- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #24784 üzenetére
De méretben a D Corsa szintje az Sx, nem? Anno azt hozták fel az sx ellen hogy gyenge és hangos. Ez mennyire igaz? Winklerék a tc-ben mindenféle lelketlen, és gyenge cuccnak lehordták. Ezt akkor is barokkos túlzásnak gondolom, ill.most is. Ülni nem ültem csak egyszer egy szalonban, akk tetszett, de nem tűnt sokkal tágasabbnak mint az Ignis. Csomija a ferdehátúnak vmi 270 l ami annyira nem sok. Gondolkodtam rajta hogy első autónak ősszel ilyet vegyünk, de sokallom. 1,2-1,3 min. ami nem néz ki képen rosszul. Egy hasonló korú, 800-900k ért mért kompaktnál (Almera, G Astra) Szerinted jobb? Megéri a plusszt? Személy szerint szeretem a Suzukit, nincs vele bajom. Csak az árával.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Formula-1
- Politika
- Androidos fejegységek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen