (az Osram ködlámpával együtt pláne.. )
A Silverhez még annyit, hogy talán kicsit hosszabb élettartamú, mivel nem annyira végletekig a fényerőre van kihegyezve - de ez inkább csak egy gondolat, mint tény, nem teszteltem."... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
Merem ajánlani, két garnitúra ment ki a corollabol, csak még sima nightbreaker volt, meg egy blue is...
Miután beraktad légyszíves fáradj el egy fényszóró állításra, de komolyan, mert refizni fognak a szemből jövők ha egy picit is magasabbra világít mint az ideális. Nem nappali fényt varázsol, de a többihez képest bestbuy."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Winne
nagyúr
Én ennek az elődjét használtam, de fényben is azt vártam, hogy többet tud a gyárihoz képest és nagyon hamar ki is nyiffant ahhoz képest. Nekem nem vált be, az árán hoznak 10 simát és nem világít érezhetően jobban az én autómban.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
dnelb
veterán
Nekem SS volt így 2.5mm használtam hogy azért túl nehéz se legyen. De ha sx4 be kell mehet a vastagabb. Igen, nagyon sokat számít, plusz az ajtót ha megkopogtatod tömör hangot ad, nem kong, nagyautos érzés :) A becsukás hangja is teljesen más lesz. Ha nagyon tutira mész akkor kiszedsz minden szőnyeget és a padlót is megcsinálod, plusz a kerék íveket belülről (kornel megcsinálta) . Én csak az ajtóba raktam, ívekbe és csomagtartó ajtó, de nagyon sokat számított. Annyi hogy érdemes 20 fok felett csinálni. Én levettem hamarabb az ajtó burkolatot mert jó időt írtak, de nem jött, aztán 1 hónapig járhattam úgy, a kis kiallo fémmel kellett ajtót csukni stb vicces volt :D Végül inkább megcsináltam 10 fokba, csak kicsit nehezebben ragadt, de sikerült :D
[ Szerkesztve ]
-
szivacs1987
aktív tag
Szia,
Ezt találtam: [youtube video]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
2ozzmexy
aktív tag
Nappali menetfény? Esetleg többet is elárulsz hogy miért csak járó motornál? Amúgy ez esetben még a generátorról visszajövő töltőkáblet ajánlom figyelmedbe, de azon meg ~14,4V lesz. Ha belegondolsz ez azért sem egyszerű, mert amint beindult, az autó utána gyújtáson van, tehát ami gyújtáson kap 12V-t, az 99% hogy járó motornál is és vica versa... a maradék 1% pedig direktben van kötve a feszstabra (diódahíd, ki hogyan ismeri) az akku nélkül.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
Akkor nem lesz szabályos a bekötés, nem fog átmenni műszakin. A nappali menetfény lényege, hogy amint az autó indítható állapotban van, világítania kell. Vagyis nem akkor amikor már jár a motor, hanem a gyújtás ráadáskor már világít.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
simonjoe
senior tag
Így van! Ahogy elfordítom a kulcsot, de még nem indítok már világít. Viszont helyzetjelző bekapcsolásával már le is kapcsol. A ködlámpa kapcsolóval pedig kapcsolja a szintén LED-es ködlámpát, bekapcsolt világítás mellett természetesen. A fénye pedig mindkét világításnak óriási, ezt nem lehet nem észrevenni.
A sárfogó (gumi) műanyag szerintem hasznos, én is rendeltem a Splash-hez. Nem dobálja tele annyira az alját ás hátulját a kocsinak és nem utolsó sorban kisebb az esélye annak, h valakinek "megkövezem" a szélvédőjét.Joe
-
simonjoe
senior tag
Az a baj ezzel, h az egész kasztni, ajtók, erre a rendszerre van "hangolva". Ha nagyobb teljesítményt teszel bele, nagyon körültekintően kell eljárni. A legfontosabb, h az új hangszóró beférjen a helyére, ez főleg a mélységére igaz, nem jó, ha pl. a mágnes nekifekszik az ajtónak. Majd utána fogod tapasztalni, h nem fogja bírni az autó karosszériája a megnövekedett teljesítményt, ami abban fog megnyilvánulni, h egy bizonyos hangerő felett zörögni fog minden és mindenhol. Na, az elég lehangoló. Akkor jöhet az utólagos merevítés, szigetelés.
Sok sikert hozzá!!!
#49590salieri:
Így a képek és a leírtak alapján teljesen rendben van, ha nincs más rejtett baja. Azt hiszem megérne egy mustrát. Az ára is nagyon korrekt![ Szerkesztve ]
Joe
-
Moleman
addikt
Nem pont Swift, de 2005-ös Almerával van tapasztalatom, mindkét téren.
1.
Ha gyorsan nyomtam a nyitógombot kétszer, akkor nem nyitotta külön a vezetőoldali ajtót, hanem egyből mindet.2.
Én a sárvédőben vezettem el a szükséges vezetékeket, fényszóró mögött be, ajtónál ki, ott pedig volt egy használaton kívüli gumidugó, amin keresztül bevezettem a lábtérbe (nekem úgyis pont oda kellett, a biztosítéktáblából vittem kapcsolóáramot a nappali menetfénynek). -
Gyöször
senior tag
Unokatesómnak volt valami ilyesmi évjáratú. Vele beszélgettünk, hogy neki is lehet első vagy második gombnyomásra állítani, hogy minden ajtó nyíljon. Nekünk az eskrossznál a menüt kell babrálni ehhez. Szóval sztem is egyszerűen megoldható.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
Szerintem azt a riasztó csinálja a mostaniakban, neked a központizár vezérlő egységét kellene megnézni h milyen típus (konkrétan), talán van hozzá online manual és csak másik vezetékre kell kötni, vagy van benne egy DIP kapcsoló és azon kell egy bitet átlökni (LaserLine-nál így működött, Enforcer nem tudott ilyet, azt PC-vel kellett átprogramozni).
Sajna nem tudom gyárilag mivel voltak szerelve..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
[link] Szerintem erre gondolt, de lehet hogy a tiédből is elő lehet varázsolni, van kijelződ, ott van a kmóra alatt, sőt van egy fent is középen a műszerfal tetején, a japán mérnök kreatív egy népség... Próbálkozz, ne add fel.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
...hát ennek is olyan gyalázatos a belseje mint a Splash-é.
A kúrmány, a váltógomb, a fényszóró magasság állító tekerentyű és a ködlámpa kapcsoló is megegyezik.
A magasságállító gombon világít valami ha felkacsolod a lámpát? A Splash-ben nem, egy kicsit hiányolom. Oszt lehet, h van csak kiégett a Zizzó benne.Joe
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...