- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adam_454
tag
válasz Ace owner #35804 üzenetére
Először a benzin módja legyen megcsinálva, hogy minden jó legyen. A gázszettet csak utána lehet vizsgálni, javítani vagy hozzáállítani az adott motorhoz.
nem tudom, hogy hogy fulladozik, gondolom aki mélyebben beleásta magát ennek a motornak a lelkivilágába ránézésre megmondja, hogy mi kínja vanSzemély szerint nem gondolom azt, hogy a gáznak kötelező tönkretenni a motorokat, azt már inkább, hogy mivel ezek nem gyári rendszerek, rohadtul az adott motorhoz, kopáshoz gyártási szóráshoz kell adaptálni. Ezek mögött nincsen több százezer tesztkilométer, ami alapján fel tudják úgy paraméterezni a gázvezérlő rendszerét, hogy minden körülmények között tökéletesen teljesítsen.
De amúgy ugyanez figyelhető meg Karottának a Hangyászának pár évvel ezelőtti összetételét, amikor egy sima pár tíz kilométeres kör alatt lőtték be a rendszert. Rossz is lett... Pedig az sima benzines rendszer volt karburátorral.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Ace owner #48005 üzenetére
A szelepfedel tömítést esélyesnek látom, de sok minden más is lehet, csak figyelgesd és toltogesd, én reggelente szoktam a cégesben...
@Yenka: nem LED, jól emlékszem? Ne menjen ha inditozol és kész, egy NC relé és kész... A Vitara gyarijat passzolom most hirtelen, az i30 gyújtáson már világít majd lekapcsolja inditozaskor, pedig az is LED. Majd ha tele lesz a hocipom vele akkor a Vitarat is meghekkelem hogy a LEDes hátsó helyzetjelzo is kapcsoljon be a DRL-el együtt.
@AMD Power: Igen, plusz gondolom nem szeretnél havonta menni az autoszerelőhöz, mert sajnos 300k fölött sorban szállnak el a dolgok... KB annyira van tervezve, amelyik többet elmegy arra vigyáztak és karban van tartva, cserébe ékes példája annak a motorsorozatnak az időtállóságára.
@dethroner: a jogszabály arról szól hogy amikor megy az autó (mozgásban van) ha jól emlékszem, de igazából a nem LEDes esetén igazad van, hiszen rövid úton kinyirna az izzót benne...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Ace owner #51915 üzenetére
Tulmelegedes: Nem hiszem hogy termosztát lenne a hiba ha kapcsolgat, de próbáld ki, vigyél ki egy bögre forrovizet és tedd abba, ha beindul a venti akkor nem az a baja. Ha az olaj vizes vagy a víz olajos, akkor hengerfejes is lehet... Első körben mosd át a hűtőrendszert ioncserelt vízzel, hátha csak eltomodes van a hűtőben. Mivel nem foglalkoztak vele, így biztos h a gyári hutoviz rothadt benne eddig...
A gyorsítás:
Van benne lambda szonda? Nekem akkor emelte fel így a Toyota az alapjaratot amikor az döglődött... Húzd le a stekkeret, hátha megszunik a hiba."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...