- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Énis. Sött akkor sanszosan sokkal többet mint te: Avval mentünk le tavalyelött Adriára, vagy néha apóstol kölcsönkapom, vagy megcsinálok neki vmit és azért rendszeresen használom: A túlságosan nemszeretem saját kisautó Yarishoz képest egy katasztrófa, egy céges agyonhajszolt (szeretem) Swifthez képest egy borzadáj, ha van kisautó amit csak ellenségemnek ajánlanék az a Getz.
Érdekes a hozzá nem értő totalcarosok (és egyébb média) akik az autó iparban dolgoznak is hasonló véleményen voltak róla kisautó összefoglalásnál. Nemsokára nálunk yaris csere és olvasgatom őket.....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Khelben #4898 üzenetére
Anno mi is így voltunk evvel. Aztán rájöttünk, hogy ha a 9misis új kocsi 3év mulva 5, 6év múlva 3misi akkor az éves szinten 1misi értékvesztés és inkább megyünk el komplett családostul évente 2hetet nyaralni, 1hetet síelni minthogy ne kopogjona műszerfal.
Izlések és pofonok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Khelben #4903 üzenetére
Látom az egyik dolog amire megpróbáltam/uk felhívnia figyelmed megvan.
De akárhogy bizonygatod is az Audi.... kombi amit 2.5ért vettél azért vetted annyiért mert a tulaj annál többért nem tudta eladni senkinek. És baromira nem véletlen, hogy nemtudta...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #4901 üzenetére
Oké, ennyit nem mentem vele, mással azonos gyártótól viszont cirka kb. 10E-t sofőrként+20E kmt meg leggyakrabban utasként, és elégedettek voltunk.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4904 üzenetére
nem audi amúgy, csak valaki említett itt audit
nem tudta eladni, persze, mert nálunk ilyen presztizse van az új autóknak
külföldön meg megteheti mindenki, hogy újat vesz, azért olcsók.
aztán nézd meg, hányan nyomorognak a törlesztőrészletek között, csak azért hogy a ház előtt új autó álljon.én meg azt mondom, hogy nem jártam rosszabbul (sőt!), mint ha 3,5ért új kisautót vettem volna. és amit ti kifizettek az újautóknál, annak csak egy része a garancia, a többi nem plusz szolgáltatás, hanem egy misztikus dolog (újszag, én fingok bele először. stb). és ez mocskosul túl van árazva, és én nem akarom kifizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Khelben #4906 üzenetére
Azt hiszem be kell látnom te sose fogod megérteni, hogy elég sokaknak jobban megéri az új mint a régi: Jobban megéri törlesztő miatt nyomorogni, mint szervíz költség miatt nyomorogni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
ett
aktív tag
válasz Dare2Live #4857 üzenetére
Höhh, ez egy kamu. Használt autók között is van jó, persze sokkal nagyobb a kockázat.
Munkatársam egy 28 éves mercivel jár melóba minden nap. Korához képest a kasztnija rendben van, sok km-et belepakoltak. Már túl van, a 1,5 millió km-en Mondjuk motorikusan már szétküldték, de még mindig megy. Viszont a kopó alkatrészeken kívűl csak egy km óra volt benne cserélve, minden más eredeti és még működik.
A suzuki szerintem sehol nem lesz 28 év múlva, max. a roncstelepen. Beleültem és egy más világ. Szóval meg tudom érteni, aki szereti az ilyet, nekem is tetszik.
Ennek ellenére a suzukit is korrekt kis autónak tartom.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
I_Am
veterán
válasz Dare2Live #4850 üzenetére
Ez akkora baromság, hogy segítségért kiállt. Úgy cakkumpakk az egész.
Legyen szó Audiról, Mergáról, vagy BMW-ről.
Ha hagyod magad, hogy okos szerelők lehúzzanak, hajrá. De ez alapján ne írj már ekkora marhaságokat, hogy lehet nézni a számla alapján nagyokat. Meg, hogy 150k km után előjönnek a bajok.
251.000 km van jelenleg a kocsimban. Eddig amik cserélve lettek nálam.
201.000-nél a hűtő, kompletten, vízpumpával, munkadíjjal 38.000.-
220.000-nél bal első féltengelycsukló 5.690.- (gyári),
2 kerékagycsapágy 5.390.- (gyári),
240.000-nél termosztát 890.- Ft (gyári),
241.700-nál vezérműszíj, görgő, segédgörgő, patron 39.000.- (INA, ami a legjobb) Mivel a vezérműszíj fedelét eltörtük, mert az egyik csavar beleszorult, ezért az még 7.440.- Ft volt. (lett volna olcsóbb is, de arra 3 napot várni kellett volna, ez meg a Porsche Hungáriától azonnal volt, tehát ez is gyári)
241.700-nál hidrotőke is lett cserélve, darabja 2.690.- Ft (INA, ez is a legjobb)
245.000-nél olajgomba 1.290.- (gyári)Ezen kívül ugye a szokásos 10.000-kénti olajcsere, csakis Castrol TXT Softech 5W-40, olajszűrő 890.- (gyári), levegőszűrő 1.290.-, pollenszűrő 2.200.-
Amikor 241.700-nál szétszedtük a motort a szerelő barátom azt mondta, hogy tökéletes. Sehol semmilyen olajsár, égésfolt. Gyakorlatilag úgy nézett ki a motor belülről, mint egy bejáratós autó blokkja.
Tehát ennyit a nyugati használtautókról. Elfelejtetted megemlíteni, hogy a szervízkönyv nem csak dísznek szokott lenni a kocsikhoz. Az alapján simán utána lehet nézni a kocsinak. Valamint a törést egy egyszerű hézagmérővel meg lehet állapítani, mert soha nem rakod úgy össze a kocsit törés után, mintha gyári lenne.
300-nál fogjuk megejteni a motorgenerált, ami olyan 200-250k-ba lesz. Ebbe benne lesz az összes gépmunka és mindennek a cseréje. Valamint lekönnyítjük a tengelyeket, kap +200 köbcentit és teljesen ki lesz polírozva belülről a blokk. Ezek után olyan 160 ló körül lesz a teljesítménye. És elmegy megint legalább 200-250k-t mire újra hozzá kell nyúlni.
És még annyi, hogy aki nem autóbuzi, hanem sima átlagember általában 7 év körülire saccolja a kocsit. Kasztnira pedig csak akkor kell költeni, ha összetöröd, mert nem rohad ki alólad soha. Tudod, anyaghasználat. Megnézheted akármelyik 3 killás kocsit, hogy 10 éves korára hogy néz ki.
Utánaszámolhatsz, hogy más autóknál ezek mennyibe kerülnek, valamint, hogy láttál-e már olyan 3 millás új autót, amin ezeket 250k km-nél kellett cserélni, vagy előbb...
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Nem tudjátok a gyári olajszűrőnek ki a beszállítója? 2007-es Swift 1.3
Valamint, ha szervízciklus közben cserélek olajat, olajszűrőt az van-e hatással a garira? Elég sok helyen olvastam, hogy javasolt 5000-nél az olajcsere.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
süti5
őstag
válasz Latissimus Dorsi #4912 üzenetére
Ha suzukinál cserélteted az olajat 5000-nél, nem írják be a szervízkönyvbe, de természetesen nem ugrik a gari.
Egyébként, mielőtt valaki leugatna hogy minek viszem suzuki szervízbe mért nem cserélem le otthon, szóval az olajcserére úgy hogy vihettem az olajat, 2800 ft-ot fizettem, munkadíjjal és olajszűrővel együtt. Szóval nem vágott földhöz. -
feel good
aktív tag
Idézem a legjobb sorokat.
A városi utak sokat látott, bölcsre szürkült sávjai és a hegyi szerpentinek vad kanyarulatai már megszokták a Swift formáját és kirobbanó életkedvét.
A Swift Sport mégis meg fogja lepni őket azzal a mindent elsöprő dinamizmussal, ami Önt is rögtön megragadja majd, amikor először találkoznak személyesen.A szerpentinek kanyarulatai már megszokták a Swift kirobbanó életkedvét? Érdekes így ízlelgetni ezt a mondatot.
[ Szerkesztve ]
-
feel good
aktív tag
Van még
Vagány forma, kitörő életkedv. Erő, biztonság és kényelem. Egy Suzuki modell a múlt összes tapasztalatával, a jövőnek.
Megszületett egy, a Suzuki legnemesebb hagyományait, az elért sportsikereket magában hordozó autó, az IGNIS. A kocsit könnyű vezetni, fékezni, irányítani. Nagy csomagtartó, izmos, dupla vezérmű-tengelyes, 16 szelepes VVT motor, egy sor aktív és passzív biztonsági megoldás és számos praktikus tartozék - mindez megvan az IGNIS-ben, amely nem csupán egy divatos autó, de hitünk szerint divatot is teremt majd!H'asztakurva. És ezt komolyan is gondolják.
-
Thunder78
senior tag
Kis adalék a használautó vagy újautó kérdéshez.
Volt alkalmam beleülni két éve egy Seat Ibiza 1,4-esbe. Közös autó volt, szakítás után meg kellett válnom tőle. Viszont lett tapasztalatom 0 km-es autóval. Elég lesúlytó a véleményem róla. Nem volt vele különösebb gond vagy hiba. Motorja is jó volt, kényelmes is volt ... de eléggé tekeredett a kasztni. Pl bal elsővel felálltam egy patkára és közben hallottam, ahogy a műszerfal mögött csúsznak egymáson a műanyagok. No komment!
Ezek után úgy döntöttem, hogy csakis használt autót veszek, nem fizetek 2,8 millát azért, hogy ilyeneken bosszankodjak. Volt 500.000,-Ft-om. Gondoltam a többi hitel lesz.
Elkezdtem nyitott szemmel járni, nem voltak nagy igényeim, csak annyi, hogy ne legyen az autó 5 évesnél idősebb. Találtam is jónéhány jelöltet. De amikor a hitel ajánlathoz értünk, mindig lehervadt a mosoly az arcomról.
Aztán kezembe akadt néhány újautós hirdetés. Gondoltam ... miért ne? Bele is ültem jónéhány márka jónéhány tipusába 3,5 millás árszintig.
SX4 1,5 GLX AC lett a nyerő. Ennek több szubjektív oka is van, hogy miért, úgyhogy erre nem térek ki.
Viszont hogy miért lett új autóm, azt azért leírom.
Két lehetőségem volt.
1. Használtautó: megveszek egy most 5 éves kocsit, 5 éves hitelre. Mikor lejár 10 éves lesz az autó.
2. Új autó: 0 km-es, 10 éves hitelre. Szintén 10 éves lesz az autó, mikor lejár a hitel. Ráadásul kevesebbet fizetek havonta érte, én járattam be, nincsenek titkai előttem. Még azt is tudom, hogy mikor gurult le a szalagról.Nem akarom, hogy bárki is megértse, hogy miért új autó. Ahogy korábban olvastam, valaki a szőkéket szereti, van aki a feketéket. Hát én az új autókat szeretem és ennyi
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
tildy
nagyúr
válasz Thunder78 #4919 üzenetére
Csak egy 4-5 éves kocsira kb 5 évig fizetsz 20 ezret havonta törlesztőnek, mondjuk 30%os(400 ezres) kezdővel, míg egy új esetén ugyanennyi összegű kezdővel kb 10 évig, és jóval többet.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Thunder78
senior tag
Még egy-két gondolat:
Zörgő műanyag? Van rádióm Jó autóba biztos nem kell, de én szeretem azt hallgatni, nem a csendet
Rossz tapintású anyagok? Nem a műszerfalra hasalva szoktam közlekedni. Kormány és váltó burkolatot lehet kapni, nem is rossz minőségben. Jah? Hogy ez egyes autókban + 1 milláért benne van?
És még sorolhatnám ... nem kötekedni akarok, csak bemutatom a másik oldalát is az érmének. Mindent meg lehet oldani, csak az a kérdés, hogy akarom-e?Én speciel teljesen meg vagyok elégedve az SX4-esemmel. Ha a Seat Ibizámhoz kell hasonlítanom, háááát ... klasszisokkal jobb. Mintha egy másik kategória lenne. Kényelmesebb, jobban megy, nem zörög annyira, stb. De ezek szubjektív és saját tapasztalaton alapuló vélemények ... biztos van ilyen fordítva is
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
Thunder78
senior tag
Nem nyert ... én az újra kevesebbet fizetek. Hála az akcióknak.
500-am volt, 500-at elengedtek ... így kapásból 1 milla lett az indulo és 2,5 a hitel (3,5 millás vételár), amire 30 ezer körül csengetek.
Használta autónál (2 millás vételár) pedig 500 kezdő és 1,5 hitel 5 évre 40 ezer körül alakult volna 5 évre, 7 évre is vihettem volna 32 ezerért. Igen ... utóbbi esetben már 12 éves az autóm, mire lejár.Szerk.: Ezek fél évvel ezelőtti adatok és valósak ... sajnos.
[ Szerkesztve ]
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
tildy
nagyúr
válasz Thunder78 #4922 üzenetére
ne kétmillás vételárral számolj.
Miénk, pardon, volt páromé 1.2 volt 4 évesen (3 milla újan).
400al kezdte, 19 ezer a törlesztő, 5 évre.
Új változatra kértem ajánlatot, hát... 35 körül lett ovlna a törlesztő, hasonló befizetéssel.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
feel good
aktív tag
válasz Thunder78 #4921 üzenetére
Érdekes, hogy SX4 tulajként ugyanazokat hozod fel, amiket én is szoktam a régi Swifttel kapcsolatban.
Engem tényleg nem zavar a zörgés, mert mindig szól valamilyen zene.
Amikor pont nem, egy héten két percig, akkor elcsodálkozom, jé, mennyi minden zörög. És ennyi.
A műanyagok milyensége se zavar. Igazából azóta nem, miután a 8.5 milliós zsír új Ford Smaxban megláttam, miből van a napellenző.. -
DeadMeat
veterán
Ezt a gondolkodast en ugy szeretem.Az uj autok ellenzoi szerint ha kihozod a szalonbol mar 500e forintaler kevesebbet.De kerdem en azert veszed,hogy fel ev mulva eladd?Vagy hogy hasznald 3-5 evig?Na erre mar valaszolni nem nagyon tudnak...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tildy
nagyúr
Ha még sokáig kitart, viszonylag problémamentesen , és jó akkor tök lényegtelen, hogy mennyit ér.
Legalábbis mi nem azért vettünk kocsit, hogy már az elején azt nézzük, mennyivel jövünk ki a végén belőle. Hanem mert az tetszett, az volt kényelmes, abba szerettünk bele.
Egyébként a hyundaioknak kb 4 éves koráig van nagy értékvesztés, a miénk most 7 évesen is kb 900 ezer 1 milla körül mozog, pedig 3 éve 1.2 volt.
De a tied, amit leadtál, az azért gáz, hogy 3 évesen kvázi "roncs", oké tudom hogy megtörted, de akkor is ciki , hogy ennyire szervízigényes lett tőle...Főleg hogy két millából pofozták ki.
DeadMeat: ha ezt rám írtad: nem vagyok új autó ellenes, sőt , van úgy hogy jobb azt venni . De nehogy azt hidd, hgoy aki használt kocsit vesz, az majd rögtön el is akarja adni. Mindkét autónknál legalább 5 évre terveztünk...
Thunder78: bocs amiénkből indultam ki. Az 2,7-3 milla volt akkoriban újonnan, 4 évesen meg 1.2. És nem kicsi . Csak éppen koreai , amit mindenki utál .Ezért ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Thunder78
senior tag
Miért ne kétmillás vételárral számoljak?
Ez a Ford 4 éves, újonnan kb 3,5 milla ... pont mint az én autóm.
De megnézheted ezt, ezt vagy ezt is! 1,2-ért nem nagyon kapok semmit, vagy esetleg egy jóval kisebb autót. Azért egy szintet meg tartani akartam. Swift pl a méretei miatt nem jöhetett nálam szóba.De lehet ezen sokáig vitatkozni ... szerintem használt autó esetén sem voltak nagy igényeim (5 éves korhatár, és max 60000km). Lehet hogy nem a legjobb helyen kerestem ... mindenki ott keres, ahol tud. Ez van
A lényeg, hogy nem bántam meg a döntésemet és legközelebb is új autót fogok venni!''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
DeadMeat
veterán
Ez csak a kollegaimrol jutott eszembe,akik lehulyeztek amikor megvettem a fabiamat,azota o rakoltott legalabb fel milliot a szarjara 3 ev alatt,aztan eladta 300-ert, es most biciklivel jar,mert az "uj" sem mukodik ugy ahogy kene..
Nem rad gondoltam,csak eszembejutott.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Dare2Live
nagyúr
Szerencsés/gazdag/naív/felelőtlen/nemtörödöm/fanatikus autó fan... vagy rémítően buta az az ember aki már az elején nem számolja ki azt mennyivel jön ki belölle a végén. Ez egy nagyon fontos tényező.
(többek közt ezért nem lesz mégegyszer 9+misis vagy 3misiért utánaddobjánk a 9+misis autonk)Divot esetében a kvázi totalcar volt az amortizáció oka és nem a 3év.
btw idevág ma újra használtam egy 12éves! Swiftet amit mostanra már mondhatni rendszeresen vezetek nem volt aktívan használva egy évi 20kkmet futott jelenleg 238kkm van benne és 9év utca + 3év garázsos tárolás után vígan komoly hiba nélkül megy most is.
A héten lett benne kötelező olaj+szürő+nyári/téligumicsere + ablaktörlő csere + 240ekm után vhogy a kuplung nem volt az igazi cseréltek benne állítólag: "kuplungkötelet"(Ilyen is van?). Mindenesetre most a kupung is újra úgy müködik ahogy kell.
27kFt be került a hivatalos Suzuki szervízben számlával.A rozsda mondjuk kezdi felütni a fejét a 9év panel elött álás meg az, hogy 4 ember tanult meg rajta vezetni nem tett jót a kaszninak, láthatóan van a kocsinak olyan része ami a 240ekm után kopott de ezen felül meghibásodás az évek óta semmi.
További előny amire anno a tulaj mutatott rá, hogy annyi van bontóban, hogy kb 0ftért bármikor kap hozzá alkatrészt.... Ezsem elhanyagolható látván, hogy Toyotaba mennyibe kerül ezaz.... (Tudom Audiba lényegében ingyé van és 241ekm enként kell vezérműszijat cserélni.... az aztán a vezérműszíj.)
Biztonsági dolgok nem zavarják: 99%ban városon belül használja.
Külön érdekesség, hogy a tulaj bár akár Audira is megtehetné de nem akarja lecserélni. Úgy érzi vannak ennél fontosabb dolgok is az életben. Amg kap hozzá alkatrész "0Ftért" addig marad. És én megértem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
Mindenkinek más a fontos. Ha nem kell sokat szervízelni , akkor nekem ez a legelhanyagolhatóbb tényező. Nem azért veszem, hogy eladjam.
Hidd el feleslegesek azok a jelzők és ítélkezések, amelyekkel azt az embert illeted akinek ez nem, vagy kevésbé számít.Divot: erre nem emlékeztem, csak arra hogy drágán csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
-
spirit007
senior tag
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
"Divot esetében a kvázi totalcar volt az amortizáció oka és nem a 3év."
Na ne röhögtess már !
2005-ben a kocsija 3.020.000 Ft volt [link] most meg az átlagára 1.6-1.7 millió [link] .Neki azér lett annyi amennyi , mert "beszámították" .... aztán majd valami palimadarat jól átb*sznak vele ...
Az akkor mekkora értékveszés 3 év alatt ??? -
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
aki már az elején nem számolja ki azt mennyivel jön ki belölle a végén. Ez egy nagyon fontos tényező. (többek közt ezért nem lesz mégegyszer 9+misis vagy 3misiért utánaddobjánk a 9+misis autonk)
szerinted ki jár jobban? aki a 9milliós, 2,5millióért vett autót 3-4 év múlva eladja 1,5 millióért vagy aki a 4milliós újautóját 3-4 év múlva eladja 2millióért? számold már ki
(Tudom Audiba lényegében ingyé van és 241ekm enként kell vezérműszijat cserélni.... az aztán a vezérműszíj.)
az audit nem ismerem, de abban a 9milliós kategóriában általában láncos motorok vannak, aminek 4-500k km a csereperiódusa.
-
divot
veterán
válasz spirit007 #4937 üzenetére
Nem úgy értette az amortizációt: nem az értékvesztésére, hanem a műszaki állapotára gondolt.
Egyébként 1.850.000 forintért számolták be, ami teljesen korrekt piaci ár. Az ezerötös listaárából pedig elengedtek 650.000 forintot, csak mert tavaly decemberi gyártás - ebből is látszik, hogy mennyire szar helyzetben van az új autó értékesítés.
-
divot
veterán
-
tildy
nagyúr
Korrekt ár egy folyamatosan , havonta szervízelendő autóért?
Mondjuk feléd igen, az. De az igazi értéke...Sajnálom az új tulajt, tényleg.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
divot
veterán
válasz spirit007 #4942 üzenetére
Listaáron nagyon drágák lettek az új Suzukik.
2.990.000 forint a nulla km-es, 102 lóerős, automata klímás, okos kulcsos kis verdáért korrekt ár, de a listaárt a büdös életben nem fizetném ki érte. Mondjuk a konkurencia se olcsóbb, nagyon elszaladt a paci az autógyárakkal.
-
3millióért új suzukit? Már ne haragudj, nem akarlak megbántani, se téged, se senkit, de aki ennyiért vesz új szuzukit, az vagy nagyon gazdag, vagy nincs tisztában dolgokkal.
Van egy örök érvényű mondás. A szegény nem engedheti meg magának, hogy olcsó cipőt vegyen.
3 millióért olyan autót kapsz használtban, ami seggét kitörli az embernek, igaz nem újonnan. 3-4-5 éves autót röhögve lehet venni ennyi pénzért, olyat, ami bőven a suzuki felett van minőségben, esztétikában, biztonságban. Ez utóbbi nagy szó, mert ha esetleg balesetbe kerülsz, kívánom, hogy ne a suzukis oldalon ülj.
Lehet venni Toyotát, Nissant, Hondát, vagy EU-sból Fiat-ot, Bömöst, Lancia-t, stb.
Igaz, ezek nem 3-5 évesek, de csak párat idebiggyesztek hirtelen felindulásból.
[link]
ha kombi kell
brutál kombi
bruál kombi megint
egy olaszÉn biztos, hogy nem vennék 3 misiért egy fapados szutyukit, amikor becsüccsenhetek egy sokkal jobb autóba is, amiben van esélyem a túlélésre balesetnél. Persze itt észnél kell lenni, de a vétel utáni azonnali kötelező szervízre is bőven maradt keret mindegyiknél.
písz
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mikrotik routerek
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...