- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
T. Almeida
senior tag
> Peugeot 206 HDI [...] Az indexkapcsoló átugrik az ellenkező irányba,
Az összes céges autó nálunk Pözsó, a régi 306-osokban, a Partnerben, a 307-esekben és 407-esekben is átugrik az ellenkező irányba az index...hihetetlen, hogy évek óta nem tudják orvosolni ezt a hibát... -
tildy
nagyúr
Hát én arra inkább nem lennék olyan kíváncsi. Egy sedan formához nem illik a turci orr, meg hátsó.
Csináljanak lianához hasonló kocistkat, és akkor ''dícsérni'' fogoma suzikat."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Sytex
tag
A stopperes tapasztalat abból jöhet, hogy direktszűrővel kisebb fordulaton jön elő a max nyomaték, tehát ''előbb kezd húzni az autó''.
De ám legyen, engedek a nép akaratának de max +2 LE-t adok a direktszűrőnek, ami tudjuk nem túl sok....- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
Slax
senior tag
Hm, bizti, hogy nem én voltam. Én ott köbö 90-100-al szoktam haladni az Ignisemmel. A tükröt is figyelem, és még lassítással segíteni is szoktam az erőlködve előzőket kiváltképp azért, mert az enyémet féltem. Ha megelőzött, akkor néha visszaelőzöm, csak hogy lássa, lehet erőlködés nélkül is előzni, ami nem tart 1.5-2km-en keresztül. Sok ember meglepődik azon, hogy a Suzuki megy olyan gyorsan, mint az övé, sőt. A suzuki sofőrökkel annyi a baj, hogy ez az első jól menő autója. Ha mindenkinek telne első autónak bmw-re, akkor az lenne a szidott márka, mer sok az idióta sofőr (így is van köztük, de azok apucitól kapták, és felvágnak).
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
as_Rock
őstag
A néhai wartburgos, meg kalapos-ladás bácsikák, trabantosok mind suzukira váltottak a cucilizmus kimultával, a mentalitás nem változott csak a kocsi, ez nem az autó, hanem az embertípus jellemzője
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
mdk01
addikt
hali!
Nem tudom hogy vki írt már hasonlót de nekem van egy 5letem.
Ha belegondolsz a legtöbb suzuki tulajdonosnak régen vmi ócska autója volt(wartburg, trabi , dacia, stb.) és most hogy sikerült egy jó autót venniük(az elöbb említettekhez képest) most élvezik hogy felvehetik a versenyt más autókkal is.
Nem tudom menynire érthető amit mondani akarok.
Egyébként nekünk is suzikink van és elötte egy nagy polskink volt.
üdv. -
NoLF
addikt
ez borzasztó, hihetetlen, de sokan csinálják. én nem értem miért akkor ébred fel valakiben a versenyzési ösztön amikor éppen előzik... KRESZ szabálysértő az, aki nem segíti a másikat ebben a helyzetben, sőt még akadályozza is, sőt balesetveszélyes helyzetbe sodorja (lásd Te eseted)
én olyan szívesen elbeszélgetnék ezekkel az emberkékkel, vajon mi játszódik le a kis agyukban?The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Totyi
őstag
Az biztos,hogy a motorja NO1.
srác haverom nyári munkára ment egy szervízbe.Visszatérve ennyit mondott:nagyon csalódtam az opelban és nagyon nagy meglepetés volt a suzuki.
Taxis ismerősöm 300000 km-t használta : meghibásodás egy vízpumpa.
Mindenki csak lenézi,mert egy suzuki...de tény;hogy a japán motorok a legmegbízhatóbbak.És leszarom,hogy konzervdoboz;hogy gyenge és hogy suzuki.
Nekem megfelel és amíg hibátlanul működik addig nem fogom lecserélni.Azért meg pláne nem,hogy 5 liter helyett egyen 8-at. -
spirit007
senior tag
Elírás . Örülj neki annyival kevesebb a teljesítményadó . Az előző tulajnak meg zéró köze lehetett a dologhoz...hacsak nem hamisító volt
Az OFF-odhoz meg annyit hogy kilométer rövid o , valamint , hogy aki 1.85M -ért vesz használt kocsit jó nagy láma ha egy állapot felmérésre nem viszi el ...
-
Thunder78
senior tag
Igazad lehet.
Egyik ismerősöm tavaly azért vett Dacia Logan-t, mert az alsóbb árkategóriába az volt az egyetlen olyan autó, amibe a 3 gyerekülése elfért egymás mellett
Egy Lada 1200 kombiból ült át ... abba is elfért''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
addikt
A céges batárról annyit, hogy nagybevásárláskor vagy ottalvós kiránduláskor jobb a Swift Sedan. Igaz belül kissebb, de hátul jóval nagyobb.
Amúgy igazad van, talán... magam is így gondolkodom, csak azt nem szeretném, ha pénztemetővé válna az öreg autó. Mert azért minden hétköznap kell.as_Rock: És hol húzódhat a határ? Meddig érdemes még a régit életben tartani egyre drágábban, mikortól olcsóbb az új?
Mondjuk az a "régi" Swift tavasszal lesz hét éves, addigra olyan 80.000 Km-el. Karbantartással nincs gond, folyamatosan el van látva szépen mindennel.[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
Hát ööö igen, ilyen vélemények is vannak.
Több felől hallottam, hogy 100.000 körül lesz majd féltengely gond. Neked volt cserélve?
Kipufogókat már öt évesen cserélni kellett, lassan számítok a következőre.
Tavaly előjött egy központizár probléma, később kiderült, hogy gyári hibás, sérült volt a kanóca.
Mostanában néha sír az egyik csapágyam. Szerintem a téliguma cserénél a rágyógyult felnit nagy gumikalapáccsal leverő ember adott neki sokat.
Idén beázott a hátsó lámpabúrám, meg kellett fúrni, hogy kiszáradjon.
Bal első üveg, jobb első ülés és a középkonzol alsó része veszettül zörög.
Meg még millió sok apróság, hirtelen ezek jutottak eszembe.Öreg Trabantos koromból tudom, hogy azért egyfolytában pisztregálni kell a korosodó járgányokat. Erre számítok Suzival is....
nofene
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...