- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
- LG V30 - vezércsel
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #3501 üzenetére
Akkor swiftet csak 2007-től vegyen akinek kell, mert akkor lesz pár változás rajta.
Donhere: nem hiszem, hogy ezt szoftverfrissítéssel meg lehet oldani, mert amelyik mutatja az átlagfogyasztást is, abban más kijelző van.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
tildy
nagyúr
Pofás ja nekem is tetszik, egészen hátulról az A oszlopig, onnét azonban Kár érte, mert addig nagyon pofás darab.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
SzalaiG
addikt
Akinek van régi 1,3as stiftje és van benne fordulatszámmérő, az kérem írja be, h ötödikben mennyit forog 60, 90, 120-nál.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #3506 üzenetére
Kisebb esztétikai változások, megváltozik hátul a padlolemez picit, meg a motor+válto, de csak dieselnél. Ezen kívul még lesz pár apro változás, de már nem emlékszem rá, pedig ma írtam alá a papírt, de csak a rám vonatkozo részeket figyeltem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
SzalaiG
addikt
Keresztanyuék vettek egy 2003as 1,3as GLX 16V típusú ezüstmetál Swiftet.
1,5milla. -
mcadam
csendes tag
Jó kocsi, de miért is szídják sokan????
Pedig apámnak is az van és nagyon is jo 10 év alatt semmit se romlott, pedig azért nem kíméljük.Féktácsak,motoor minden OK. Biztonság: Kétszer is volt már törve egyszer totál károsra elől hátul, harmonika szerűen, de ugyis elment kecskemétről pestig !És nem lett szerencsére senkinek se baja.Csak 1 üveg bor látta kárát
Szóval nem értem hogy miért taszogatják sokan!Speed Up!
-
mcadam
csendes tag
Sedan Swift-ről van szó.
Speed Up!
-
SzalaiG
addikt
Müanyag sárvédőt vennék.
Tetőcsomagtartó eladó v elcserélhető valami Suzukis cuccra. -
bod101
aktív tag
Erről az új kis thm-es hitelről tud valaki valamit?
1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
SzalaiG
addikt
Autópályán 130nál vajon mennyit fogyaszthat az 1,3as Swift? Megyek a hétvégén Nyír1házára. Oda-vissza 650km. M7 - M3. Miekkora fogyasztásra számítsak? 6 v 7 liter?
-
süti5
őstag
válasz SzalaiG #3523 üzenetére
Sztem azért lesz minimum 7-7,5 liter, mert kis motor, és pörgetni kell sajnos....
Nekem az 1,3-as ignis megissza az átlag 7,5-et, 8-at autópályán, míg 90-el 6,5, városban átlag 7.
A fogyasztás tök érdekes, múltkor 7,5-re jött ki városban, most meg 7-re, és se az idő nem változott, sem jobban nem hajtottam, de még csak dugóban sem álltam többet. Már kezdem elhinni, mennyire különböző lehet a benzin minősége.
Egyszer teszteltem állandó 150-160-al is, ott bekapja a 9-et is, sztem ha állandó végsebességgel mennék, ami olyan 170 körül van, felszökne 10 fölé.
[Szerkesztve] -
nagyúr
válasz SzalaiG #3523 üzenetére
nekem végig padlógázzal (160-165) sem ment 7 liter fölé, autópályán
----------------------------------------
ha beállok 130-ra, akkor olyan 5,5-6 liter, csak országúton, 80-110 között, sok előzgetéssel 5-5,5 liter.
a rekord-fogyasztásom 4,21 liter, máig sem tudom, hogy csináltam. szlovákiai mol-benzinnel történt... na jó, sok motorfék volt benne.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz fokukac #3535 üzenetére
viszont el kell, hogy újságoljam, hogy új városi negatív fogyasztási rekordot döntöttem...
9,3 liter. tél van, és csak 5 perceket mentem vele a városban (még olyan igazi dugó se volt benne), és a sok hidegindítás miatt ennyit evett. Nem volt ideje bemelegedni...
nyáron ugyanilyen használattal kb. 6,5-ből, 7-ből elmentem.
8 fölé városban télen sem mentem eddig soha. na mindegy.
ez már majdnem annyi, mint apám bmw-jének a fogyasztása...
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
süti5
őstag
válasz fokukac #3535 üzenetére
öööööö végig padlógázzal egy 1.3-as swift én nem hiszem hogy 7 alatt fogyasztana, ne haragudj
Azért is hülyeség, mert olyan magas a fordulatszám, hogy be kell hörpintse a 9-et is, pláne végig padlógázzal.....
Lehet utána volt sok 100-as szakaszod és korrigálta a fogyasztást, de hogy 5,5-7 liter között igyon a kis autód 60-160 között is, az kétséges -
Raptus
tag
Nekem az egyliteres Swift van, azzal mentem autópályán tankolástól tankolásig padlógázzal, nagyon kevés várossal. Autópályán valóban folyamatosan padlógáz volt, így jött ki 6,7-re. Kb. 140 és 160 között mentem végig.
Amikor feleségemmel mentünk a tengerpartra tavaly nyáron, eléggé megpakolva 10 napra, itthon 90 km/h-val, a határon átérve végig autópályán tartósan 110 km/h-val, akkor viszont 4.1-et fogyasztott.Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
SzalaiG
addikt
válasz SzalaiG #3539 üzenetére
Utvonal tervző progi szerint:
Indulás: Székesfehérvár
Érkezés: Nyíregyháza
Beállítások: leggyorsabb sorrendtartó út
Az útvonal hossza 293,3 km, becsült idő a megtételére 3:20
Üzemanyagköltség: 6336 Ft
És akkor még ugyanez visszafele. Bár ha öten megyünk, akkor 2535Ft/fő. Meglátjuk. -
magic7
tag
Nekem most téli gumival vegyes fogyasztással a WagonR+ fogyaszt 6,2 litert, ez csak a mol benzinnel jön össze, ettől jobb csak a romániában molnál vásárolt benzinnel jön ki...volt olyan, hogy tavaly nyáron, 5 litert evett erdélyben. Ami sebességet illeti, 110 max folyamatosan.
Óvodában elhangzott:'' ne rosszalkodj kisfiam, mert elvisz a Májkel Dzsekszon bácsi ! ''
-
Slax
senior tag
Apámé (swift sedan 1.3) Budapest oda 5 fő, vissza 3, 100-150 autópályán, városban annyi amennyi között, kb 500-550 km elment egy tankal, és még maradt is pár liter, mert másnap tankolásnál harmincpár liter ment bele. Az Ignisem más tészta, ha 3-ban 6500/140-ig hajtom akkor 12 körül van, ha szépen 2000-2500 körül elváltok mindenhol, akkor 5-6 literrel megelégszik.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
nagyúr
ne haragudj, milyen magas fordulatszám?
ötödikben, padlógázzal kb. 4200-4300 a fordulatszám, és akárhogy nyomod, feljebb nem megy, nincs már elég nyomaték a gyorsuláshoz.
semmi fogyasztás-korrigáló szakasz nem volt, budapest-szeged, oda vissza, még az m0 előtt egy útlezárás is volt, fél óra araszolással, és időre mentünk, be kellett hozni. pont 7-re jött ki.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Slax
senior tag
Nem hiába mondtam, hogy szépen, öregesen vezetve megelégszik annyival, nyáron egy max fél literrel több a légkondi miatt, de felénk nem szokott dugó lenni, így inkább kicsivel fél liter alatt. Ha sietek, vagy kitör rajtam az autókázási láz (pörgetős, tempósan haladós, 3500-4000-nél elváltós ), akkor bizony nekem is 7-8 liter. 6500-nál elváltós akkor 12. De ez vele jár. Amúgy meg is becsülöm, a bejáratását maximálisan betartottam, ha még késésben vagyok is, megvárom, hogy felmelegedjen a moci, kapott egy kis castrol 5w40-es olajat a motor, sötöbö. Szóval megpróbálok jól bánni vele.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Slax
senior tag
Nem tudom, nem vagyok olajszaki. Csak egyszerűen olvasgattam, kérdeztem, logikáztam. Például itt [link] SLX olajszaki, és ő ezt ajánlotta, de ugyanezt ajánlották az ignisklubbosok is (meg az rs 0w40-st). A gyárilag/szervízileg beleöntött 15w40 shellhelixhez képest halkabb a motor, hamarabb visszaejti a fordszámot, jobban tűri a hideget (pl -25 helyett -42-ig őrzi a viszkozitását), valahogy simább minden, de ez lehet, hogy a tudat miatt van.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Rick2
senior tag
az 5W40es olajnál a első szám a hidegen szivattyúzhatóságot jelöli, vagyis minél kisebb, annál jobb, de csak elvileg. ha nagyon nagy hidegben hideg motort indítasz, a sűrűbb, pl: 15W40es olaj később jut el a motor minden pontjára, ezáltal a kopás hidegen megnő. az 5W40es olaj lényegesen kisebb viszkozitású (hígabb) mint egy 15W40es, a második szám a melegoldali viszkozitásra utal, minél magasabb, annál jobb, vagyis az olaj melegen is megőrzi a kenőképességét. az 5w40es olajok már elég korrektek, majdnem mind full szintetikus alapanyagú. ennél jobbat csak akkor éremes venni, ha tényleg versenykörülmények között, vagy extrém teljesítményű gépbe veszed. egy kopott, sokat futott motorba egyik oldalról felesleges 5W 40es olajat rakni, mert megeszi, túl híg lesz neki, célszerű a gyári előírást követni, vagy max. eggyel jobb olajat rakni bele. a kérdésre válaszolva az 5w40es olaj a hideg indításnál hamarabb eljut a kenési pontokra, mint a 15W40es, melegben pedig jobb marad a kenőkpessége. pl: 5W40es olaj és olaj között nincs óriási különbség, de akkor a normális olajokról beszélünk: mobil1, shell, agip, rowe, stb...
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
mondjuk azt kihagytam, hogy egy jobb olaj azért még azt is tudja, hogy nem rakódik le a moci belsejében olajsár, nem kokszosodik, nem ég meg annyira hamar, vagyis tovább biztosítja a megfelelő tulajdonságokat.
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest